dag dames even een paniekje dit kan toch helemaal niet... zaterdagavond onveilig gevreeën maar zeer onverwacht dus nog geen 3 u later de morning after pil genomen. Wegens aanhoudende klachten van misselijkheid toch een test gedaan, maar het is nog niet eens een week geleden EN heb meteen de pil genomen... Kan iemand me geruststellen en zeggen dat dit gewoon slechte testen zijn? Alvast bedankt...
Huh, apart. Dit kan in ieder geval niet van de onveilige seks van zaterdag zijn.. dus of het is elders in je cyclus misgegaan, of de test is vals. Binnen hoeveel tijd is deze foto gemaakt, na het doen van de test?
Dit is na 4 minuten ... het kan niet eerder zijn misgegaan, want dit was onze eerste keer na bijna een jaar zonder.. ons tweede kindje is nog maar pas 3 maanden.
Zou een andere test doen (maar geen blauwe streepjes test) en kijken wat die zegt. En anders reageert ie misschien op je eisprong.
Ik heb nog nooit een valse Sensitest gehad, maar gezien je verhaal gok ik ook dat ie reageert op je eisprong.
Ik heb ook op sensitest nog nooit een vals lijntje gehad, maar door mijn PCOS (en verhoogde LH) op veel andere testen wel. Gezien jouw situatie denk ik ook een reactie op verhoogd LH. Of je eisprong was al geweest voor je de MAP innam, en je een hele vroege innesteling heb gehad... Ik zou inderdaad eens een kv 2v5 pakken. Of de vroege detectie van clearblue (de digitale, niet de blauwe)
Dit kan niet van de sex zijn geweest. Zelfs al was de eisprong op zaterdag, dan zit je vandaag pas op 5 dpo en kan je onmogelijk al positief testen. Je bent 100% niet zwanger.
Zou het niet van je afgelopen zwangerschap kunnen zijn? Ik weet dat hcg nog zeker 6 weken in je lichaam kan zitten na een miskraam, misschien nog een stuk langer na een voldragen zwangerschap? ik heb heel veel sensitestjes gedaan en nog nooit vals positief. Maar ook nog nooit rond eisprong mee getest.
stel het was toen je eisprong zou je nu 5dpo zitten? Wel heel vroeg maar niet onmogelijk! Wat je kan doen is overmorgen nog een keer testen. Misschien reageert die op de morning afterpil?