5 mrt was de eerste dag van ongesteldheid en nu al 3 dagen een licht streepje op mijn ovutest is datnormaal? Ik ben deze maand al vroeg gaan testen om te kijken hoe mijn lijf in elkaar zit ben erg onregelmatig. 38dgn,60 dgn en 48 dgn.
Dit kan heel erg verschillen per test. Daarnaast kun je normale of gevoelige testen bestellen. Ik hoor vaak dat veel dames altijd een licht streepje op hun ovu-testen hebben. Uiteindelijk moet dat streepje echt donkerder worden, om een positieve test in handen te krijgen. Een licht streepje betekent een negatieve test. Het is dus geen probleem dat je altijd dit streepje ziet. Wanneer dit streepje donkerder wordt, komt je ei eraan.
Ik heb altijd lichte streepjes. De hele cyclus alleen een knaller voor mijn eisprong dus dat kan heel goed.
Veel vrouwen hebben de gehele cyclus lichte streepjes op hun ovutest. Ik had dat ook altijd. Pas als het teststreepje even donker of liever nog donkerder is dan de controlestreep is je eisprong in aantocht.
Bedankt voor de reacties! Dus als hij wel wat rozer wordt maar niet donkerder dan de controle streep is het negatief toch?