Vals positief ??????of toch niet???????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vlindertj, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertj

vlindertj Lid

31 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Ik ben nieuw hier en heb een paar vragen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    ik heb een cyclus van 31 dagen ik heb 2 dagen voor nod dus op dag 29 licht positief getest en op dag 31 ben ik gewoon ong geworden snap er niks meer van die kv test 2v5 zijn toch wel betrouwbaar of toch niet. of ik het een vroege miskraam of kan ik gewoon zwanger zijn. maar dat kan toch niet zwanger zijn en ongesteld worden????:(

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi, welkom!

Volgens mij zijn er vrouwen die ongesteld worden, of iets wat lijkt op menstruatie terwijl ze zwanger zijn, misschien over een paar dagen nog eens testen, anders kan ik de positieve test niet verklaren, kv 2v5 is een betrouwbare test volgens mij.

Succes!

3. ayladin

ayladin Actief lid

19 mei 2011
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testen voor je NOD is nooit goed.
    1 je zit al te testen voor het hoort dus als je nega test heb je al geen zekerheid.
    2 er zijn heel veel zwangerschappen die enorm pril afbreken.
    Zo pril dat je daar normaal gezien niets van afweet.
    Zo kan je soms vroeger of soms wat later ongesteld worden.
    Geen haan die daar naar kraait want dat weet je normaal gesproken gewoon niet.
    Test je echter zo vroeg ja..
    Dan zorg je voor nog meer spanning, teleurstelling of verdriet.

Best wachten tot na je NOD dus

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Aangezien je voor je NOD hebt getest, is het heel goed mogelijk dat je zwanger was, maar dat het misgegaan is. Een VMK, dus.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kruitvat is wel erg goed hoor!
    Ben je echt enorm ongie of een klein beetje?

Ik verloor in het begin ook hele kleine beetjes bloed.
    Het kan zijn dat je te vroeg getest hebt en dat je een vroege miskraam hebt gehad. Dat gebeurt zeer regelmatig alleen weten vrouwen het vaak niet omdat ze dan nog niet getest hebben.

Maar vroeg testen doe ik ook hoor! Erg logisch aangezien je gewoon super nieuwsgierig bent!
    Ik was er nóg eerder bij :)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat jullie zeggen kan ook heel goed kloppen inderdaad! dat zou rot zijn :(

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Of je hebt gewoon een vals positieve test van het kruidvat gehad.

Van een vmk is toch echt pas sprake als een zwangerschap definitief bewezen is en het dan voor de 8e week fout gaat.
    Dat is in jouw geval dus niet zo.

Heb je een foto van de test?? Binnen de hoeveel tijd verscheen de streep? Is hij roze of grijs ??

Zeker omdat je zegt dat je netjes op je normale dag ongi bent geworden, denk ik dat het een vals positief resultaat was.

8. tulip

tulip Niet meer actief

heb je idd een foto??? Ik lees nl de laatste tijd wel vaker valse streepjes van de kv testen. In het show je test topic heb ik streepjes gezien waarvan ik dacht, die moet zwanger zijn en bleek het toch vals te zijn.

Deel Deze Pagina