Ah wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt. Weten jullie het geslacht al of laten jullie het een verrassing? Hier begint langzaam alles een plekje te krijgen. We kijken weer wat meer naar de toekomst. Maar afentoe ook het besef dat het nog maar 3 maanden geleden is. Hopelijk is dit het begin van iets moois❤
Hier de testjes op een rij Eergisterenochtend Gistermiddag Vanochtend De oploop is minimaal en de nieuwste lijkt wat lichter maar misschien komt dat ook omdat die andere al helemaal opgedroogd is. Ik ga straks een Predictor halen en die leg ik naast mijn Predictortest van gisterochtend.
Ja ik zie wat je bedoeld. Maar volgens mij moet je middag ook niet met ochtend vergelijken, je hebt meiden die s middags altijd duidelijker testen dan s ochtends. En de 2 ochtenden zijn mooi opgelopen. Ben benieuwd naar je predictor. Spannend! Duim dat er mooie oploop is!
Ik heb net nog een Sensitest gedaan met de 2e plas. Nu is hij wel wat opgelopen. Hij is nog niet droog maar op een rijtje: Vrijdagochtend Zaterdagmiddag Zondag (2e plas)
Helemaal opgedroogd. Ik was weer iets te voorbarig Morgen mijn NOD als ik uitga van mijn langste cyclusduur.