Hi meiden, Ik ben nieuw hier op het forum. Wij zijn nu bezig voor ons 2e kindje. Ik heb een digitale ovulatietest gebruikt en vorige week donderdag was deze positief. Ik heb nu een extra vroege test gedaan van sensitest. Zie nu een heel vaag streepje. Zou dus as donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden. Willen jullie ook is kijken? Bedankt!
Welkom! Je test is helaas niet te beoordelen omdat hij al helemaal ingedroogd is. Overigens zie ik niets, maar na uploaden gaat de kwaliteit mega achterruit. Volgende keer binnen een half uur na het doen van de test een foto maken, dan kunnen we je beter helpen .
Hoi welkom! Als ie op donderdag positief was dan is je ei uiterlijk 4 februari gesprongen en ben je nu pas 7dpo. Echt te vroeg om te testen. Zou nog zeker 3/4 dagen wachten met opnieuw testen.
Ik zie indd een tuur streepje maar de test is al wel opgedroogd.. stond ie er al meteen? 7 dpo is indd heel erg vroeg om te testen.. maar geen aanval ik was vorige ronde net zo vroeg. Ik zou over een dag of 3/4 weer eens een testje wagen.. als je je zolang kan inhouden natuurlijk! 😊
Ik heb er vanmorgen nog 1 gedaan. Maar zag de eerste 5 minuten niets , toen ben ik gaan ontbijten , kind aankleden, slee pakken en kijk na een half uur ongeveer en nu zie ik het beter dan gister. Jullie?
Op deze foto zie ik hem wel. Op de eerste foto niet. Ik gebruik deze ook altijd dus ken ze goed. Over 2 dagen nog x testen en duimen..