Ik zit op het moment niet lekker in m'n vel. Het zwanger worden van de tweede duurt langer dan verwacht. Ik heb m'n mirena laten verwijderen vlak voordat Emme één jaar werd. En hoe naief wellicht, ik dacht net als bij de eerste zo zwanger te zijn. Nu zijn we inmiddels in de zevende ronde aanbeland en volgens mij is het weer niet gelukt. Ik word er een beetje moedeloos van en begin me af te vragen of er nu wellicht iets mis is met ons. Ik weet dat je er in beginsel een jaar over doet om zwanger te worden, maar ik kan de angst dat er iets mis is niet met die gedachte onderdrukken. Herkenbaar? Pim
Hoi pim, Ik ken het gevoel. De eerste zwangerschap was bij ons al na de eerste ronde raak en voor de tweede zitten we nu alweer in ronde 12. Ik zit nu in de MM en gebruik nu clomid voor een goede eisprong. Ik heb nu wel geleerd dat je kinderen krijgen nooit kunt plannen. Gewoon geduld hebben, denk ik. Groetjes.
Ik begin maandag aan de tweede (voor mijn vriend de eerste) en bij mijn eerste zwangerschap was ik ook direct in de eerste ronde zwanger en ben idd bang dat het nu lang(er) gaat duren. Maar dat zal de komende maanden moeten uitwijzen ofdat zo is. Mijn moeder was bij alle 3 de kinderen direct zwanger dus hoop maardat ik wat van haar weg heb
Hey Pim, Bij mij was het nu in de 2e ronde raak terwijl we bij de vorige een jaar geprobeerd hebbben en uiteindelijk ivf hebben moeten doen.
Hey, Nou bij ons ook hetzelfde verhaal; bij de eerste na 2 maanden zwanger, bij de tweede na 4 maanden aangeteld. Inmiddels na 3 jaar nog steeds niets en in de mmm....... Inderdaad om moedeloos van te worden! Groetjes en succes! Mabelle
Beste Pim, Nu je eenmaal moeder bent, wil je alleen nog maar liever nog een kindje. En elke maand dat het niet lukt is er een teveel. Ik heb zelf nooit in die situatie gezeten, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken. Dikke knuffel voor jou en je man en ik zal duimen dat je deze ronde wel met een positieve test mag afsluiten. Groetjes van Kiki
Wij willen ook voor een 2e gaan en ik hoop ook snel zwanger te raken, want bij mijn 1e was ik ook meteen zwanger, maar je ziet maar weer dat je geen kinderen neemt maar krijgt....
luca is verwekt in weekend relatie ( niet bewust gepland dus maar wel bewust zonder anticonceptie ) en dat weekend is het maar 1 keer gebeurd ( door omstandigheden ) en nu zijn we al bijna een jaar bewust aan het proberen met als resultaat een mk met bijna 6 wkn......en das al bijna 6 mnd geleden....
Hoi, Ik snap je wel hoor. Van Jorrit was ik in ronde 2, na mijn eerste echte ,menstruatie na 15 jaar pil zwanger. Nu was ik pas zwanger in ronde 6 ( 7 maanden bezig ) en het resultaat is ook nog een m.a helaas. Ik hoop ook dat het nu weer wat sneller gaat, en goed dit keer, want ik baal ook af en toe gigantisch hoor. Maar 1 ding, er komt vast wel een tweede wondertje! ( dat houdt mij positief ). Groetjes MB2005.
He Pim, wat naar! ik hoop echt dat jullie weer snel zwanger mogen zijn. Ik weet nog hoe we samen zwanger wilden worden van onze eerste ukjes. En hoewel dit nu lijkt alsof dat vanzelf ging, weet ik nog goed dat ook dat zijn weg heeft moeten hebben ook bij jou. Hoewel het snel ging, heb je toen een miskraam eerst gehad. Ik hoop dat er heel snel weer een kleintje in je buik mag gaan groeien en dat het lukt om tot die tijd ook de leuke dingen te kunnen blijven zien van jouw Emme en je man, zodat je ook nog lekker van elkaar kunt genieten zonder dat je wens voor een tweede alles gaat overheersen. Ik weet dat het moeilijk is en dat er snel vanalles door je hoofd gaat spelen, dat hebben wij ook gehad bij het zwanger worden van Nick...bij ons duurde de eerste wat langer en de tweede was al onderweg voor we er erg in hadden, maar probeer ook te genieten van je man en je Emme! Die zijn het meer dan waard. Ik blijf je volgen!
Hey Pim, ik begrijp je best wel. Wij waren na 6 maanden zwanger van onze eerste, dus houd ik er voor een tweede ook rekening mee dat het niet onmiddellijk zover zal zijn. En ook dan nog heb ik zoiets dat ik elke ronde (we zijn nog maar in de 2e) denk; zou het niet zo zijn...? Je wil zo graag, heel herkenbaar, dat elke maand 1 teveel is. En ik kan zeker begrijpen dat als het bij de eerste onmiddellijk zo ver was, dat je nog meer gelooft in de 'snelheid van de natuur'. Hou de moed erin!
Ik heb geen idee hoelang het nu gaat duren ,maar ik merk dat je toch hoopt dat je weer meteen zwanger bent. was bij de eerste meteen zwanger (miskraam) tweede 1ste ronde na curretage.(zoontje) we zullen zien
Hallo daar, ook hier weer iemand die voor de tweede gaat. Bij de eerste ruim een jaar geduurd en helaas 14 mei een bbz gehad terwijl ik nu wel met een half jaar zwanger was. Ben hierdoor ook een eileider kwijtgeraakt en wat vertrouwen! Heel herkenbaar om van anderen te lezen dat ze graag weer moeder willen worden en dat het wachten dan zo lang duurt! Maar we blijven duimen en ook voor jullie.
Hoi pim... Het is cker herkenbaar ... voor mij dus ook Bij ons eerste wondertje was het gelijk raak... nu zijn we dus al 5 maanden bezig voor wondertje 2... Maar nog steeds niks... wat een terleurstelling steeds...