STRESS; positieve zwangerschapstest, zwanger??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liedjepiedje, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hey meiden,

Ik heb even jullie ervaring nodig!
    Ik ben 4 maanden geleden moeder geworden van een prachtige dochter. In het begin vonden we het vrij pittig maar nu genieten we intens van haar.

Maar nu wil het geval dat ik al even niet ongesteld ben geweest, minstens 5 weken niet. Daarvoor ben ik wel al twee keer ongesteld geweest met een tussenpoos van netjes vier weken.
    Verder hebben we geen onbeschermde seks gehad. We hebben altijd een condoom gebruikt.
    Uit nieuwsgierigheid deed ik vanmorgen een ovulatietest omdat de hele week al in mijn hoofd rondspeelt dat ik misschien wel zwanger ben omdat ik maar niet ongesteld wordt!
    De ovulatietest gaf twee streepjes aan. Niet allebei even duidelijk maar wel echt twee streepjes!

Ben ik nu zwanger? Of heb ik gewoon een hele late eisprong gehad. misschien is mijn cyclus nog niet helemaal op orde na de zwangerschap?

Ik moet om half 10 weg, maar ben erg nieuwsgierig naar jullie reacties. Ik ben rond 12 uur weer terug!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou eerder denken aan een late eisprong, ook omdat je wel een condoom hebt gebruikt.
    Na een zwangerschap heeft je lijf wel ff nodig om weer helemaal op rit te komen en is het helemaal niet gek om eens een andere cyclus te hebben.
    Maar goed, om het zeker te weten zou je morgen natuurlijk wel ff een zwangerschapstest kunnen halen...

3. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey meid,

DAn zou ik idd zeggen óf zwanger, óf je krijgt nu pas je ovulatie :)

Ik zou zsm een zwangerschapstest doen, dan heb je zekerheid!
    Succes en ben benieuwd!

4. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Pfff heel spannend dit.
    Het enige wat kan is dat het condoom ongemerkt is gescheurd. We hebben ook wel 1 condoom gebruikt die minimaal 2 jaar oud was, maar dat kan toch geen kwaad?

Ik vond het vooral raar omdat de eerste menstruaties gewoon zo netjes op tijd kwamen.

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik moet gaan, hopelijk kan ik onderweg nog ergens een zwangerschapstest krijgen in een tankstation ofzo...

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zou ook een zwangerschapstest doen!of anders bij de apotheek!:d

7. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben bij twee tankstations geweest. Helaas hadden beiden geen test. Dan moet ik helemaal tot morgenmiddag wachten...zucht!

8. Seth

Seth Niet meer actief

Tja zwanger zou kunnen.....natuurlijk... ennuhh condooms hebben niet voor niets houdbaarheiddata......

ik pies volgens mij zowat altijd 2 strepen met ovutesten...
    Weet niet of je bv geeft....? maar dat kan je hormonen ook lekker doen schommelen....

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik geef geen bv dus daar kunnen geen hormonen van komen!

10. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben na hun zwangerschap?

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Niet ergens een Etos open op een station ofzo? :)

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mijn man gaat zo nog weg dus misschien kan hij wat regelen maar ben bang van niet.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    is er geen apotheek open :D

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    is er nergens koopzondag. zou het echt neit volhouden .
    succes

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Maar als je ovulatie test niet 2 even duidelijke streepjes aangeeft wil dat toch niets zeggen? Hij is pas positief als je teststreep even duidelijk is als de controlestreep, volgens mij. Dus er hoeft geen sprake te zijn van een ei. En het zegt ook niet zoveel over een evt zwangerschap, daar moet je echt een zw testje voor doen. Dat zou ik wel voor de zekerheid doen. Condooms zijn ook niet voor 100% veilig.

Waar hoop je op? :D

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hebben jullie geen centrum apotheek? Dat moet toch wel? Volgends mij zit er in elke stad een aptoheek die 24u per dag open is voor noodgevallen, hier tenminste wel en volgends mij ook in de omringende plaatsten. Succes iig, en net als mijn voorganger, waar hoop je op?!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb laatst hier een topic geopend over ovu testen,en ovu testen geven ook hcg aan

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mmeke. Wat ik hoop? Ik weet het niet. Ik heb twee miskramen gehad dus ik zou superblij zijn met een goede zwangerschap! Het is wel heeeel snel als het nu al zou zijn. Maar ik zal er zowiezo erg blij mee zijn.
    Nadesy. Ik ga even je topic zoeken.
    Charity. ik ga even internetten om te kijken of er hier een apotheek open is op zondag.

19. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Er is hier van vijf uur tot half 6 een apotheek open dus ga denk ik even langs...

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    spannend meis, zou wat zijn als we weer in t zlfde topic terecht zouden komen he ;) , dikke knuf!

Deel Deze Pagina