ervaringen matcare ultra?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door navlis, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey meiden,

Ik heb van de week matcare testen besteld heb normaal altijd die van kv maar vond het nu wel makkelijk om online te bestellen.

Wat is jullie ervaring met de matcare ultra?
    Ik heb morgen me nod maar heb gisterochtend getest met de ultra maar er was in de verste verte geen streepje te zien. kan ik er dan nu al vanuit gaan dat ik niet zwanger ben of zijn de testen van kv 2v5 toch nog gevoeliger?:( Vorige maand teste ik 2 dagen voor nod namelijk positief met de kv.
    Als ik dus niet ongi word en ik ben ook niet zwanger ligt me hele cyclus dus in de war daar word ik ook niet vrolijk van.:(

Ik was sowieso nog van plan als het nodig is om woensdag nog een keer te testen met de matcare cassette (had die ook besteld) dan zou ik 2 dagen overtijd zijn als je dan zwanger bent moet die toch wel positief uitvallen??

Bedankt alvast!

Liefs...

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik heb 5 dagen voor nod posie getest met matcare ultra dus ik ben er wel over te spreken. succes meid ik hoop dat je gewoon later hcg aanmaakt.

gr regi

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Met de ultra teste ik negatief en een beetje later met de gewone zwangerschapstest van matcare 5 dagen voor de nod positief... Dus voor mij was het geen super ervaring over de gewone testen ben ik zeer tevreden want ze hadden gelijk... Kreeg bevestiging van de digitale clearblue en een paar dagen later teste ik dik positief.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik teste met matcare ultra 5 dagen na nod negatief en 6 dagen na nod met kv voor 5 positief.
    ik ben er dus niet zo over te spreken.

5. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Bedankt voor jullie reacties, vandaag me nod en vanmorgen getest met de normale matcare maar negatief, ik denk dus dat ik dan ook echt niet zwanger ben maar heb ook nog totaal geen gevoel dat de duivels komen dus als ik het woensdag nog niet ben dan maar weer testen.

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb het nooit gebruikt helaas
    succes en duimen draaien

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Met Matcare Ultra teste ik deze cyclus negatief, terwijl me HCG waarde al 12 MLU was. Ze zeggen dat deze test al vanaf 10 MLU test, maar deze bleef spierwit ;).

De Sensitest die vanaf 10 MLU meet gaf wel een duidelijk streepje. Helaas is het bij mij (weer) geeindigd in een VMK.

Succes meissie en ik duim dat hij straks positief is ;).

PS hoor wel vaker dat die Matcare pas later positief test ;).

8. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Bedankt babii,
    we zien het wel van de week. vanmiddag ga ik ook ovutesten kopen. Ik snap er echt helemaal niks meer van.
    Na me mk ben ik na 2 weken weer ongesteld geworden en inmiddels slik ik alweer een poosje etos zwanger worden wat je cyclus zou moeten verkorten.
    Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben maar als het dan niet raak is laat dan me ongi maar komen hoor dan kunnen we verder.

Deel Deze Pagina