iets te zien?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by labello123, Jan 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. labello123

Oct 29, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal,

Al een hele tijd lezer, maar vond het nu wel een goed moment om iets te posten.

In september helaas afwijkingen geconstateerd tijdens zwangerschap van 12 weken. Kindje leefde nog gewoon, dmv medicatie bevalling opgewekt maar dit is niet gelukt. Uiteindelijk gecurreteerd...

Om een lang verhaal kort te maken: sindsdien is mijn cyclus wat in de war. Lang bloedverlies gehad. Uiteindelijk menstruatie van 2,5 dag op 20 november, volgende menstruatie na 42 (!) dagen op 31 december. Deze menstruatie heeft 5 dagen geduurd, dus eea kwam denk ik iets meer op gang.

Dmv temperaturen heb ik op dag 15 mijn ei gevonden. 12 dpo een felle steek en daling van temperatuur en nu op dag 30 van cyclus heb ik vanmorgen een test gedaan. Ik meen er in de verte iets op te zien, maar ben er niet zeker van.... Kan het zijn dat mijn lf nog steeds lang is net zoals de vorige x of wellicht een late innesteling?
    Of misschien zie ik wel niks;) moet zeggen dat het op de telefoon beter te zien is dan hier op de pc.

Wordt nogal onzeker zo, we zijn nu 5 maanden verder en heb nog steeds niet echt duidelijkheid.... misschien willen jullie eens kijken.

Vast bedankt!

Attached Files:

2. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

Apr 16, 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    ik zie wel een 2de streepje maar kan niet goed zien of hij roze is ;)
    misschien morgen of overmorgen nog een keer testen :)
    geen bloed geeft moed ;)

3. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Sluit me bij fruitvliegje aan

4. labello123

Oct 29, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm ok dan ben ik dus misschien niet helemaal gek.

Stel het is niet raak, kan het dan dat je lf veel langer is doordat eea is afgebroken en misschien een tijd in de war is, ookal heb je je ei op dag 15 gevonden? Ben allang blij als er weer regelmaat in komt

Denk dat als er niks komt ik zondag ofzo er weer een testje tegenaan gooi

Frustrerend dit haha

5. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

Jan 28, 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Het spijt me maar ik zie niets. Maar voor de zekerheid nog een keer testen over een paar dagen.

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Of je LF lang is of niet heeft in principe niet zoveel met de innesteling te maken. Als je ei op 15 januari was, dan ben je vandaag 14dpo en dan zou je in principe wel een wat duidelijker streep verwachten. Dat dat niet zo is, kan te maken hebben met een tragere innesteling en/of het trager aanmaken van hCG. De lengte van je LF is daarvoor niet van belang.
    Ik hoop dat hij oploopt! Sterkte

7. labello123

Oct 29, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Fijn te horen dat het niet uitmaakt hoe lang je lf is wat dat betreft. Is al wel een geruststelling.
    Bij de vorige zwangerschap testte ik al positief op dag 23 dus dat scheelt nogal.

We zullen over een paar dagen nog maar eens kijken als het nodig is. Anders hoop ik maar dat ik snel ongesteld wordt:)

8. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ooh Labello, wat een moeilijke en dappere beslissing hebben jullie toen moeten maken... echt hartverscheurend als je dat zo leest... :(
    Heel veel geluk en succes met het opnieuw proberen, ik hoop dat jullie niet te lang meer hoeven wachten...

9. momo83

momo83 Bekend lid

Jan 17, 2015
    626
    0
    0
    ik hoop dat de test over een paar dagen duidelijker is. Ik zie nu namelijk niet zoveel eigenlijk :( ik duim voor je!

10. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie wel een lijntje in de verte maar kan de kleur niet goed zien. Spannend

11. labello123

Oct 29, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het was een verschrikkelijke beslissing. Eigenlijk hadden we niet eens de keuze, de keus werd voor ons gemaakt omdat het kindje sowieso geen voldragen zwangerschap zou overleven

Ik hoop ook snel op meer geluk, gelukkig wezen alle testen uit dat het "gewoon pech" was en geen genafwijkingen.

Over een paar dagen vast meer duidelijkheid:)

12. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

Apr 16, 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    mijn duimen draaien voor jullie het is jullie gegund, ik hou dit toppic in de gaten en hoop op een mooie test over een paar dagen #knuffel#

13. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik zie wel een streepje, hoop dat ie mooi oploopt!!

Wat naar van jullie vorige zs! Ik heb in maart vorig jaar ook met 12 wkn een curettage ondergaan, en zie mijn banner nu! Hoop voor jou hetzelfde!!

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Wat vreselijk wat jullie is overkomen. Omdat je aangeeft fat je cyclus daarna zo in de war is durf ik niet te zeggen dat het raak is, hoop het natuurlijk van harte!

Probeer over 3 dagen nog eens te testen om te zien of de streep wellicht duidelijker is.

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    ik zie wel iets, spannend!

16. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zie heel in de verte iets, ik hoop het echtechtecht voor je.

17. labello123

Oct 29, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve woorden!! hoop ook echt dat het ons snel gegund is.

En dat als het niet raak is, dat het dan maar snel doorbreekt. Kan natuurlijk nog best dat eea niet regelmatig is

Verschrikkelijk ook voor jullie Zwangernr6, gelukkig nu betere tijden voor jullie!

Als er niks komt, test ik zondag denk ik nog een keertje. Zal laten weten wat er uit is gekomen:)

18. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Mijn duimen draaien voor jullie.

19. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ik zie wel een tweede streepje. Ik duim heel hard voor jullie dat hij verder oploopt.

Share This Page