Beetje laat antwoord. Weinig thuis maar, ik ga morgen een clearbleu kopen en dan nog 1 keer testen, ga maandag naar gyn, Dus dan weet ik in ieder geval hoe en wat. PCO is een syndroom waarbij je verminderd vruchtbaar bent en geen eisprong hebt, de eisprong wordt dmv medicijnen gestimuleerd. We zullen zien, heb jij al weer getest cindy21?
hallo ja met sensitest haha k ben bij hun nog steeds zwanger whahha rottesten! keb geen andere meer gebruikt.... ben ziek en ben niet weggeweest naar de winkel meer had reactie ghad op de sensitest mail en die zeiden dat ik wel zwanger ben:S en een heel lulverhaal erbij! groetjessss
ik heb zelf ook alleen de testen van sensitest gebruikt maar die extra gevoelige teste pas 1 dag voor me nod positief terwijl ik de hele week al aan het testen was (ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was) Maar de 1e x positief was ook een licht streepje maar daarna steeds donkerder.. Je kan er natuurlijk een slechte test tussen hebben maar dat ze allemaal vals positief aangeven lijkt me een klein beetje stug
ik had er 12 en 11 ervan geven al n week positief aan! precies dezelefde 2e streep als toen ik zwanger was van dylano! en donkerder worden ze nie dus stug is het niet!
Goh Cindy, Zou je dan niet zwanger zijn. Elf van de twaalf testen positief! Misschien gaat het nu je ziek bent even wat minder hard met aanmaak van HCG en test je volgende week ook positief met andere merken. Ik hoop het voor je!
@ cindy jee wat spannend meis, ik zou daar echt niet goed van worden die onzekerheid! gauw een ander merk proberen zodra dat kan, ben heel benieuwd!
Hallo allemaal! Wat goed dat iedereen zo actief meedoet met dit forum! Ik ben sinds een paar maanden gestopt met de pil en in oktober voor het laatst ongie geweest. Welk merk zwangerschapstest bevelen jullie aan? Ik heb alleen nog het kruidvat merk gehad...altijd negatief... Groetjes!