positieve actiontest, negatieve kruidvat.....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by baby90, May 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Stomme testen:x:)
    Ik vanmorgen een actiontest gedaan, liep ontzettend langzaam door en leek even niet eens door te lopen. Heel lang bleef de test roze bij de teststreep. Uiteindelijk toch weggetrokken en er staat een duidelijk licht roze streepje. De controle streep is vrij dun vind ik. Smiddags een kruidvat gedaan en die is zo goed als negatief:x ja, in de verte, heel misschien.. waarschijnlijk verbeeld ik mij het omdat ik weet waar de streep moet komen.
    Pffff:x ik heb vaker tuurstreepjes gehad met de action testen, maar die zijn dan meer grijs en minder duidelijk.
    Ik weet niet wat ik met dit topic wil, ja mijn frustratie uitten.. Sorry:)... Wat zijn die action testen rot dingen! Beetje onduidelijke foto's misschien. En let niet op de achtergrond, net mijn tas leeg gegooid haha:)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik zie eigenlijk op beide niets.. En ik denk dat de action niet goed is gegaan, beetje rare controle streep. Heb zelf nog nooit problemen gehad met action testen.. Kv trouwens ook niet.

Misschien heb je net ff een verkeerde

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie ook geen duidelijke 2de streep ;) maar meer een vlek.

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Het is absoluut een tweede roze streep, ik hoef niet in het licht te gaan staan om m te zien. De controle streep is aan de ene kant heel donker, zoals hij zou moeten en aan de andere kant licht.. dus wel een brede streep maar niet goed verdeeld. De teststreep is gewoon breed zoals hij moet. Nouja, ik denk ook een foute test.. stom.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    We duimen verder!!

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    Ik zie wat je bedoelt hoor.. zie ook een lichte tweede streep. Maar test ziet er idd beetje apart uit. Zit denk ik niks anders op dan morgen, of beter nog over 2 daagjes, nog eens testen. Succes!

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Thanks! Het zal vast niks zijn...

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Positief blijven!;)
    Je foto is ook best onduidelijk.
    Ben benieuwd morgen!

9. knofje2008

knofje2008 Niet meer actief

Bij mij ook ation positief en kruidvat negatief. Ik voel me echt zwanger en wacht op eerste echo. Ben misselijk en drukkend gevoel in buik.

Ik duim voor je dat je echt zwanger blijkt!

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    #10 baby90, May 28, 2014
    Last edited: May 29, 2014
    Bedankt dames:)
    Ik heb helaas geen action testen meer, alleen nog een kruidvat. Het rare is dat bij mijn miskramen ik met de kruidvat test eerder en duidelijker positief testen dan met de action testen. En omdat de action test zo langzaam doorliep, denk ik eigenlijk dat het een vals positieve test is. We gaan het morgen zien:)

Moesjemars likes this.
  11. knofje2008

Ga voor je duimen straks meid dat je kruidvat test wel positief aanslaat. Hier net kruidvat gedaan na positieve action van zondag.
    Niks te zien vanochtend! Terwijl ik me echt zwanger voel. Kotsmisselijk ben en er geen druppel bloed te zien is. Wat moet ik hier nu van denken?

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Wat naar dat je kruidvat test negatief is. En raar van de action test, maar ik denk dat de action test een vals positief resultaat heeft gegeven, net zoals bij mij.
    Mijn kruidvat test van vanochtend is negatief...
    Hier mijn foto van mijn opgedroogde action test van gisteren...

13. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Het ziet er juist positief uit, zie toch erg duidelijk een roze streep. Dat vind ik trouwens ook bij knofje2008.

De kruidvat lijkt wel minder gevoelig, de laatste jaren. Ik vertrouw nu (persoonlijk) meer op de action test dan de kruidvat 2v5. De action blijven bij mij echt omo wit.

14. knofje2008

Ja ik denk ook positief bij jou hoor baby90. Mijn huisarts was ook heel duidelijk. Een streep is zwanger!
    Ik ga voor je duimen! En probeer jezelf niet gek te maken. Hoe moeilijk dat ook is.

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Bedankt dames, maar ik geloof er niet in... Morgen maar even langs de action dan... Ik denk echt een vals streepje.
    Emo ik vind de kruidvat testen altijd duidelijker... Als ik een licht positieve kruidvat had, had ik vaak nog negatief op de action of een vage tuurstreep... Zo raar dit.
    Knofje2008, heb jij nog getest? Misschien een idee om ook weer een action test te doen en kijken wat die aangeeft? Ik duim voor je.

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    die met het duidelijke streepje was de opgedroogde actiontest, toch? dus die kan je niet als positief zien, al vind ik hem wel erg duidelijk voor een indroger oid

op de kruidvattest zie ik idd niks maar is ook lastig te zien op je foto

17. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Heel vreemd indd, want vind je action test ook te duidelijk voor een indroger. Bij mij blijven ze knal wit. Heb juist het tegenovergestelde wat betreft kruidvat. Krijg juist valse lijntjes op de kruidvat, dus vandaar dat ik er niet meer over te spreken ben. Maar goed, dit is persoonlijk en het verschilt natuurlijk per persoon.

Ben benieuwd naar je volgende test.

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ja de action test is inmiddels ingedroogd, maar hij was dus al positief voor het indrogen:) Hij is alleen zo opgedroogd, het streepje stond er al.
    Kruidvat test staat niets op, dus ik ga uit van een vals positieve action test, zou me niets verbazen.

19. mamavancaitlynn

May 8, 2014
    70
    0
    0
    huismoeder
    vroomshoop
    Hierbij foto's van mijn testen..clearblue en action 3 dagen voor nod.
    en de ene foto met alleen de action toen was ik ongeveer 1 week overtijd
    duim voor je meid dat het raak is!

Attached Files:

Share This Page