Dankjewel mags! Maar dit is 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden.. dan kan er toch nog vanalles misgaan?
Ja, maar twee weken na nod kan er ook nog vanalles misgaan. Of twee weken daarna. Of tijdens de geboorte. Of daarna... dus ik feliciteer je lekker toch, je bent zwanger! Gefeliciteerd!
Dat kan daarna ook nog... Voor nu heb je gewoon positief getest en ben je zwanger. Na je Nod kan er ook nog steeds van alles gebeuren. Maar daar moet je niet vanuit gaan ok?
Gefeliciteerd!! Er kan inderdaad vanalles misgaan maar dat volgende week ook. Niet te druk maken, het gaat vaker goed dan fout. Weet ik. Ik zag beiden in de titel dus ik vroeg me af wat ze bedoelde.
Gefeliciteerd!!!!! De predictor schijnt inderdaad vaker vals positief te geven maar ook bij mij gaf die positief aan (zie banner!!!) En jou cb test (die ik ook altijd doe haha) was ook positief! Niet te druk maken over de komende weken. Gewoon lekker genieten van je zwangerschap! Zwanger zijn vind ik 9 maanden lang spannend,het is en blijft een wonder van de natuur. Maar positief blijven en nogmaals,lekker genieten!!!