Hoi allemaal ik weet het niet meer... Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil. Niemand weet ervan dat we voor ons eerste kindje gaan. 11 jaar geleden voor ik begon met de pil had ik ERRRRGG acne.. Nu na 3 maanden begind het uit de hand te lopen helaas.. Dit kan ik niet verbergen en wat moet ik dan gaan zeggen... Wat kan je er aan doen? 2 juli voor t laatst ongesteld geweest en nu op dag 9 buikkrampen in me linker ondrbuik...kan toch nog geen eisprong zijn? Help iemand? Zit er beetje doorheen...baal er zo van
Je zou langs de huisarts kunnen gaan voor wat tips m.b.t. je acne? Helaas zijn veel middelen die bij acne worden gebruikt niet geschikt voor gebruik tijdens zwangerschap..
Ik had erg veel baat bij het middel benzoylperoxide hydrogel. Het klinkt erg agressief maar je mag het tijdens zwangerschap gebruiken. Let wel op je beddengoed want het heeft een blekende werking op stof.
Ja zoiets had ik gelezen alleen schijnbaar krijg je dat spul alleen op recept van de ha. Uiteraard is die an mij op vakantie :\
Mijn broertje had heel erg veelbaat bij de zeep producten van lush. Meer nog dan de spullen die de dokter voor schreef. Hij wast zich hier nog steeds elke dag mee gezicht en nek en als hij het een dag overslaat zie je duidelijk verschil. Ik durf niet te zeggen welke het is maar in de winkel kunnen ze je vast helpen Hij is ook tegrn acne de zeep.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Destijds ook dianepil gebruikt. Het kan ook passen bij PCOS. Daar vrees ik zelf een beetje voor..