Even een vraagje namens een vriendin van mij. Ze heeft een test gekocht bij trekpleister niet die 2 voor 5 die had ik haar aangeraden maar die waren op. Dus ze heeft die van 7 euro meegenomen. Nu had ze binnen de minuut een heel licht blauw streepje. Nu is mijn vraag is die wel is vals positief??
ik had haar geadviseerd er maandag nog 1 te doen danmoet ie toch wel donkerder zijn. Aangezien ik zelf altijd die 2 voor 5 euro heb gebruikt gingen we toch weer twijfelen.
Vals positief? Dat lijkt me sterk. Het streepje moet wel even dik zijn als de controle streep. Ik heb zelf die testen van 7 euro KV gebruikt en meteen een streep (wordt dan een plusje). Het resultaat wordt over een paar weken verwacht
Volgens mij zegt de donkerte van de streep niet zoveel...Een streep is een streep. Zeker als je meerdere testen gedaan hebt! Ik heb ook eerst die van 7 euro gedaan en een paar dagen nog de clearblue voor de zekerheid
hallo ja die van kruidvat teste ik vrijdag ook een dun lijntje mee 2 voor 5 euro nu had ik vandaag 1 gedaan van eigen huismerk vd drogist en wat denk je nagtief eerst verscheen er een witte lijn en toen ging ie weg had vanmorgen 2 bakkies koffie op om 11uur en daarna niks meer heb om half 4 test gedaan en negatief dus vandaag is de nod dag en helemaall geen ongi geworden. dus ja is die kruidvat test dan wel of nie goed
Die vriendin van mij heeft vanmiddag getestr met die van kv 2 voor 5 eurie. Ik zag niks maar heb er even een foto van gemaakt wat denken jullie?????
Ik zie ook niks maar als die andere wel positief was dan is ze denk ik toch zwanger. Hoeveel dagen voor NOD heeft ze die eerste getest?
nee dat zei ik ook al tegen haar. Dan was die andere van 7 euro toch vals positief. Vind het wel balen voor haar.