Ohh lottie ik ga echt voor je duimen!!!!!! een streepje staat er niet zomaar! race naar de kruidvat zou ik zeggen!!! Ik zit hier helemaal beduusd... het is nog zooooo pril, hopelijk gaat dat goed...! morgen bloedprikken, heb ziekenhuis gebeld (zit in mmm) xxx
Poemelke gek gevoel hè!? Morgen die andere van de twee testen doen!! Winkels zijn op maandag toch later open?
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar kruidvat is hier wel al altijd vroeg open. Ook op maandag, om 10u.
Poemelke, daar kun je niet omheen inderdaad! Gefeliciteerd! Lottie: heel spannend!! Ik heb zelf alleen lijntjes met de Sensitest gehad als ik zwanger was, dus ik heb goede hoop voor je!!!
Marije pfff word echt nerveus nu haha! Heb de testen net gehaald! Zit nu in de auto te wachten tot m'n zoontje wakker wordt is net in slaap gevallen! Zenuwen gieren door m'n lijf!!
Daar ben ik weer, moest naar een afspraak, wonder boven wonder is die redelijk goed gegaan! @lottie en en en???? schiet op haha!!! xxx duimen draaien
Poemelke haha lief van je gelukkig kon je je koppie bij de afspraak houden. Ik durf bijna niet meer! Zo bang voor telleurstelling nu! En dat terwijl we alles op z'n beloop zouden laten. Maar ja wat wil je met van die vage testen! Jij had niet met ochtendurine getest hè? Met n nieuw plasje toch?
Poemelke: gefeliciteerd! Lottie: ik wacht in spanning af...hihi. Volgens mij hoef je geen ochtendurine te gebruiken, hoor! En anders heb je er toch nog 1 over voor morgenochtend...haha. DOEN die test NU!! groetjes, Moontje
@lottie, nee meid, heb mn tweede plasje er echt uit moeten persen eigenlijk.. en was al na een uurtje. @de rest, oeh jullie wensen me allemaal proficiat maar ik geloof het helemaal niet, ben nog zo onzeker... Toch heel lief, doet me goed! Lottie hoe is het? testen gedaan? xxx
Ga ik net naar de wc met m'n bekertje en de test en kijk voor de zekerheid ff in m'n broekje, ja hoor rood/bruin! Dus helaas!! Misschien al heel vroeg mis gegaan ofzo. Maar ja, balen!!! Nu weer heeeel lang op n eisprong wachten
@lottie.... ah nee...maar begint je ongi altijd zo, voel je het ook? zet het door? want bruinverlies hoeft niet altijd een ongi te zijn he! hmm wacht het even af meid, je weet het maar nooit! xxx
ik zou ook gewoon testen.. rood/bruin zegt niet altijd wat.. pas als t echt doorzet...maar kan me je BAALMOMENT wel heel goed voorstellen...
Thanks dames poemelke het enige wat k nu heb wat ik normaal ook heb is hoofdpijn. Het was wel donkerrood met bruin. Een plekje van 1,5cm ofzo (sorry voor details). Innestelingsbloeding is toch altijd heel weinig? Kheb geen ongi gevoel in m'n buik. Maar ja, zal nog wel doorbreken. Ik ga ff broekloeren in de badkamer
kan heel goed innesteling zijn.. zolang t niet doorzet.. hoofdpijn is ook een zw.kwaal.. lastige is dat alle menstruatie kwalen ook bij zw.schap kunnen horen.. ongelofelijk lastig.... ik blijf nog ff duimen..
Shit meid, maar het kan, zoals ichtus zegt! Wacht het even af tot morgenvroeg, als het niet flink doorzet zou ik morgenvroeg alsnog testen. heb geen ervaring met innestelingsbloeding eigenlijk. Zal ook voor je duimen! xxx