weer ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanbo, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dames help!!!

14 februari eerste dag laatste ongi.
    mijn ongi begint altijd met een aantal dagen rozeverlies en dan echt bloed.

donderdag 25 februari een dagje rozeverlies

zaterdag 27 februari opgestaan met harde lage rugpijn en pijnlijke lies. misschien ei maar nooit zo'n pijn gehad. was ook wat weeig.
    zondag was dit over enkel nog de pijn in de lies.

vandaag 1 maart rozeverlies net als begin ongi. ook een zeurende onderbuik en nog die steekjes in de lies.

heb nu een aantal maanden rozeverlies bij mijn eitje.
    dus dacht deze morgen ah rozeverlies dat is zeker mijn eitje. maar het begint nu te lijken op het roze begin van een ongi???

dat kan toch helemaal niet? ik heb net 14 dagen geleden mijn ongi gehad. en die was behoorlijk fel. met veel slijmverlies en stolsels maar geen buikpijn.

verder geen kwaaltjes, geen pijnlijke borsten wat normaal wel is bij ei. geen slijm zoals bij eitje.

word ik nu terug ongi? :(

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    niemand die me hier mee kan helpen?

3. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

ik zie dat je dus al 11 dagen na je ongi 1 x rose verlies had...(dan denk ik EI).....en nu een paar dagen later INNESTELINGSBLOEDING? dat ken ik ervan maken , wat ook logisch klinkt hihihi.. ik ben benieuwd...heb je geen ovutestjes liggen?

4. misa

misa Niet meer actief

Mmm, lastig..! Nu alweer ongesteld is wel een beetje gek ja. Misschien zou het een innestelling kunnen zijn? Al is dat ook wel erg snel! Jeetje lastig! Ik duim voor je dat het geen ongi is, maar iets veel positievers!

Hoe is het bloedverlies nu?

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het is er nog steeds
    enkel bij het afvegen.

bij mijn 2 meiden heb ik ook bloeding gehad maar toen was ik 6 weken ver.

ik hoop ten zeerste dat het een innesteling is maar heb even geen hoop meer.

bedankt

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik moet wel zeggen dat ik normaal cyclussen heb van 28 dagen maar nu al enkele maanden 34-32 dagen

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het bloedverlies is voorbij, gelukkig!
    maar wat het was, geen idee.
    we hebben wel geklust gisteren, moest het toch van mijn eitje zijn.

8. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    spannend!

9. zus01

zus01 Niet meer actief

@mamavanbo ik heb afgelopen dagen hetzelfde gehad. 17 februari eerste dag NOD (heeft 3 dagen geduurd) bij een gemiddelde cyclus van 26 dagen. vrijdag positieve ovu-test (zaterdag nog een beetje). zondag opgezette onderbuik en krampen en pijn in rechterlies + slijmverlies, dit ging over naar een heel licht bruinverlies en 1x roze. gisteren had ik bij afvegen lichtrood met slijm en enorme hoofdpijnen.
    normaliter heb ik rond mijn ovu-tijd nooit ergens last van. maar ik denk dat door de positieve ovu-test en gezien hoever ik in mijn cyclus ben dit heel goed mijn eisprong geweest kon zijn.
    aangezien het bij jou nu is gestopt (bij mij ook trouwens) denk ik dat het je eisprong is geweest? temp je of gebruik je ovu-testen?
    ik denk dat het niet een innesteling is geweest, gezien de korte tijd na je eerste klachten van 25 en 27 februari.
    wellicht dat je ovulatieperiode wat langer duurt dan normaal. zolang er geen duidelijk bloed is, is er geen reden tot paniek. over een kleine 14 dagen weet je meer, hopelijk! succes!

Deel Deze Pagina