vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door clean, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clean

clean Lid

26 nov 2008
    10
    0
    0
    Ik ben nu al een hele poos niet ongesteld geweest 26-09-08 voor het laatst. Nu ben ik pas gestopt met de pil en daarna maar éé nkeer ongesteld geweest, dus ga ik ervan uit dat het ontpillen is.

Nu heb ik wel vaker wat last gehad van mijn buik, maar afgelopen dinsdag had ik toch duidelijk krampen. Ik dacht dat ik ongestelds moest worden, maar dat gebeurde dus niet. Inmiddels zijn de krampen weer weg. Ik heb nu een gek opgeblazen gevoel in mijn buik en gisteren had ik heel erg last van lucht in mijn darmen.

Kunnen deze krampen wijzen op innesteling, of eisprong? en zo ja, wanneer moet ik dan testen?

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als je al heel lang geen menstruatie hebt gehad, kan je nu gelijk testen. Als de test negatief is, kan je het een weekje later nog eens proberen. Is de test dan weer negatief, dan ben je waarschijnlijk nog aan het ontpillen. De kwalen die bij ontpillen horen, lijken erg op zwangerschaps- en menstruatieklachten. Dat kan best lang duren. Je kan dan wel zwanger worden, maar dan is je cyclus ontregeld waardoor je niet weet of je overtijd bent of niet.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Anouk heeft gelijk, maar mij doen je klachten denken aan een aankomende ongi. dan kun je toch wel ruim van tevoren krampen hebben. maar idd voor de zekerheid even testen!

4. clean

clean Lid

26 nov 2008
    10
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ben echt blij dat ik er zo even met andere vrouwen over kan 'praten'.
    Ik heb al wel vaker getest, maar steeds negatief. Vorige week donderdag heb ik voor het laatst getest. Ik ga misschien morgen wel weer testen, nu ik jullie inderdaad zo hoor. Maar zo langzamerhand is het vertrouwen zwanger te zijn wel een beetje weg en ben ik geloof ik gewoon blij als ik ongesteld wordt! Aan de andere kant geloof ik bijna niet dat ik nog een keer ongesteld ga worden (ook al komt het misschien pas veel later) want mijn man en ik hebben heel regelmatig seks. Ik kan me dus niet voorstellen dat er mij een eitje ontglipt zeg maar ;)

5. Marieke1983

een eitje hoeft ook niet te ontglippen maar dat is geen garantie dat je zwanger raakt he!
    per maand heb je als je regelmatig vrijt en gemiddeld vruchtbaar bent 15-20% kans, dus reken er niet teveel op anders wordt je misschien teleurgesteld.
    even afwachten nog en succes!

6. clean

clean Lid

26 nov 2008
    10
    0
    0
    Ja, en het kan ook nog zijn dat je helemaal niet zwanger kunt raken natuurlijk. Jij gefeliciteerd! wat waren jouw allereerste tekenen en wanneer had jij die?

7. Marieke1983

ehm.. mijn eerste tekenen waren duizeligheid, dorst en een week voor mijn nod eetbuien. omdat mijn vriend en ik pas halverwege mijn cyclus besloten er volledig voor te gaan had ik niet verwacht dat ik al zwanger zou zijn. maar ik was wel al 14 maanden van de pil af ;)

onder eerste symptomen staat een topic waarin iedere zwangere vrouw zo'n beetje haar eerste tekenen in heeft gezet. misschien moet je daar eens kijken? het is wel een heel verslavend topic ;)

8. clean

clean Lid

26 nov 2008
    10
    0
    0
    ja, ik had het al gezien inderdaad heeeeeeel veel symptonen, welke niet eigenlijk haha! Ik heb nu weer krampen, maar ze zitten nog lager dan mijn normale ongesteldheidskrampen. en ze stralen door richting de anus (beetje onsmakelijk,maar goed, zag wel meer onsmakelijke dingen staan ;) ) Pf...echt irri

Deel Deze Pagina