Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Amy81;spannend hoor... zou ook zeer benieuwd zijn als ik in je schoenen had gestaan!
    Joos;heb mijn best even gedaan en terug gelezen hoe jou verhaal hier begonnen is. Voor jou dus deze week ook spannend!
    Hier alles nog steeds rustig zit op cd 35. Heb de neiging vanmiddag nog een test te halen en die morgenvroeg te doen,maar durf gewoon niet.... gek hé. Voel me verder prima. Alleen voel me benauwd, komt door het drukkende weer. Vanmorgen misselijk,maar had honger,dus zal dat wel geweest zijn. Geen pijnlijke borsten.. Heb ene dag wat witte plakkerige slijm,andere dag doorzichtig...andere dag niks. Hoe ziet je slijm er uit als je wel zwanger bent.... daar weet ik niks van.

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong geweest is, omdat ik de laatste ronde niet getempt heb. Ik gokte op 4 juli. Mijn nod zou dinsdag 17 juli zijn naar mijn idee en ik heb maandag 16 juli getest, omdat ik de dag daarvoor 's middags steekjes in mijn rechterlies had. Verder geen klachten trouwens.

3. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoi hoi.

Morgen avond zou mooi zijn geweest. Maar gaat niet lukken.
    Dus morgen rond 11.45 gaat het weer gebeuren.
    Ben wel lekker hele dag vrij. Das erg fijn!

Nu bijkomen van al die dagen werken.
    Moet natuurlijk nog boven een beetje schoonmaken hihi.

Groetjes van een moeie Joos.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Kun je mooi een tijdje met de beentjes omhoog blijven liggen;)
    haha... Succes Joos!!!

5. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Joehoe!!!

Net nog weer getest.
    Dikke knal allebei de testen...dus ben dik tevreden over de keuze van morgen insemineren.
    Vanavond nog een keer testen en natuurlijk morgenvroeg nog een keer.

Dag 20 nog maar...tis een wonder! Laatste maanden was het toch al makkelijk 23 of 24e dag van knal...dus ik ben blij.

Ik zal nooit weten of dit al de uitwerking van de tabletten was, maar dat maakt nu ook nog even niet uit.
    Tuurlijk zou het gaaf zijn als ik die tabletten na deze poging helemaal niet meer nodig heb, maar goed, dat heb ik helaas niet voor het zeggen.

Groetjes!!!

6. Anne1984

Wauw Joos, ziet er dus goed uit! Wat voor tabletten moest je slikken?

7. Anne1984

Vanmiddag toch maar een test gekocht van kruitvat,heb gelezen dat die wel goed zijn. Als ik het vrijdagochtend niet ben ga ik testen,dan zit ik op cd 37. Het enige wat ik heb is soms juik aan mijn borsten. Maar ze zien er niet anders uit. Verder helemaal niks....

8. MissBiancaatje

6 aug 2012
    12
    0
    0
    Roermond
    Hallo mensen,

Ik ben nog nieuw hier op dit forum. Mijn partner en ik zijn ook bezig om zwanger te raken en heb me deze week ook de testen van Sensitest besteld en al binnen gekregen. Omdat alles voor mij nog nieuw is op het moment, kan ik wel wat tips gebruiken haha.

Liefs, Bianca

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi MissBiancaatje,
    Welkom hier op het forum!
    Heb je de gewone of de gevoelige testen van sensitest besteld?
    Alvast heel veel succes gewenst!

10. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ik wil testen!!!! :D
    Ik ga vanmiddag 2v5 kruitvat ophalen kan echt niet meer wachten omdat ik gewoon nieuwschierig ben! Heb 3dpo die enorme pijn gehad dat ik niet meer kon staan en zitten dat ik echt maar moest gaan liggen dus dat spookt door me hoofd vandaar dat ik wil testen
    Verder geen klachten borsten voelen branderig aan maar doen niet pijn als ik ze aan raak en heb al 3 dagen lichtenhoofdpijn!

11. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Nou, hier klaar met de inseminatie.
    Ben tevreden met het tijdstip. Vanmorgen waren beide testen duidelijk al lichter.
    Dus was gisteren (middag) mijn piek.
    Als we dit in een kliniek hadden laten doen, was het ook vandaag geplaatste.
    En nu weer afwachten...
    Blijft bijzonder iets. Dat deze handeling niet gelijk wat oplevert.
    En je ook geen idee hebt of het doel bereikt gaat worden.

Ik ga lekker rustig aan doen.

Tot snel!

12. Anne1984

Ga je morgenvroeg testen... ik wel (als ik het nog niet ben) heb net weer een beetje buikpijn. (dan denk je "nee hé" het zou toch niet zo zijn dat mn lijf gewoon me voor de gek houd en denkt "jij test maar lekker,dan laat ik je gewoon morgen ongi worden")
    Ook ik heb soms last van branderige,jeukerige borsten. Maar dat heb ik wel eens vaker gehad,dus het zegt niks. Ze zien er niet anders dan anders uit,die van jou wel? We wachten rustig af tot morgenvroeg.

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Spannend Joos. Ja inderdaad het is heel erg bijzonder!!!
    Ik zeg altijd: Het is zooo bijzonder dat er uit het 'niets' een mensje kan ontstaan, geweldig!!!

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik duim Baby!!! Spannend!!!

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Joehoe, Mex?!?!? Waar ben je???

16. MissBiancaatje

6 aug 2012
    12
    0
    0
    Roermond
    Dank je amy1981. Ik heb de gevoelige testen besteld, want ik heb nogal weinig geduld haha..:p

17. MissBiancaatje

6 aug 2012
    12
    0
    0
    Roermond
    Nou Joos, ik ben nieuw hier, maar zal evengoed voor je duimen... We hopen op positief nieuws!!;)

18. MissBiancaatje

6 aug 2012
    12
    0
    0
    Roermond
    Ik zal voor je duimen!!!

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Een gevoelige test geeft altijd een 2e streep aan, want ze zijn dus extra gevoelig. Als de test positief is, knalt de streep er daadwerkelijk van af. Dus kan niet missen dat die dan echt positief is. Als je piek in de buurt komt, kun je het beste 2x per dag gaan testen, dus bijvoorbeeld om 12 uur en om 17.00 uur.
    Succes!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ben er hoor! Ben alleen veel weg en bezig, dus weinig tijd om te reageren! Kom later weer terug, ga nu even uitpuffen op de bank,zijn weggeweest vanmorgen, meisje hoest nog enorm en is veel wakker 's nachts.... moe dus :).

Deel Deze Pagina