@ Thasmo: Dank je wel! De voorpret schijnt altijd ook erg leuk te zijn, dus dat gaan we meemaken de komende tijd Waarschijnlijk wordt het laat dit jaar of begin volgend jaar dat we gaan trouwen. We hebben alles echt even een stuk verder doorgeschoven vanwege werk, school en financieen... We zijn overigens nog niet verhuisd, zijn druk aan het klussen en in het weekend van 14 & 15 maart gaan we echt officieel over, dus we hebben nog 1,5 week! Geniet lekker van je zwangerschap, ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan! Voorlopig kom ik niet meer op dit forum, het nut is er een beetje vanaf en ik wil me meer richten op de dingen die eerder gaan gebeuren Nogmaals; enjoy! En misschien tot over een tijdje op zwangerschapspagina! Liefs
@inbetween: Nou meid heel veel plezier in alle andere dingetjes het komende jaar! Veel succes met klussen en verhuizen en alle voorbereidingen voor jullie huwelijk! Dat het maar een mooie dag mag zijn! 8) Ik spreek je vast nog wel tegen die tijd! Groetjes Mo