Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissBiancaatje

Aug 6, 2012
    12
    0
    0
    Roermond
    Oke heel erg bedankt voor de tip. Ik denk dat de piek in de buurt zit momenteel. Ik ga het vanavond voor de eerste keer proberen en ook klussen daarna. Ik ben benieuwd...:)

2. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

Lig alweer wakker vanaf 6 uur. Slaap de laatste tijd niet echt super. Niet zo fijn.
    Vanmorgen natuurlijk weer temp opgenomen.
    Was 36, 9.
    Was ik blij mee.
    Had dus eergisteren dikke piek, helemaal om 15.15 toen ik extra teste.
    Gisteren om 11.45 inseminatie gehad.
    Vanmorgen verhoging.
    Wat ik al verwachte omdat ik kramp voelde in mijn onder buik.
    Dus kan ik er toch vanuit gaan dat mijn eisprong (net) geweest is.
    En ik mooi op tijd de inseminatie heb gehad.

Dus kan gelijk beginnen met tellen.
    Vandaag 1 dpo haha.

Hogelijk val ik zo nog in slaap. Gelukkig ben ik vandaag vrij en het weekend ook!

Groetjes from mij!

3. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Hier helaas test omo wit op 10 dpo!

4. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Baby, wat balen!!
    Natuurlijk wil ik je graag zeggen dat ik voor de duim dat je te vroeg hebt getest. Maar goed, we weten ook dat vaak deze testen op 10 dpo wel wat kunnen laten zien. En je weet aan de andere kant ook dat het niet zo hoeft te zijn en je je hoop nog niet op hoeft te geven.

Dus hoop ik voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt, en dat ik duim dat je over paar dagen niet ongesteld wordt en een mooie positieve test in handen hebt!!

Groetjes!

5. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Oh Baby, wat balen! 10dpo is misschien wat te vroeg, laten we daar maar op hopen dan...

Joos, het klinkt alsof je op een heel mooi moment 'geklust' (je snapt me wel he;)) hebt. Spannend!

Mex, ik hoop dat je meisje gauw weer opknapt hoor. Het wordt lekker weer vandaag. Nog plannen?

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey meiden!

Joos, knap staaltje van plannen!

Baby.... kl*te! En ik sluit mij aan bij Joos, kan wel zeggen 'te vroeg', maar ook mijn ervaring is dat op 10dpo de kv2v5 wel wat laten zien en dat wit dan wit is. Maar ik hoop dat jij uitzondering op de regel bent!

Amy, mijn moppie blijft erg hoesten. Vanmorgen voor alle zekerheid even laten luisteren, niets aan de hand, komt waarschijnlijk uit de neus vandaan.
    Momenteel gedraagt ze zich echt als peuterpuber, het is bijna niet leuk meer. Alles, maar dan ook alles is NEE. Eten is een drama, wat het nooit is geweest (kan ook vanwege het niet lekker zijn) en ze luistert gewoon echt niet.
    Vandaag is ze precies 2,5 en ja, het hoort er echt bij, maar af en toe kan ik haar wel achter het behang plakken, de kleine draak!

Weinig plannen, puur vanwege het slechte luisteren, dus lekker thuis rommelen, opruimen, in de tuin en misschien vanavond lekker barbecuen!
    Nog 3 dagen Amy!!

7. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier negatief getest....
    Helaas. Nu wachten op menstruatie die dan wel erg laat is, ik ken dit niet van mezelf dat het zo lang duurd.

Groetjes Annelies

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Anne, ook kl*te!
    Hou het wel even in de gaten he? Als je merkt dat het echt te lang duurt, dan kan je ook naar de dokter gaan.
    Weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad?

Ik heb sinds gisteren weer vruchtbaar slijm, we kunnen dus aan de klus, maar we gaan steeds te laat naar bed vanwege de OS en dochterlief maakt er een potje van. Veel huilen en wakker 's nachts.
    En dan merk ik dat ik dat echt niet meer kan hebben.... Twee jaar lang heb ik helse nachten gehad, de laatste tijd ging het echt beter (op mijn eigen slechte nachten na dan), maar nu slaap ik alweer een week geen nacht normaal.

Gisteren vroeg mijn man aan ons meisje "gaan we volgende week weer op vakantie?", zei ze "nee papa, niet vakantie!"
    En gezien het lange weekend weg en haar gedrag nu..... poeh.... hou mijn hart er een beetje voor vast hoor!

Ik werk met kinderen, altijd gedaan, eerst kinderopvang, nu speciaal onderwijs, maar dit.... eigen kind he? Toch duidelijk 'lastiger'.
    Maar heb er wel over nagedacht om de dag anders duidelijk te gaan maken dmv picto's of een planbord, wie weet helpt het.

9. Anne1984

Kom net van de wc en ja hoor we zijn weer ongi geworden. Lange cyclus dit keer.voor mij nooit weer teunisbloem capsules.ga de komende maand ook niet weer testen tijdens mijn cyclus. Ben er even helemaal klaar mee. We zien hoe het loopt en gaan genieten van de vakantie.vanmiddag lekker maastricht in en op een terrasje genieten van een borrel!

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Gelijk heb je! Zo denk ik ook vaak hoor als ik ongi ben geworden. Hoef ik nergens om te denken, gewoon lekker eten en drinken!
    Welke teunisbloemcapsules nam je in?

11. Anne1984

Van etos. Heb gelezen dat die niet echt goed zijn? Ik kan namelijk niet bedenken hoe ik anders aan een cyclus kom van ineens 38 dagen en een ei die ik ineens niet echt goed kon peilen....

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hmm.... ik weet niet of het er van komt,maar lees wel hier dat het wel kan ja.
    Bij mij werd het onregelmatiger met die van DA/Kruidvat, slik nu Efamol/PMP,wat mijn cyclus verkorte met een week. Nu ook al vruchtbaar slijm, maar even afwachten wat ei doet.

Je kunt het testen door deze maand niets te nemen, kan echt geen kwaad!

13. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    @ Anne:

Ik geloof dat jij vroeg welke natuurcapsules ik nu neem.
    Dat zijn: Agnus Castus en Shatavari.

Groetjes,

Joos.

14. Anne1984

En dat helpt bij jou goed Joos?
    Ik weet gewoon zeker dat het van de pillen komt. Ik heb dit nog nooit gehad en vond het ook vreemd dat ik mn ei niet echt kon vinden. Ene dag was de test donker andere dag licht en dan weer donker.... je word er gewoon zoooo onzeker van.

15. Anne1984

Ik denk dat ik komende maand even helemaal niks doe,alleen klussen ;) Even geen ovu testen, geen pillen... Ik zie idd aan mijn slijm wel of mn ei eraan komt. Het is op dit moment echt prut met peren. Gisteravond al begonnen met bruin bloed (slijmerig...sorry...hihi) En nog steeds is het niet helder rood. Een beetje net als de vorige keer (2 week terug) toen ik dat ook had en dacht,wie weet een innesteling,want mn ei was toen niet, ik had omo witte testen toen. Nu is het weer dat ik er niet veel roods in kan vinden,heel soms een roodsliertje... zeer vervelend dit, geef me dan maar gewoon mn normale ongi,kunnen we tenminste daarna weer verder.... Een tampon is eigelijk niet nodig.... maar wie weet is het een voorteken of is dit mn menstruatie

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Anne, dat is inderdaad prut met peren! Laat het dan gewoon doorbreken, dan kun je verder.
    Temp jij eigenlijk? Want daaraan kun je zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad.
    Ik lees nu weer van de ene dag een donkere test, dag erna lichter en de dag erna weer donker. Dat kan misschien wel betekenen dat je wel LH aanmaakt,maar niet genoeg om je ei te laten springen.
    Ook omdat je menstruatie maar niet doorzet en omdat je dit 2 weken geleden ook had en nu weer. 14 dagen is echt te kort tussen 2 'menstruaties', dus zou je lijf van slag zijn?

17. Kirika

Kirika Actief lid

Jul 5, 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik deze maand voor het eerst Sensitest ovulatietesten. Ik sta dan 's morgens om 9 uur op (heb nu vakantie namelijk) en loos de ochtendurine, drink dan 1 kopje thee en test dan rond 11 uur. Is dit goed qua tijd of moet er meer tijd tussen de eerste plas en de test zitten?

18. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Ik zelf zou na de kop thee nog en keer plassen en dan 2 a 3u niks meer drinken en dan testen.

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hey meiden, ff kort berichtje hier, want ben bij mijn ouders dit weekend. Ze weten nog van niks hahaha. Hoe gaat het met jullie?
    Joos, wachten duurt lang he? De dagen lijken voorbij te kruipen lijkt me...
    Mex, jullie meisje weer goed gehumeurd?;)
    Hoe is het baby?

Nog 2 nachtjes en dan echo. Ben zooo nerveus...
    Lfs.

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Kirika, ik sluit mij aan bij Amy, eerst lekker wat drinken, dan een plas en dan een uur of 2/3 niets drinken en niet plassen.

Ik had vanmorgen 36.9! Shock! Dat is best hoog, heb ook nog eiwit, weet zeker dat ei niet geweest is.
    Maar het zet mij wel aan het denken, op deze manier kan ik er mooi even naar kijken, want het lijkt erop dat er iets is met mijn progesteron. Dat verklaart dan ook het slechte slapen al voor de eisprong. Even aankijken dus.

Ik ben nog bekaf en niet helemaal lekker, manlief en dochter waren vorige week begonnen met snotteren, nu ik blijkbaar.
    Ik ben alleen zo weeïg, niet fijn zo'n rottig gevoel in je buik...
    en we gaan morgen weg, hoop dat ik mij fitter en beter voel dan!

Share This Page