Hoi dames, Wij zijn al 1.5 jaar bezig voor een baby en het wil maar niet lukken (geen medische reden, we zijn beide gezond). Ik moet morgen of zondag ongesteld worden. Vanmorgen heb ik getest met de vroege test van Sensitest en ik zie een lichtroze streepje. Met het blote oog beter te zien dan op de foto. Ik twijfel of ik niet gewoon een streepje zie omdat ik het graag wil. Zien jullie überhaupt wat? Liefs
Ik lijk wel wat te zien, spannend ! Heb je toevallig een predictor in huis? Anders zou ik die morgen vroeg even doen
Bedankt voor de reactie. Ik ben dus niet gek aan het worden, gelukkig. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Zou ik alvast een digitale van CB kunnen doen of is dat nog te vroeg? Ik heb geen predictor in huis, is deze anders dan andere testen? Liefs
Ik zie ook een heel licht streepje! De predictor kan je gewoon halen bij de Etos en Kruidvat. Wel zou ik nog een paar dagen wachten met de digitale CB.
Ik zie ook een licht streepje! Morgen idd een predictor doen, die zijn toch wel het gevoeligst en slaan al zeer vroeg duidelijk uit. Cb heeft wel wat meer hcg nodig. Spannend hoor
Ik ga vanmiddag een predictor halen. En dan de gewone of de vroege? Mijn vriend weet nog van niks. Als het morgenvroeg positief is, ga ik hem verassen. Iemand nog leuke ideetjes? Liefs
Ik lees veel over indrooglijntjes enzo. Daarop heb ik nog maar een keer getest en deze lijkt al iets duidelijker dan vanmorgen. Wat denken jullie?
Spannend! Ik zie ze op beiden ook! Ik zou wachten met de cb! Ik heb deze testen ook gebruikt en die van mij was vandaag donkerder als die van jou. CB gaf vanochtend 1-2 aan. Ben benieuwd naar je predictor!!
Ik heb CB gekocht want dan heb ik het helder. Morgenvroeg nog eerst testen met sensitest (had er 6 besteld) en kijken of het oploopt. Het zijn wel extra vroege zwangerschapstesten. Wanneer zou ik die van CB kunnen gebruiken? Liefs
Ik zie dat jij die van sensitest hebt gebruikt. Ik heb die van zwanger en kids, maar ik zou wachten totdat de lijn wat duidelijker is. Dit om teleurstelling te voorkomen! Predictor is erg fijn! Heb een topic gemaakt hoeveel dpo denken jullie? Daar kun je mijn testen vinden mocht je dat willen!
Ik heb bij de clean blue wel al eens positief getest toen de streepjes test nog erg licht was. Als je morgen een duidelijker streepje krijgt kan je de clean blue eventueel al doen. Hoeveel dpo ben je?
Ik had 28 september een positieve ovulatietest. Dus 12 of 13 dpo? Weet niet vanaf wanneer ik moet tellen..
Ik zie ze ook, spannend! Ik zou 1 okt aanhouden als 1 dpo, dus nu 11 dpo, past ook goed bij het lichte streepje