sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Isis857, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd m80!!

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    bah..ben zo misselijk vandaag.. :( iemand enig idee wat er aan te doen valt?

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi, ik zie je streepje ook..voorzichtig gefeliciteerd :)

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Bij mij betekent misselijkheid dat het tijd is om te eten. Beebjes vreten bij mij energie en zorgen voor veel honger. Misselijkheid verdwijnt niet door wat te eten, maar vaak helpt het wel...

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja dat idee kreeg ik net ook.. Heb net wat fruit gegeten en het is iets beter geworden met de misselijkheid. Misselijkheid wordt met de dag erger heb ik t idee..

6. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Kan ook met de dag wisselen hoor. Heel in het begin was ik supermisselijk. Vervolgens 2 weken geen last gehad en nu sinds een week is het er weer, maar gaat het op en af... Dat biedt dus perspectieven ;)

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    :Dhaha ja inderdaad! fijn dat het 2 weken weg was... hopelijk duurt het nu ook niet zo lang! Nu nog een positieve test, dan heb ik in ieder geval bevestiging waarvan het komt!:D Geduldig zijn is niet echt een heel sterke eigenschap van me :p

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Nou, vanochtend 2e kv 2v5 test gedaan, met ochtendurine. Weer een licht streepje! Nog steeds erg licht, maar nu wel met het blote oog te zien! Ook evenbreed als de controlestreep en egaal van kleur. Dus ik denk dat ie positief is! Zal proberen om m op de foto te krijgen, maar ben nu op mn werk en vrees eigenlijk dat t streepje te licht is om m goed op de foto te krijgen.. :( heb iig een afspraak bij de HA gemaakt. Wil morgen nog een digi-test doen. Hopelijk geeft die de definitieve uitslag. En anders woensdag maar voor een bloedtest. De assistente zei dat ze aan m'n verhaal te horen wel dacht dat het positief is, helemaal omdat ik al een aantal testen heb gedaan, maar dat het misschien nog te vroeg is of dat ik nog niet genoeg HCG heb geproduceerd.. SPANNEND!

9. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ik heb ook een heel licht streepje bij sensitest, gister nog niks..
    zondag zou mijn nod zijn...
    zou ik al voorzichtig blij kunnen worden, hij is bijna even licht al op de foto..
    knuff

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    sensitest gaf bij mij gisteren ook nog een heeeeeeeeel licht streepje, terwijl CB en kv 2v5 gewoon dik positief gaven....zou even een ander testje doen...ik ben niet zo kapot van sensitest

11. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ok:D en ook al moet ik nog 3 dagen?? ik ga morgen gelijk hahahaha:D:D zou egt zo gaaf zijn... we zijn nu precies 8 jaar bij elkaar en zondag is hij jarig:D:D:D

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    spannend mom! mijn 2e kv 2v5 test leek eerst niet te werken door druppelen..dus uiteindelijk heb ik m in de urine gestoken (eerst omhulsel losgepeuterd) en binnen de tijd een licht maar wel duidelijk streepje. ik denk dat ik m al posi kan beschouwen:D morgen CB digi doen..hopelijk geeft die definitief uitsluitsel.

M80, bij jou was digi positief ondanks licht streepje op sensitest? Streepje op sensitest die ik hier op foto heb gepost is bij mij tot nu toe de meest duidelijke.. Heb m nog eens goed bekeken en je ziet toch wel duidelijk een streepje, ook even breed als de controle..:)

hopelijk geeft de digi uitsluitsel en anders woe maar naar de HA

KV 2v5 heeft toch geen indroogstreepjes? Mijn streepje is trouwens ook licht paars gekleurd, dus dan kan het helemaal geen indrooglijntje zijn toch??

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    meid ik denk dat je gewoon zwanger bent...ik heb ook 3 dagen zo zitten turen naar streepjes die er echt wel waren...
    4 dagen voor NOD gaf kv 2v5 een heeeeeeeeeeel licht streepje...pas na afleestijd
    3 dagen voor NOD gaf sensitest geen streepje
    2 dagen voor NOD gaf sensitest geen streepje, kv2v5 wel een streepje en CB digitaal niet zwanger
    1 dag voor NOD een heel licht streepje sensitest, een duidelijk streepje kv2v5
    op mn NOD gaf sensitest nog steeds een heel licht streepje en CB digitaal zwanger 1-2 weken :D

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dankje M80!:D
    Ik begin er zelf ook steeds meer overtuigd van te raken..durf het misschien nog niet helemaal toe te laten.. Bang dat ik me toch vergis.. Maar goed ben inmiddels 6 testen verder met allemaal lichte lijntjes en verschillende merken,..zou toch iets moeten betekenen.

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat betekend zeker iets...morgen even een CB digitaal halen...wedden dat ie zwanger zegt :D
    ook ik wilde het in het begin niet geloven....maar die strepen komen er echt alleen als er HCG in je urine zit....zeker als het zo al bij 6 testen is...1 waardeloze test kan...maar 6 niet
    gefeliciteerd meid...je wordt net als ik een augustus mama :D

16. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ow wat leuk:D:D voor jullie dames:D:D

ik hoop dat ik met jullie mee mag doen..
    ook vanmorgen weer getest met sensitest dip..weer licht streepje, straks maar even langs de kruitvat voor 2 v 5 :D
    spannend hoor, en nog 2 dagen:D:D
    maar ik hou toch spanning, kan net zo goed weer niks zijn:p

knuffel

Deel Deze Pagina