sensitest vals positieve resultaten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by claartje30, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

Jan 31, 2009
    573
    0
    0
    dacht dat romed dat gaf en het bij sensitest mee viel?
    Heb nl ook bij sensitest positief gehad en bij anderen niet...

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

heb hier in dit onderdeel best wel wat vals positieve sensitest zw testjes voorbij zien komen helaas.. net als romes en de + testen van CB en kruidvat

de meest betrouwbare test is de 2 voor 5 van de kruidvat. als daar een streep op komt mag je je 100% zwanger rekenen, misschien die proberen?

of heb je al meerdere testen gedaan die negatief waren, alleen sensitest positief omdat je twijfelt?

liefs Daantje

3. claartje30

claartje30 Bekend lid

Jan 31, 2009
    573
    0
    0
    heb een cb indicator, predictor en sensitest gedaan.

Alleen sensitest was positief maar heb cb indicator gedaan voordat ik overtijd was.
    Kan alleen niet iets in mijn album zetten maar kan je evt wel een link toesturen..

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hoi Claartje,

Ik test op sensitest ook licht positief.. Heb verhalen gelezen dat deze inderdaad wel vals positieve resultaten geven. Ik ga morgen bij de ha een test doen om meer duidelijkheid te hebben. Zou ik die link mogen waar je foto van de test op staat?

5. jazy

jazy Actief lid

ik heb ook met sensitest 3 x posi getest kijk maar in me album de foto is iets duidelijker dan jou foto..

alleen vandaag met kruitvat getest en helaas nega :( dus ik wacht nog een week en dan test ik nog een keer.. heb wel veel symthomen. nu veel steekjes bij me baarmoeder gloeiende wangen hoge temp veel plassen. misselijk en s'avonds al vroeg moe 20:00 moet om half 9 echt me bedje opzoeken.

ben benieuwd hoe je test is!

xxx jazy

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ja ik heb ook wel wat symptomen, maar niet heel heftig. Maar de zwangerschapssymptomen liggen heel dicht bij ongi tekenen... :S

Hoe ver ben jij overtijd?

7. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    hey hoi!
    Ik heb helaas altijd een vals streepje op de sensitest dipsticks.
    In mijn album staan er nog een paar van afgelopen januari.
    Ik hoop dat ze bij jullie wel wat betekenen natuurlijk!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Vervelend he die valse streepjes... Ik zie dat je nu ook weer licht positief hebt getest! Spannend hoor :)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Vanmorgen cb met conceptie indicator gedaan en ben niet zwanger. Sensitest geeft dus inderdaad vals positief.... :(

Share This Page