Hallo meiden, Ik ben sinds 8/5 cd 16 begonnen met ovulatie testen, nu heb ik er net nog eentje gedaan en deze was lichter. Dit is geen ochtend urine, van te voren ook 2 uurtjes niet geplast. Betekent dit dat ik mijn eisprong al gehad heb ? Of kan dit beetje vals zijn omdat ik vandaag veel gedronken heb? Hoop dat jullie wat kunnen vertellen want snap er even niks van hihi. Liefs
Hier zit nog geen positieve test tussen. En ovutesten sowieso nooit met ochtendurine doen. Dat is te geconcentreerd dat de uitslag niet goed te meten is. Staat ook allemaal in de bijsluiter (als t goed is)
Hee Collin dank je wel, ik heb geen enkele test gedaan met ochtend urine.. Daarom snap ik niet dat hij lichter wordt..
Cd 16 is best laat om te beginnen met testen.. Ik begin altijd met testen op cd10 en dan positieve test ongeveer cd14/15. Misschien is je ei al geweest? Hoe lang duurt je cyclus normaal?
Oke bedankt, dan voor de volgende ronde. Ik heb voor mijn curettage zat ik tussen 29 en 31 dagen, na de curettage 38.. Dus geen idee hoe het nu gaat lopen..
Ligt t aan mij of lopen ze niet op? Betekent dit dat mijn ei geweest is? Sorry dit is 1e keer dat ik de testen gebruik Liefs
Hoi allemaal, ik begrijp er helemaal niks van. Misschien weten julllie hoe dit komt? Snap er niet zo veel van
Wat ik begrepen heb ( hier pas geleden geleerd ) Is dat testjes in principe niet op hoeven te lopen. Kan Van omi wit in middag zijn, naar een knal in de avond Su6 ermee Groetjes maaike
Idd, ze hoeven niet persee op te lopen. Ik denk eerlijk gezegd dat je ook wat laat bemt begonnen met testen.