Sensitest Sensitive ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door larisa1, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden,

Ik ben net begonnen op dag 6 (ja weet het erg vroeg maar heb al vaker in verleden erg vroege eisprong gehad) met ovu testen van Sensitest Sensitive maar ik kreeg gelijk al een vrij duidelijke streep naar voren nog niet zo donker als de C streep maar scheelt niet veel.

Nou is mijn vraag heeft iemand ervaringen met de test want vraag me beetje af of deze testen niet wat te gevoelig zijn?? Of zou mn ei er nou al aankomen??

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Als je test bijna net zo donker is, heb je kans dat de test vanavond of morgen donker of donkerder is dan de test streep. Dan heb je een vroege eisprong. Dat kan ;)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

4. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Hierbij een foto!

Heb de test om 15.00 uur gedaan dus hij is nu wle wat ingedroogd!

Lijntje was dus wel iets lichter als de C lijn!

Bijgevoegde bestanden:

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb die testen de laatste 4 ronde's gebruikt en ben er zeer over te spreken! Maar die streep kan echt nog veel donkerder! Als de streep even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep is dan heb je je eisprong gehad.
    Merk je dat de streep vrij donker is in de ochtend dan kan je in de namiddag ook nog eens een test doen om te kijken of je dan die knaller hebt.
    Succes!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Deze is idd nog niet positief.
    Het is aan de hand van het lijntje niet te zeggen wanneer hij donkerder wordt. Ik had afgelopen ronde 18x bijna positieve streepjes.

Deel Deze Pagina