Sensitest vaaaag streepje (echt!!) help!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lemi, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ichtus
    ja dat is zeker lastig!! Normaal heb ik twee weken lang hoofdpijn tot m'n ongi en nu begon dat gisteren pas n beetje. Maar ja, anders maar afwachten tot morgen ochtend..heb net gekeken en het is meer bruin dan rood, maar wel donker.

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik had de dag van mijn nod ook een heel vaag streepje met sensitest de volgende morgen een cb digitaal met indicator gedaan en die gaf zwanger 2-3 weken aan.

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had allang die kruidvat test gedaan! waar haal je het geduld vandaan???

4. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    tja als je bloed ziet dan lijkt t me niet echt meer nodig;) ik zat al op de wc om m te doen, maar was niet meer nodig

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is waar, maar je bent er niet zeker van of het ongesteldheid bloed is!
    Maar je heb vast gelijk, ik heb gewoon geen geduld!

6. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Haha ik ook niet hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat n innestelingsbloeding er zo uit ziet als dit! Vandaar!!

Maar ik ben toch ook zo ongeduldig geweest net haha:p getest met kv, maar had daarvoor wel gedronken en niet lang daarvoor ook geplast. Zie n nog vager lijntje dan bij sensitest, dus heb r weer niks aan omdat t sowieso t verkeerde moment geweest is en later op de dag. Bij kruidvat testen heb k ook nooit vals resultaat gehad, echt raar.

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    meid.. tblijft afwachten.. of t is een innesteling en dan gaat t niet doorzetten.. of t is vroeg misgegaan.. je kunt er zelf niet zoveel aan doen!! helaas..

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

afwachten dus. ik zou morgenochtend nog even tetsen als het bloeden niet heeft doorgezet

9. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ichtus
    idd gewoon afwachten nu! En hopen dat m'n volgende ei eindelijk
    niet zo lang op zich laat wachten;)!

Ellen
    ik denk dat k niet meer ga testen. Behalve als k
    over n paar dagen toch weer twijfel:)

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meiden.. ik heb net met sensitest positief getest......

Zie de foto..!

Vanwege dit topic ben ik daarna naar de kruidvat gesjeesd en vervolgens weer + getest! (zie volgende bericht, kan maar 1 foto tegelijk uploaden)

11. mamatien

Zie hier de kruidvat + test..

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@lottie ik hoop dat je toch goed nieuws krijgt

@mamatien Mooie testen hoor! gefeliciteerd

13. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Mamatien
    gefeliciteerd!!! Maar volgens mij is er n ander topic voor het laten zien van echt positieve testen:D geniet ervan!!

14. mamatien

sorry ik dacht dat je wilde weten of sensitest vage streepjes nep streepjes had... dus wilde even laten zien dat ie t zeker wel positief afgeven!

15. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Geeft niet:) bedoelde t niet verkeerd:)!! Nee in m'n vraag staat dat ik bij m'n zoontje al 4 dagen voor nod positief testte en nu dus age streepjes. Weet dus dat ze normaal goed werken;) maar bedankt!

16. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

zo zag mijn test er op nod uit. doe je hem morgen is ie donkerder. bij mij in iedere geval ;)

17. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

de ZWANGEREN van harte gefeliciteerd ;)

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    @mamatien, ziet er goed uit meid!! proficiat!
    @zomaar, thnx voor je bericht, vandaag was ook mijn nod! test normaal altijd een dag overtijd, maar mn gevoel zei zowat deze maand, dus ik hield het niet meer!! :p
    Morgenvroeg weer testen! en dan bloedprikken!

@lottie, en meid heeft het toch doorgezet denk je? balen meis.... kan me heel goed voorstellen...heb ook ettelijke maanden zo gezeten. hopen dat alles goed gaat nu!! en dat het bij jou ook gauw raak mag zijn!

xxx

19. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Poemelke: gefeliciteerd! Ik had ook testen van Sensitest, die eerst heel licht waren. Na 6 dagen testen is het nu eindelijk een acceptabel streepje (ik had een hele zak besteld).

Lottie, sterkte!

20. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Poemelke
    hoe reageerde je man!?!? "Ken" je pas sinds vamorgen maar ben super blij voor je:)!
    Het is nog niet doorgezet, geen bloed meer erbij gekomen. Maar bij afvegen wel. Ik denk echt dat t niks is hier, wel balen:(!
    Hou je me op de hoogte hoe t verder met je gaat!

Share This Page