Kan er niet aan uit!!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anais, Apr 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    #1 Anais, Apr 4, 2011
    Last edited: Apr 4, 2011
    Hoihoi
    ik heb pcos en ben aan de clomid 100 begonnen op dag 4 tot dag negen.vorige ronde met 100 ging zeer goed(begonnen op dag 2 en positest op dag13)
    neem ook proginova voor het slijm dikker te maken.

Ben begonnen met ovutesten op dag 9 en die dag zelf was de test al bijna positief,wat ik al raar vond.gewoon doorgestest en die dag ook geklust gehad.dan eergisteren en gisteren geklust en vanavond nog eens(dus op dag 15,16 en 17)

maar na dag negen allemaal blanco testen gehad(1streepje) en dan eergisteren een positieve test maar na een uur werd die ineens vager...snap het niet.en dan daarna allemaal blanco testen en dan weer gisteren een knal test s'avonds en weeral vager geworden na een uur.daarna enkel nog banco testen gehad en nu zijn ze op :( heb er 24 gebruikt.ik zit nu op dag 17.

het gekke is die twee dagen heb ik vruchtbaar slijm gehad en vandaag is het weer creme achtig.
    de sex was gevoeliger gisteren en dat is meestal als mijn ei eraan komt.Ik snap het gewoon niet meer?? en vandaag is mijn temp bijna meer als een halve graad hoger :( dus in feite zou ik gisteren avond/nacht mijn ei gehad hebben...alleen die ovutesten zijn zo raar...waren echt positief en dan een uur later was het streepje dunner geworden en vager.en nogthans voel ik vanalles in de onderbuik broebelen en krampjes en super veel trekjes!heb ook ovupijn gehad de zondag.

snappen jullie het?
    xxx

2. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    :p whahaha ik word gek

offin ik heb hier mijn temp.kaartje. er staat een plusje op de twee dagen (15,16) omdat ik echt vond dat ze posi waren,maar ja nu zijn ze dus vervaagd) ik ga op men gevoel af!

2b07fe Ovulation charts on FertilityFriend.com

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Aan de stijging van je temp te zien, heb je gister je ei gehad dan.

Als je temp nu een paar dagen hoog blijft, klopt dan idd.

4. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ik denk ook dat je je ei gisteren hebt gehad. Je hebt iig goed geklust ;)
    Ben benieuwd naar je temp van morgen.

Share This Page