Hallo had op 4 jan mijn regels op 17 en 18 jan deed ik een ovulatietest die waren voor mij positief,maar op 22 jan (ik had opeens krampen uit het niets en wou weten met wat mijn lichaam bezig was als ik geen last had gehad had ik ook geen ovulatietest gedaan die dag omdat hem uit mijn veronderstelling al geweest was )nog een knal ovulatietest daar was de teststreep donkerder als de controlestreep sommige op forum zeiden dat mijn eitje voor de 2de x heeft willen knappen en dat ik 22 jan moe nemen als eisprong Dus normaal zou eitje dan springen op 23 of 24 jan ten laatste had wat steekjes die 2 dagen maar niet om te zeggen enorm last, 26 jan had ik echt veel last wist niet hoe ik moest zitten ,liggen of rondlopen heel vervelend raar gevoel had ik dan en na een half uur tot een uurtje is het toch overgegaan. Heb meestal een cyclus van 29 a 30 dagen Wanneer is nu mijn eitje gesprongen en wat is nu de oorzaak van 26 jan? Is dat eisprong of innesteling dan gebeurt? Weet niet wat ik ervan moet denken Testen blijven omiwit, wat ik wel had begin deze week veel boeren nu nog af en toe maar heb het nog. Nu vandaag wel ongigevoel in de onderbuik maar nog steeds geen bloed . Ofwel zijn regels in aantocht of is het vandaag innesteling aan de gang? Want als ik uitga van 26 jan zit ik nu op 11 dpo Wanneer kan ik dan testen? Graag beetje raad Thx
Tsja die vraag kan niemand beantwoorden.. Heb je een foto van je testen? Voor jouw positief klinkt alsof de test donkerder kon. Als de test op de 22 donkerder was dan zou ik die aanhouden. 11 dpo is laat voor een innesteling.. afwachten komende dagen
De testjes op de foto van 17 en 18 jan lijken minder positief maar die dag waren de beide streepjes aan elkaar gewaagt want ik had op 20 jan op mijn werk in de vm krampen daarmee ik dacht eisprong geweest is vond het dan zo raar dat ik 22 jan terug zo last had van krampen en heb dan een ovutest gedaan en ie is veel knaller 26ste jan was ik echt niet goed voelde me heel raar dat kan toch niet als dan eitje springt(ipv op 23 of 24 jan normaal eisprong moet springen) dat dan meteen innesteling gebeurt dan kan innesteling toch ook later zijn of ben ik verkeerd? Ik denk dat 26ste eisprong was en hoelang moet je dan wachten tot innesteling?
De test op de 22 is duidelijker positief. Je voelt meestal niet je eisprong zelf maar de laatste groeispurt. Innesteling is tussen 5&10 dpo. Ik verwacht dat je binnen een pasr dagen positief test of ongesteld wordt. Duimen op t eerste!
Ik durf niet meer te hopen Alles kan nog Bij mijn.jongste zoon teste ik ook pas 12 dpo heel licht word spannend Meer kunnen we niet doen dan afwachten
ik zou ook uitgaan van de 22 e als positieve test en dan als de 24e uitgaan van de eisprong. 5-10 DPO vindt vaak de innesteling plaats,