Sensitest, indrooglijntjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emma21, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hallo,

Wie heeft er ervaring met sensitest? Ik heb ze deze maand besteld maar nu las ik dat er met matcare vaak vals negatief word getest of dat ze een voorgedrukt lijntje hebben. Is dat bij sensitest ook zo? Aangezien het dezelfde testjes zijn.
    Ik heb een testje gedaan en er kwam een heel vaag streepje, staat in mn album. Hij stond er binnen 2 minuten. Zouden jullie even willen kijken?

2. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik heb precies zo'n zelfde topic geopend een paar dagen geleden dus ben ook benieuwd.

3. Luckymama

Luckymama Lid

4 nov 2008
    38
    0
    0
    Hoi Emma,

Ik heb de ovulatie testen van Sensitest en bij mij zie je elke keer een duidelijke streep wel lichter als de controle streep maar hij blijft al 8 dagen duidelijk.
    Wel de ene keer iets lichter de volgende dag weer iets duidelijker en dan de dag erop weer lichter.
    Weet niet of dat zo hoort maar lees hier toch vaak dat iedereen erg tevreden is over deze testen en daarom ben ik ook gaan testen met Sensitest.
    Ik kan over 4 dagen testen en wil ook wel graag weten of dit al kan of dat ik beter nog een paar dagen kan wachten.

Groetjes nicole

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    Bij matcare nog nooit gehad, maar met sensitest echt heel licht roze streepjes, echt heel vervelend en verwarrend!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ojee, dus het zegt nog niks.. nou ja ik wacht het wel even af .
    Bedankt voor jullie reacties!

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb paar dagen geleden getest met sensitest. En duidelijk negatief, hartje bleef wit en dus geen indrooglijntje ofzo. Ben vandaag ongi geworden dus de test klopte haha.
    Ik ben tevreden met sensitest. Als ik een keer een test krijg met een licht lijntje weet ik dus genoeg.......nu was hij echt spierwit. Gelukkig maar want had er 6 ingeslagen hahaha

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hij word steeds duidelijker, dus het was geen indrooglijntje denk ik :D. Deze kan wel op slot

Deel Deze Pagina