Hoi! Wil er iemand even mee kijken ? Gisteren was mijn NOD, mijn cyclussen zijn niet zo lang, maar 24 a 25 dagen (en late eisprong). Gisteren een paar druppels (oud) bloedverlies, alleen met afvegen 4 x ofzo, hoefde verder niks in. Temperatuur is na de eisprong altijd rond 36,9. Mijn temperatuur nu is ook zo gebleven, hij is niet gedaald. Terwijl hij altijd daalt naar 36,4 ongeveer (voordat ik ongesteld word). Bloedverlies is gestopt. Test gedaan de afgelopen dagen, er lijkt wel iets te ontstaan maar niet heel duidelijk vind ik. Wat vinden jullie? Twijfel of het een indroger is. Wel spannend nu hoor
Nee geen idee. Ik heb deze keer alleen begin en eind vd cyclus getempt. Dus geen idee of er wel een eisprong is geweest maar ik heb die eigenlijk altijd. Dus lastig... Wat vindt je van de foto, lijkt het op een indroger?
Maar aangezien ik late eisprong heb vaak, kan het zijn dat de bloeding van innesteling is ? Dat het nog wat vroeg is misschien?
Voor 14dpo zou je een duidelijk zichtbare streep moeten hebben zonder de test ervoor uit elkaar te moeten halen. Na hoeveel tijd heb je de foto gemaakt? Voor mij ziet het eruit als een indroger?
Zeker niet 14 dpo... mijn luteale fase is korter dus ik vermoed dan nu 10 dpo ongeveer. Er stond wel een lijntje binnen 5 min maar idd niet duidelijk genoeg voor een foto dus deze is later genomen