Mat Care Ultra

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Angela1984, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angela1984

Angela1984 Nieuw lid

Dec 30, 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie kan mij vertellen of Mat Care Ultra indrooglijntjes hebben?

Ik heb een hele onregelmatige cyclus (6 weken, 8 weken, 5 weken, noem maar op) vandaar dat ik niet weet wanneer ik kan testen. Daarom vanmiddag maar weer eens een testje gedaan en binnen de afleestijd stond er een duidelijk streepje. Alleen nu twijfelen mijn vriend en ik of het een zwanger streepje is of een indrooglijntje....

Een foto plaatsen gaat helaas nog niet, want daar is het streepje niet duidelijk genoeg voor. Misschien dat ik morgen overdag een betere foto kan maken.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    als er binnen de uitgeschreven tijd een streep staat dan mag ik aannemen dat het dan geen indrooglijn is.

Als je blijft twijfelen dan is een kruitvat of digitale test van clear blue een idee.
    Met de digitale heb je zoiezo antwoord.

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ja moeilijk hoor. Ik heb rgelmatig van clearblue binnen de tijd een dun lijntje gehad (zo'n penstreep) toch duidelijk te zien, maar dat was dus elke keer vals positief. Morgen of overmorgen nog eens testen.

4. sabineramp

Feb 17, 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    Ik heb al een paar keer de mat care ultra gebruikt, en als die nega is was er bij mij geen lijntje te zien, zelfs niet na een dag. En als het posi is dan kwam er bij binnen de tijd een lijntje, maar geen brede lijn de 1e keer, 2e keer (2 dagen later) wel een iets bredere en donkere lijn, maar nog niet zo breed als de controle lijn, en wel hartstikke zwanger, dus een lijntje is naar mijn idee gewoon positeif hoor!

5. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Heej Angela,

Heb je alweer opnieuw getest?? Ik had zelf ook MATCARE gebruikt en als je binnen de tijd een lijntje krijgt dan is het gewoon zwanger hoor!! Bij mij was het ook geen dikke vette streep. En zoals de andere zeggen, al dan nog ff een digitale van CB dan weet je het direct!!
    Ik heb dat nl ook gedaan..

Ik ben benieuwd.. Laat je nog even wat weten??

Liefs

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik heb ook nog nooit een indrooglijntje gehad op de matcare.
    Ben ook benieuwd of je al meer weet?

Share This Page