Hoi! Ik ben nieuw hier op het forum en nog een beetje aan het rondkijken. Mijn man en ik proberen ruim een jaar zwanger te raken, maar nog zonder resultaat. Inmiddels hebben we alle eerste onderzoeken gehad bij de gyneacoloog en lijkt alles toch in orde te zijn. Nu mochten we beslissen of we IUI wilden gaan proberen, maar we besluiten het toch nog even een tijdje zelf te proberen. Met hulp van ovulatietesten hoop ik beter te merken dat ik een (op handen zijnde) eisprong heb. Via zelfovulatietesten.nl heb ik zo'n megapakket gekocht voor een prikkie (wat zijn die krengen duur zeg!) en hoop ik binnenkort mee aan de slag te kunnen gaan. Zijn er hier nog meer dames die ook al een tijdje bezig waren en later begonnen met ovulatietesten? Heeft dit je geholpen om zwanger te raken? Groetjes!
iedere keer als ik uiteindelijk de ovutesten erbij gebruikte dan was ik gelijk zwanger (ben nu zwanger van 3de dus meteen die ronde succes met testen en hoop dat je 2 weken na je posi ovutest een posi zwangerschapstest mag hebben.. grtz Ramona
Ik ben nooit met ovutesten bezig geweest. (Heb wel een tijdje m'n temp. bijgehouden, maar ben uiteindelijk zwanger geworden in een maand dat ik dat niet deed.) Wij zijn ruim 1,5 jaar bezig geweest voor deze zwangerschap. Het kan dus wel! Succes meid.
Wij hebben 3 rondes ovu testen gebruikt, 1x halverwege en 2x op het laatst. Bij de laatste keer ben ik ook gaan tempen. En die keer ben ik zwanger geraakt, ronde 18 . Dat was voor ons het moment van: Als het nú niet lukt, hebben we alles geprobeerd en gaan we naar de huisarts voor verder onderzoek.
Dankjewel voor jullie reacties Dat geeft weer wat moed... Je moet ook maar net aan die goede kant van de 35% kans om zwanger te raken per maand (wat normaal is) weten te komen he? Groetje!