Ik ben het echt niet me je eens kleintje. Geen van de testen zit tegen het positieve aan. Ts, zou echt blijven testen, denk niet dat je hem gemist hebt.
Ik mag morgen bloedprikken. Ze testen dan het hormoon die mn eitjes laat groeien en het LH en of de eisprong al geweest is. Dan maar even heen en weer naar Utrecht, het is voor n goed doel.
Uitslag bloedtest: estradiol is 590, ze zei dat ik morgen of overmorgen mn piek kan hebben. Oestrogeen was 2.1.. (alleen zegt mij dat niet zo veel). Ik las op internet dat tussen 200-600 estradiol je ei ongeveer 18mm is, dus ik denk dat het onderweg is
Wat balen zeg.. ja deze test lijkt zelfs lichter .. wat raar zeg. Heb je het zkh nog gebeld wat te doen?
Nee ze verwachten ba aanleiding van de bloedtest dat het vandaag of morgen ongeveer mn piek zou zijn. Heb op internet gekeken. Zo'n piek komt echt uit het niets.
Wilde idd zeggen dat het niet uitmaakt dat de test lichter is. De piek kan bijvoorbeeld er vanavond ineens zijn. Zou dus zeker 2 misschien wel 3 keer per dag testen. Hopelijk komt je piek snel.
Ik had al een nieuw bericht geplaatst poedel dat ene bericht over die test dat ik voor half 12 moest bellen naar umc dank je hihi
ik ben geen fan van streepjestesten, ik kreeg hem ook nooit enorm toen ik streepjes testen nog deed, had ik de roze clearblue ook in huis om te kijken of ik met dezelfde urine een smiley kreeg of niet. Dus ik zou als ik jou was die er eens bij aanschaffen.