Licht oplopende testen en licht bruin/rose bloedverlies.. Jullie ervaringen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Septembermom, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Ik heb afgelopen zaterdag licht positief getest en zondagochtend op mijn verjaardag een Zwanger 1-2 op CB! Ik was ontzettend blij, maar helaas een paar uur later bruin/rose bloedverlies. De hele dag om het half uur wel een paar druppels. Gisteren ook nog maar wel minder s avonds zelfs niets. En vandaag toch ook weer om het uur wat bruinverlies..

Tot gisteren leken m'n testjes wel wat op te lopen, maar vandaag niet echt lijkt zelfs wel wat lichter 😢😔 bij mijn eerste zwangerschap had ik gelijk een knaltest dus weet ook niet echt hoe testjes op moeten lopen. Ik wou jullie vragen naar jullie ervaringen en oplopende testjes!

Ik ben overigens ongeveer 12 DPO (tussen 11-13 dpo). Had 19 oktober posi ovulatietest

Liefs!

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.068
    113
    Opzich hoeft licht bloedverlies niets te betekenen. Ik heb regelmatig bloedverlies in de eerste 8 weken gehad en ben nu toch al bijna 26 weken zwanger. Wel was dit echt met vlagen (ene dag wel, dan weer paar dagen niet, dan een uurtje weer wel, etc)

Het feit dat het lang aanhoudt bij jou en ietwat aflopende testjes lijkt mij niet zulk heel goed nieuws :(

Ik vrees dat je alleen maar kunt afwachten of het echt gaat doorzetten. Hopelijk is er niets aan de hand en loopt je zwangerschap verder goed, ik duim voor je!

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hcg verdubbeld om de 48 uur ongeveer.
    Als je de test van zondagochtend vergelijken met vanochtend zie ik toch een hele mooie stijging.
    Je cb zegt 1-2 en aan de hand van je kv resultaat zit je waarschijnlijk nog voor nod. Dus ik vind het er zo keurig uitzien...

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.068
    113
    Ah zo naast elkaar ziet t er indd mooi uit ja :)
    Misschien gewoon minder geconcentreerde urine vanmorgen?

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Op zich lopen ze op en dat is positief. Mijn ervaring is wel dat een zwangerschap niet te voorspellen is. Een vriendin van mij had geen bloedverlies en een miskraam gehad.
    Ik heb de eerste 7,5 week erg veel bloedverlies gehad. We dachten allemaal een miskraam, maar heb een gezonde dochter van 3.

De eerste weken zijn helaas zo zenuwslopend (en daarna ook )

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zou heel goed kunnen ja.
    En wat verlies, ik heb het gedurende mijn hele zwangerschap wel gehad.
    In het begin zelfs door hard hoesten.

7. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Goh sado, grace en Jane alledrie gebloed tijdens zwangerschap?! Zijn jullie niet knetter onzeker geweest dan? Apart om te horen zeg!
    Jaa wat mij onzeker maakte was dat de test van vanmorgen lichter lijkt dan die van gisterochtend. Ik zag in het nodforum dames waarbij de testjes elke dag al mooi opliepen, maar Jane jij zegt dus duidelijk alleen kijken naar testen om de dag? Ik zit inderdaad nog voor NOD? Denk dat die donderdag is

Hebben jullie (of andere dames) misschien foto's van een rijtje testen zodat ik kan zien hoe (snel) jullie testen zijn opgelopen?

En ik weeeet dat ik moet afwachten maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen/ testjes☺️

8. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid ik hoop echt dat t goed zit.
    Mijn ervaring is alleen anders.
    Ik had heel donkere testen die niet goed opliepen en dit werd 2x miskraam. Zeker met bloed is dit slecht teken. Dit kan helemaal goedkomen maar ik zou rekening houden met slechte innesteling en dus stoppen van de deling...
    Sterkte
    En wie weet... morgen ineens een knaller. Het kan.

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Ja hoor kijk hier maar...
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/23898-albums11552.html

Bovenste was van 21-12 en de onderste 27-12.

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het:( ik moet ook realistisch blijven en beide benen op de grond houden.. Maar liepen ze bij jou dan wel een beetje op? En testte jij elke dag of om de dag? Morgen een knaller lijkt me sterk, maar ik hooooop echt in ieder geval stuk donkerder ik zal foto hier ook posten:)

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.068
    113
    Onzeker is echt een understatement :( Was steeds bang dat het mis ging. Heb flink wat traantjes gelaten die eerste weken, haha. Met 20 weken zelfs een enorme bloeding gehad, rood bloedverlies wat er echt uitliep, toen zelfs nog op de eerste hulp beland daardoor.
    Nu is het gelukkig al 6 weken rustig en de baby doet het echt perfect.

Ik hoop dat het bij jou gauw overgaat en niet meer terugkomt!

Hier een foto van mijn testen van 9 t/m 14 DPO:

12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Bij de eerste zw om de dag.
    Bij de tweede elke dag.
    Bij de derde (=baby ) maar 2x
    Bij de vierde om de 2 dagen.

Als het bij mij niet meteen binnen 5 min een duidelijke streep is en na paar dagen een knaller zit t bij mij altijd fout.
    Met bloed zeker.
    Maar bij sommige meiden gaat een trage opbouw wel goed.... dus het is nog altijd 50% kans op goede afloop.

13. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie rijtjes!

Sado jeeeeetje!! Wat heftig allemaal zeg!! Jaa snap dat je heel wat traantjes gelaten hebt en WoW wat een sterk beebje groeit er in jou! Ik hoop dat je de rest van de zwangerschap lekker kan genieten!!

Meissie zo jij hebt een hoop ervaring zie ik!

Denk dat het bij niet goed zit de test is niet goed opgelopen😭

14. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Bloedverlies zegt niet altijd wat ik heb de zwangerschap van m'n dochter de hele zwangerschap bloedverlies gehad. Ook vel rood en soms best erg veel. Maar inmiddels is ze een gezonde meid van 2 jaar en 3 maanden. Nu lekker geen bloedverlies gehad! (16+3)

15. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik vind deze onderste test wel iets donkerder dan de bovenste hoor?

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.068
    113
    Wat een lieve woorden, septembermom, dankjewel! 😊

Het is nog vroeg zie ik aan je banner, mijn testen liepen ook niet direct keihard op! Ik duim nog voor je!

17. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Pandabeertje hoor nu inderdaad meer dat bloedverlies niet perse een slecht teken hoeft te zijn. De test lijkt misschien een heel klein tikkeltje donkerder maar weinig verschil:(

Dankjewel sado lief! Al ben ik er zelf echt bang voor heb al drie ochtenden redelijk dezelfde test en weinig oploop..

Ben echt verdrietig nu zeg:(

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Het was inderdaad erg onzeker. De artsen durfden het niet af te laten stoten, maar zeiden alleen maar dat ik van het slechtste uit moest gaan. Met 7.5 weken een enorme bloeding gehad met zelfs stukjes erbij. Ik heb staan huilen wist zeker dat het fout was. Dezelfde ochtend nog een echo en een kloppend hartje gezien. Zo bizar. Heb gehuild van blijdschap, maar de onzekerheid Is gebleven. Zelfs toen ik doodziek van het spugen was.
    Met een week of 16 ook een bloeding gehad en nog op de eerste hulp geweest, maar alles goed. En de bevalling begon bij mij ook met een bloeding.

Ik zal kijken of ik de foto's van mijn testen kan vinden...

19. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Bij mij betekende dat het niet goed zat helaas. Hoop dat het bij jou wel allemaal goed gaat!

Deel Deze Pagina