sufferd dat ik ben!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sneeuw, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 6 dagen geleden een cryo (dus zonder Pregnyl) gehad en kon het echt niet laten en natuurlijk een negatieve test.

Vorige keer was ik na verse tp al op dag 10 de gelukkige met een positieve test, dus ik dacht dat het met een cryo wel eerder zou kunnen. Pfffffffffff wat dom, ik trek het gewoon niet meer.

Wie van jullie heeft ook wel es zo kort na een cryo pos of neg getest en was uiteindelijk toch zwanger......................zucht............ik word zo moe van mezelf...........

Ja, ik weet dat het belachelijk vroeg was om te doen, dus straf me daar maar niet om...............vind zulke topics zelf ook altijd kolder en nu doe ik er zelf net zo hard aan mee..............

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit onderwerp mag ook evt. naar te testen verplaatst worden, hoorm, maar had het hier gezet omdat hier de mensen met vruchtbaarheidsbehandelingen lezen.

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi Sneeuw

ik heb zelf geen ervaring met cryos, dus kan je helaas niet echt helpen. Ik wilde alleen even zeggen dat je niet zo streng voor jezelf moet zijn. Iedereen in de mmm zwicht wel eens onder de testdruk en dat is heel begrijpelijk. Als je alle testen die ik heb verspilt met veel te vroeg testen bij elkaar zou leggen dan zou je er een grote AH tas volledig mee kunnen vullen ;). (en laten we het maar niet over de kosten hebben...) Ik hoop dat je alsnog over een paar dagen posi test!!

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel, dat is lief. Voel me gewoon zo ontzettend machteloos en toch ook wel een beetje dom, want nu weet ik gewoon nog niets. Geduld............tja, makkelijk hoor, pfffffffffffff. Heb altijd pas de testdag of 2 dagen eerder getest, maar zo bont had ik het nog nooit gemaakt.

Jij super gefeliciteerd met jouw wondertje in je buik, hoor!

5. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar verder niemand zo vroeg neg getest en bij langer wachten toch zwanger??

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    6 dagen na TP cyro.
    Tja, eigenlijk kan je er dan idd wel vanuit gaan dat een test negatief is.
    De innesteling vind vaak tussen dag 5 en 7 plaats. Misschien 1 dagje eerder omdat de bevruchting niet meer hoefde plaats te vinden ;)

Ik testte 9 dagen na TP mooi duidelijk positief met avondurine (had CB met kruis genomen).

7. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    Hey ik heb ook tp gehad van cryo vorige week zaterdag.. zit nu op dag 8 na tp.. ik kan ook niet wachten hoor.. vandaag testje gedaan zag heeeeeeeeel vaag iets maar durf nog niet te hopen.

met de vorige zw had ik ook dagen voor nod lichte streep. dus denk dat je nog even moet wachten.. ik weet hoe het is! zit nu ook te stressen hoor hihi

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet wel dat het nog steeds kan, maar toch voelt de bodem al een beetje wegzakken. Ik probeer het dinsdag gewoon nog es, dan is het 8 dagen en eigenlijk ook nog heel vroeg.......

Ohhhh Pimm, dat ziet er veelbelovend uit, hoor! Dan zou ik wel al een beetje hoop durven hebben eigenlijk. Heb je Pregnyl gespoten? Spannend hoor.................

9. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    nee dit keer niets hoeven spuiten.. tis gewoon te spannend! en ongeloof als het goed gaat... helemaal omdat het de 1e keer cryo tp is.. hoeveel heb jij er terug? ik 2 weet niet of je dan ook meer hcg aan maakt?

10. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke van eentje en ik hoop het toch zo, maar ben veel te gestresst volgens mij. Dit zou onze laatste hoop zijn, ben ik bang.................... Vraag me af in hoeverre stress hierover de boel kan tegenhouden, bah, ben er veel te veel mee bezig.

Ga je morgen weer testen???

11. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    ik ben er ook te veel mee bezig hoor! kijk nog paar keer per dag na de test.... of ik het nou goed zie.. het is gewoon allemaal heel spannend helemaal omdat je in de mm zit is het een hele stress periode vind ik!

ja morgen doe ik weer een test. ik heb echt de drang om het elke ochtend te doen... wanneer heb je je nod precies?

12. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou eigenlijk pas morgen over een week mogen testen, dan is het 14 dagen na TP, dus tja, beetje heel ongeduldig, hè........... Had je hier ook al ergens een foto geplaatst?

En was dit jouw eerste test of had je er ook al een negatieve op zitten deze beurt?

13. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    Nee geen foto.. mijn camera krijgt de test niet scherp :S

Ik heb zaterdag mijn nod.. en gister 1e test gedaan,.. die was wit,.. dus ik ben/was ook te vroeg! kan me zelf ook niet weerhouden van het vroege testen hoor...

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben het met Nana33 eens!

Hier nog zo één en zou niet willen weten hoeveel geld ik kwijt ben na anderhalf jaar en hoeveel testen ik in de prullenbak heb gegooid.. ik denk dat ik met rot zou schrikken haha. Maar zou in iig niet schuldig door laten voelen want het is heel begrijpelijk!

Mijn gyn daar in tegen is zo tegen het testen daar kan ik nooit mijn ei kwijt zij geeft je wel helaas een schuld gevoel om te zeggen.. dat is toch zonde?? :$

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik hwb op wachtdag 8 een test gedaan en die was heeeeeeel erg licht positief. (staat in mn album)
    Op wd 9 werd hij duidelijker.
    Jij was echt veel te vroeg hoor, het kan echt nog alle kanten op!
    Ik duim voor je hoor :D

16. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhhhhhh jullie geven me toch weer hoop, zeker als die te vroege test bij jullie ook negatief was............... pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ga vanavond weer testen kopen, haha. Voel wel beetje ongikrampjes echt heel vaag, maar dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook, dus ik blijf gewoon hoop houden...............

17. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    Ik vanmorgen duidelijk positief getest :) nu jij nog sneeuw!

18. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhhhhhh super!!!! Van harte gefeliciteerd hoor!! Jij loopt 2 dagen voor op mij, dus ik hoop morgen positief te testen, maar ga vanmiddag toch weer eentje doen, haha........

Kom maar op, nog meer positieve verhalen van de vroegtesters onder ons??!!

19. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    ik zal voor je duimen! ik heb wel altijd met ochtend urine getest... miss is dat toch iets beter?

20. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er staat in dat het niets uitmaakt, maar morgenvroeg ga ik er zeker eentje doen. Dus, voor jou nu heel spannend ook hoeveel er zijn blijven plakken zeg........... goh, ohhhhhh ik ben nog nooit zo nerveus geweest als nu en ik hoop echt dat dat het niet zal tegehouden......... Geniet er maar van!

Deel Deze Pagina