hallo dames ik heb zondag testen besteld bij sensitest het zijn zwangerschapstesten nu zit ik nog voor mijn nod.. maar ik kreeg ze vanavond binnen en natuurlijk als ik lovepeet niet ben en mega ongeduldig moest ik dus testen met avond urine en nog 6? dagen voor nod.. (op de testen staan overigens wel 4 dagen voor nod) maar goed wie heeft er ervaring met sensitest voor nod? hier mijn fotos voor de nieuwschierige View attachment 244028
Ik zie echt niks, sorry. Maar dit is een foto, als jij het in het echt wel ziet, zit er een streepje. Ik heb zelf weleens met sensitest getest en die bleef bij mij wit. Ik denk dat je nog eens een paar dagen moet wachten (leuk he??? vind ik ook zo erg, ben ook zo nieuwsgierig) Laat je het nog hier weten?
ik zie ook niets.. overigens heb ik ook weleens met sensitest getest 5 dgn voor nod en die was licht posi.. 4 dagen voor nod nog meer posi helaas liep die zw in mk uit.. maar goed ben wel ''fan'' van sensitest!! succes meis!!
Ik zie niks, sorry . Maar via een foto is altijd moeilijker oordelen en als jij hem wel ziet, dan zal hij er vast staan! Over een paar dagen nog eens testen en hopelijk staat er dan een duidelijke streep!
Op de onderste zie ik geloof ik heeeeel vaag wat, maar zelfs dat weet ik niet zeker hahahaha Erg he? meid echt nog een dag of 2 wachten ben ik bang. Maar als jij ze ziet staan, denk ik dat je wel zwanger bent hoor.
Ik heb vanmorgen 1 dag voor NOD eerst getest met dezelfde sensitest dipstick en die was maar heel licht positief, met dezelfde urine nog een kruidvat 2v5 gedaan en die was knalpositief! Dus zo gevoelig zijn ze niet als ze je willen doen geloven.
#domper want in het echt zijn ze dus wel te zien .. heerlijk fotos van een camera van een telefoon ! iig bedankt voor het turen ik heb genoeg van die sensitestjes dus kan zat testen maar denk toch over een paar dagen de kv te halen