heeft predictor een voorgedrukt teststreepje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Starlady, Jan 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Op 4 december uiteindelijke mk gehad met 11 weken en was de test geheel negatief (3 verschillende testen er tegenaangegooid).

We zijn wel gewoon verder gegaan met klussen en voel me raar sinds een week. Moe en warm.

Mijn menstruatie heb ik nog niet gehad, kan wat langer duren, dus weet niet waneer ik evt testen kan.

Nu is mijn vraag. De predictor (heb normaal 2voor5 euro kruidvat) maar had enkele deze nog in huis. Geeft de predictor een voorgedrukte streepje aan (vals positief zeg maar)?

Ik zie namelijk een heel lichte teststreep verschijnen als ik onder fel keukenlicht sta of bij t raam.

Ik hoop dat t al raak is, maar heb mindere dingen gelezen over de predictor, dus vandaar mijn vraag...

Hebben jullie evt voorbeelden / fóto's?

2. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Helaas heb ik geen ervaring ermee maar hoor idd dat deze vaak vals posi geven meid... jammer genoeg!

Zag je de streep meteen al of nu ie aan het' indrogen' is?

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    denk dat je je helaas niet teveel moet vast pinnen op dat streepje.... heb ooit es een topic geopend met een poll erin, en echt zooveel meiden testen er vals positief mee. ik ook, 2 maanden achter elkaar. dus nooit meer deze test voor mij.. zal ff de foto zoeken,..

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
  5. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Ja zag de streep vrijwel direct al toen de test bezig was zeg maar. Toen ik hem uit de verpakking haalde, zag ik niets. Hoorde van deze testen over dat voorgedrukte teststreepje en twijfel nu.

6. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Gek, maar wel fijn dit ook te horen. Denk dat ik ermaar vanuit ga dat het vals positief is en evt morgen nog een kruidvat test doe. Ik heb deze testen gekregen van een vriendin. Zelf nooit aangeschaft. Had niets anders dus vanmorgen toch getest met deze en nu zie je maar weer. Nog niets wijzer, enkel meer twijfel opgewekt ;)

7. happiness

happiness Actief lid

Jan 4, 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi Starlady,

Ik heb bij m'n vorige zwangerschap ook een keer predictor getest (ook erg vroeg) en kwam toen een (licht) streepje. Was toen ook echt zwanger. Later nog Clearblue getest en deze was stukken duidelijker. Echter idd vaak negatieve verhalen over Predictor.
    Deze vorige zwangerschap is bij bij 6 december uitgelopen op een miskraam na 8 weken. Wij mochten ook meteen verder klussen en voelde me vlak na jaarwisseling ook weer zwanger.
    4 jan. hele lichte positieve test (KV 2 voor 5 euro), 6 jan. stukken duidelijker. 9 jan. nog duidelijker en gisteren knalde hij van het scherm af.
    BEN DUS WEER OPNIEUW ZWANGER!!!

Het kan dus wel allemaal!!!!!!! Ik hoop het vurig voor je.
    Is idd lastig te zeggen hoe ver je dan bent. Weet ik ook niet.
    Mag 1 febr. voor de echo gaan. Dan zullen we meer weten.

HEEL VEEL SUCCES> hou ons op de hoogte!!!

8. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Als t streepje meteen kwam ga ik natuurlijk ontzettend voor je duimen dat je met de kv test ook een streepje te zien krijgt :) !

spannend meid, nog ff geduld...

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik teste 4 keer positief met predictor en alle andere testen bleven negatief. Toen heb ik mijn man een test laten doen (ja sorry, maar las al die verhalen en wilde bewijs).

En zelfs zijn urine werd op de test positief :(.

Dus voor mij never meer predictor! Dit was zijn test en streepje stond er ook gelijk ;) duim voor jou dat het een echt streepje is :D:

Share This Page