Sensitest midstream...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pinguïns, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb vorige week een hele vreemde menstruatie gehad, te kort en niet zo heftig en ik voelde me vanmorgen een beetje gek, dus ik heb een zwangerschapstest gedaan.
    Wat denken jullie, zou deze positief kunnen zijn?
    Het is een sensitest midstream..
    Zijn er meiden die met deze test positief testten terwijl ze niet zwanger waren?
    Ik heb vanavond een kv 2 voor 5 gedaan en die was negatief...
    View attachment 43896

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ik zie wel een streepje, maar hij is echt heeeeel licht..
    Nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen??

3. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met deze test tot twee maal toe positief getest en was echt niet zwanger ! Ik vertrouw meer op kruidvat 2v5. Hoop dat het voor jou anders uit zal pakken meid, succes

4. Pinguïns

Ik heb vanmorgen een kruidvat 2 voor 5 euro gedaan, maar die was helaas negatief...

5. Step

Step Actief lid

Oct 27, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met die testen was ik al een week lang aan het tobben, omdat ik dat ook steeds zag. Vanmorgen toch echt vet ongi geworden :(
    Maar jij hebt net je menstruatie pas gehad. Dus stel dat dat geen menstruatie was, dan zou je nu een week overtijd zijn. Dan had ie wel donkerder moeten zijn.
    En anders idd effe kruidvat 2 voor 5 halen.

6. Pinguïns

Ja die heb ik vanochtend gedaan, helaas negatief, dus op naar de volgende klusperiode!

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Wat zijn jullie ervaringen dan met de sensitest dipsticks?? Want daar heb ik ook een heeeel licht streepje.. Zit dan ook nog 5 dagen voor NOD

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik zie hier echt niks in sorry.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb ook een keer zo'n heeeeeeeeeel vaag streepje gehad op deze test, maar werd gewoon ongesteld.

Moet er wel bij vertellen dat ik de test uit elkaar had gehaald en met het stripje op verschillende plekken in huis in het licht naar een streepje heb gezocht. En ja......na heel lang turen was er wel een heeeel vaag streepje. (of niet)

10. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

View attachment 44028

Zoals je zelf ziet in't negatief staat zeer duidelijk een lijntje!

Maar ik heb geen idee of sensitest lijntjes ook indrogers hebben of niet want heb er geen ervaring mee ,sorry

Succes!

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    helaas heb ik ook bijna een week lang zulke streepjes gehad op mijn testen van sensitest.
    heb uiteindelijk een klachtmail naar sensitest gestuurd en die vonden het maar raar omdat ze er nog nooit van hadden gehoord nou blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die zo testen en gewoon ongesteld worden.

ik heb een paar testen van een andere productie toegestuurd gekregen met de vraag of ik die wou doen zodra ze binnen waren en ja hoor ook daar krijg ik hetzelfde lichte streepje.. ik bestel ze dus echt nooit meer!!
    de dipstiks van sensitest zijn overegens wel goed en ook nog goedkoper!

12. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Die test is een sensitest dipstick in een omhulsel gedaan niet meer niet minder dus ik snap je niet goed in wat je daarmee wilt bedoelen als uitleg.
    Het is in zo'n cassette geplaatst om voor de persoon naar keuze het makkelijk te maken kwa testgebruik.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met midstreamtesten , spierwit als ik niet zwanger was en pas positief als ik zwanger was .......Maar ik zie geen streepje meid !

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    een dipstik is net wat anders.. ik kan het ook niet uitleggen maar er blijft wel echt een verschil.

de dipstiks van sensitest bleven bij mij negatief terwijl de mitstream wel een licht positief resultaat gaf.

dit zijn 2 van de 6 testen die een licht positief resultaat gaven
    View attachment 44131

15. silkie

silkie Actief lid

Mar 31, 2009
    470
    0
    0
    volgens mij is die in de cassette extra sensitive, die kun je vanaf 6dgn voor je NOD doen, de gewone dipstick vanaf 4 dgn. Dus er is wel degelijk verschil.

Share This Page