Bij zo'n streepje durf ik je zeker te feliciteren! Zo zag mijn test er ongeveer uit op 11 DPO en zie mijn banner Bij deze dus: Gefeliciteerd!! En ik ben benieuwd naar je testje van morgen
Ik zit hier met tranen in mijn ogen! Wat fijn om te horen dat jullie hem zien!!! Dat geeft dat het wat echter wordt, zeker omdat mijn man zegt dat hij het nog niet wil geloven.... Ik durf nu een klein beetje blij te zijn En, eindelijk na 16 rondes; aankomende cyclus zouden we de cyclus analyse krijgen bij de fertiliteitspoli! En het zaad testen van mijn man! Wat fijn als blijkt dat dit dan niet hoeft!!! En nog net voor mijn 35 ste verjaardag zwanger! Morgen ga ik een test doen van de kruitvat 2v5 Ik hoop dat ik daar weer wat op te zien krijg, want het voelt echt fijn als de streep nu ook donkerder gaat worden. Ik heb vandaag ook een clearblue digital gekocht voor op NOD (dat is dinsdag). hoop, hoop, hoop! Dus morgen hoop ik dat we niet hoeven te turen!
Wat fijn zeg! Je hoort het vaak dat vlak voordat men de stap zet om (weer) naar het ziekenhuis te gaan het alsnog lukt! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
nou, net weer in het bekertje geplast, dat staat nu netjes in de koelkast te wachten tot mijn man thuiskomt uit zijn nachtdienst om 8.30 uur.... nog even geduld dussssss
Oké hier is mijn kv 2v5 test op 12 dpo Ik begin vertrouwen te krijgen!! Ik ga mijn banner maar aanpassen, hahha