Hai dames, Wie van jullie heeft online haar testen gekocht?! Waar heb je deze besteld? En waarom? Zaterdag was mijn nod, maar nog geen menstruatie gezien. Wel last van krampjes zo nu en dan en een spierpijn achtig gevoel in mijn onderbuik aan de zijkant (nu al ruim een week). Verder heb ik al 2 weken lang hoofdpijn, last van haar uitval, ben sinds 2 dagen erg emotioneel (word gewoon moe van mezelf, haha) en heb pijnlijke borsten.. Daarnet een testje gedaan 2v5 van kv (had vanmorgen een bakkie koffie op en een paar slokken Fristi), deze was negatief. Echt omowit! Bij mijn dochter had ik ook pas (veel) later na mijn nod een positieve test in handen, dat maakt mij nu dus aan het twijfelen. Of een aankomende menstruatie of toch wel zwanger?! Nu wil ik dus testjes via het internet bestellen, maar welke raden jullie aan? Alvast bedankt! Groetjes
Waarom niet gewoon de kv 2 voor 5 euro?? Daar heb ik hele goede ervaringen mee, waren eerder positief dan sensitest.
Ik had ze bij beide zwangerschappen van matcare Mat Care Zwangerschapstesten...zeker weten!. Snelle levering en voor mij duidelijke testen (met de midstream 3dagen voor NOD positief getest)
Kruidvat 2v5 zijn goed. Als je online wilt bestellen zou ik deze doen: Uiterst gevoelige zwangerschapstesten - Zwanger & Kids Dan heb je ze morgen in huis en bij mijn waren deze iets sneller positief dan kruidvat 2v5.