De titel zegt het al: welke ovu-testen en zw-testen raden jullie aan? Ik wil volgende maand mijn cyclus eens gaan volgen met ovu-testen, omdat 'ie ietsjes onregelmatig is. Nu dacht ik hier gelezen te hebben dat de ovu-testen van kv zo zo waren en cb vind ik best duur, dus ik wil online gaan bestellen. (kom je ook geen bekenden tegen in de winkel ) Welke raden jullie aan? Sensitest of Zwanger&Kids testen? XCatoo
ovu heb ik van zw en kids, zou je de zwangerschapstesten daarvan echt niet aanraden!! Ovu wel. Zw test van kruidvat, en dan de 2 voor 5 euro!
Ik ben tevreden over zwangerenkids en sensitest ovulatietesten. Zwangerenkids is goedkoper dus zou voor deze gaan. Qua zwangerschapstesten ben ik tevreden over Kruidvat (2 voor 5 euro), en deze zwangerschap met die van zwangerenkids getest en kreeg toen wel een duidelijke streep maar over het algemeen blijven ze licht.
Die van sensitest geven elke keer een vaag 2e streepje, terwijl kruidvat gewoon wit blijft,dus vind het beetje rare testen. (zwangerschaps bedoel ik) De ovu testen van sensitest ga ik komende maand proberen als ik deze maand niet zwanger ben
Ik heb de ovu's van zwanger&kids, tot nu toe nog geen ei gevonden, maar dat hoeft niet daar aan liggen. Verder heb ik getest met die van sensitest, zwanger & Kids én kruidvat 2v5, allemaal positief
Tevreden over de ovulatietesten van sensitest en zwange&kids en over de zwangerschapstesten van Kruidvat (al heb ik nog geen streep kunnen vinden)
Testen die ik goed vind werken zijn: (1) Zwanger & Kids - ovulatietesten (2) Kruidvat - zwangerschapstesten 2 voor 5 euro
Ik vond de Sensitest minder omdat die niet duidelijk positief aangaven bij mij Zwanger en Kids deden dat wel en ook Matcare testen
Hoi meiden, Bedankt voor jullie tips en adviezen. Ik heb meteen een combisetje dipstick ovu en zwtesten besteld van Zwanger&Kids. Kv 2v5 kende ik idd al en was ik erg tevreden mee. Hopelijk snel in huis en dan kan het testen beginnen! XCatoo