Hallo, Vanmiddag een test gedaan van sensitest dipstick. Uiteraard veel te vroeg gestest. Zit momenteel op dag 20 van mijn cyclus. Nou zag ik tot mijn verbazing een heel klein roze streepje. Hij is zo wazig dat ik hem niet goed op de foto kan krijgen. Hoe langer ik wacht hoe duidelijker hij wordt. Heeft iemand dit eerder meegemaakt met sensitest dipstick? het zou toch veel te vroeg moeten zijn om uberhaut hcg te produceren? Ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. Groetjes Deborah
Ha Deborah, Bij mij was sensitest elke keer spierwit. Toen ik zwanger was (3dgn voor NOD) kwam er een streepje. Eerst heel licht later duidelijk. Dus ziet er positief uit. Maar..., weet niet hoelang je cyclus normaal duurt, het is wel ERG VROEG om te testen. De kans dat het niet goed gaat in de eerste weken is groot. Er wordt niet voor niets gezegd dat je pas vanaf NOD kan testen. Wil je niet onzeker maken, maar houd hier rekening mee! En test pas weer op NOD. Succes!
Hoi Silsa, Mijn cyclus is erg onregelmatig. In november ben ik gestopt met de prikpil en sinds dien is mijn cyclus erg rommelig. De korte was 12 dagen en de langste was 34 dagen. Dus het is erg lastig om te schatten wanneer ik eigenlijk zou moeten testen. Misschien is het wel handig als ik over 3 of 4 dagen pas weer test. Als ik dan weer een vage test heb, kan ik altijd nog later eens testen met een andere. Groetjes Deborah
Ha Deborah, Oei Spannend. Dan kan het wel eens zijn dat 20 dagen helemaal niet zo vroeg is. Zou inderdaad over een paar dagen nog een testje wagen. Laat je weten hoe het afloopt? Zal voor je duimen!! Liefs, Sil
het kan ook zijn dat je met een zw test je ei kan spotten. aangezien ik lees dat je een onregelmatige cyclus hebt. heb dit zelf namelijk ook al gehad. mijn cyclus zat steeds rond de 28 tot 35 dagen... en is nu vrij normaal weer. wil je geen valse hoop geven maar houd hier ook rekenschap mee. mits je ovulatie testen gebruikt kan het idd wel op een zwangerschap duiden... maar houd er rekening mee dat het idd nog mis kan gaan...
ik las net in een ander topic ook iemand die 3 dgn een vage posi zwangerschapstest had van sensitest.... die is de 2 v 5 gaan halen en had een knal positieve test ... misschien een tip, om je je uit onzekerheid te halen en deze test is ook super gevoelig!!!
Het kan inderdaad zijn dat ik niet zo vroeg met testen ben als ik denk, omdat ik zo onregelmatig ben. Maar omdat ik dus ook een lange cyclus kan hebben, kan het ook zijn wat zomaar zegt. En kansen dat het fout gaat zijn zeker groots aanwezig en hou ik zeker ook rekening mee. Maar toch.. oeeehh wat is het moeilijk om dan te wachten hahaha Ik moet er trouwens bij zeggen, dat het streepje heel erg vaag is, maar wel net zo dik als de controle streep. Het is geen penstreepje ofzo.
Ik heb nog een test liggen. Die ik nu heb gebruikt is sensitest dipstick, maar ik heb ook nog een gewone sensitest liggen. Met een hartje als venster zeg maar.. Zou dit ook veel verschil maken?
als je nu al een licht streepje krijgt en onregelmatig. dus zou kunnen dat je cyclus weer korter zou zijn. zou deze ook iets aan moeten geven
ik zou het proberen.......wie niet waagt wie niet wint....... en anders kan je morgen altijd nog naar de kruidvat of straks..... TESTEN!!!
ff stoken hihi. Ik zou wachten. Op z'n minst tot morgenochtend om met ochtendurine te testen. Maarja, wie ben ik.. Andere test zal wel verschil uitmaken.
HEY ik vond het net zo spannend....het leek wel of ik moest testen..... Ik hou het op ....TESTEN, dan weet ze iig waar ze aan toe is....
Nee ik heb nog niet getest. En moet eerlijk gezegd ook niet plassen dus heeft nog niet zoveel zin hahaha. Morgen ochtend lijkt mij ook het beste. Als het al wel een posi zou zijn, dan zou je zeggen dat er morgen ochtend meer hcg in mn urine zit en dus meer kans op een positieve test.. Als ik nu heel veel ga drinken, is de urine sowieso verwaterd, dus heeft ook niet zoveel zin denk ik..?
Je hoeft ook niet veel water te gaan drinken hoor, je moet gewoon als je moet plassen testen...en anders morgen!!!! met ochtendurine! en ik hoop het voor je dat je posi test...je kan het vanavond ook nog proberen?!
Denk inderdaad dat ik het vanavond nog eens ga proberen.. Ben ook erg benieuwd wat mn vriend van het streepje op de test vind.. Misschien kan hij een kaartje voor t fototoestel mee nemen, dan kan ik er een foto van maken..!! (Als het al te zien is op de foto)
ja dan kunnen we allemaal meegenieten en oordelen!!!maarre.... Ik kijk vanavond dan nog ff....ik DUIM voor je!!!!!
Nou volgens mij ben je gewoon zwanger. Die dipsticks werden bij mij nooit echt duidelijk positief, ook zo'n beetje half, zelfs overtijd