Hai. Heb vanmorgen een testje gedaan van sensitest die je 4 dagen voor je nod kan doen omdat mn temp nog hoog was. Deze zakt altijd 1 dag voor ongi. De test was negatief. Omdat ik er niks over kan vinden op inet wilde ik vragen of er hier dames zijn die negatief testen met sensitest voor nod en toch zwanger bleken te zijn!?!?!?
Tuurlijk meid, hcg verdubbelt immers per 2-3 dagen en niet per dag. Zelfs de digi van clearblue met conceptie indicator die je 4 dagen voor nod kan gebruiken zegt dat als je 4 dagen voor nod test maar 60% van de 100% zo vroeg positief test, dus nog alle kans
ow, dat wist ik niet. Dank je voor je info. dan ga ik nu ophouden met mezelf gek maken door info overal vandaan te zoeken haha. Hopelijk blijft temp hoog. Kuzz
inderdaad soms is de sensitest niet zo sensi.... haha. Je kunt het nest gewoon testen de dag of soms zelfs dagen nadat je ongesteld had moeten worden
hoi hoi, ik zit met precies hetzelfde...voel me eigelijk wel zwanger of in ieder geval heb ik het gevoel dat het dit keer raak is, maar heb ook getest met sensitest midstream...negatief. Ik blijf toch ook nog steeds hoop houden dat het wel raak is, maar goed kan mijzelf ook voor de gek houden! duim voor je! groetjes, Elena
Het gevoel wat ik diep van binnen had klopt toch weer. Ben gister ongi geworden. Dus eisprong was gewoon een dagje later dan ik dacht na de positieve ovutest. Op naar de volgende ronde. Heb nu zoveel symptomen gehad dat ik het verschil met echt zwanger zijn misschien wel kan merken haha. We zullen zien. succes allemaal, hoop dat jullie wel positief testen.
Hej allemaal, Ik heb ook 3 dagen voor mn NOD getest met een Sensitest was negatief.. en gedacht oke nou dan op naar ronde 4! 5 dagen na mijn NOD was ik nog niet ongesteld en moest ik overgeven van de geur van warm worstenbrood haha terwijl ik dat normaal lekker vind! 's middags getest en positief! Haha! (positest wel met clear blue, had ik nog liggen!) Veel succes allemaal! groetjes Mo
@lotte: wat jammer dat je gevoel gelijk heeft gekregen! Hopelijk volgende ronde succes! @thasmo: dit geeft me weer hoop! en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes, Elena
Hoi, Ik ben inmiddels voor de 3e keer zwanger (tenminste hoop dat ik dat nog ben), heb twee vroege miskramen gehad. Heb al vele testen gebruikt , maar heb zelf nog nooit een positieve test gescoord met de sensitest. Ondanks de mooie prijs schaf ik geen sensitest zwangerschapstesten meer aan. Ik zit op dit moment wat in spanning, afgelopen zondag heel licht positief getest met een kruidvat test. Vanochtend weer getest in de hoop dat het nu op dag 40 in mijn cylcus wel een dikkere streep zou zijn.... zag ik in eerste instantie helemaal geen streep en pas na een tijdje een heeeeel licht streeptje.... dus ik vrees voor een 3e miskraam. Ik bloed niet en alle kwaaltjes zijn aanwezig, dus de hoop is er ook nog... hoop en vrees naast naast elkaar . Nou wie weet, succes iedereen met zwanger worden
Fijn om te lezen dat er toch mensen zijn die 3 dagen voor nod negatief testen met sensitest en toch zwanger zijn. Geeft hoop. Maar niet voor nu haha, ben nu hartstikke ongi. Nog ongeveer 3 weken voor volgende ei