Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Jee, dat je het voor je kunt houden!! Goed zeg!
    Nog 2 nachtjes inderdaad, gaat nu opschieten! En dan kan het grote genieten gaan beginnen!!

Meisje is iets beter te spreken, ze merkt wel dat we er niet blij van worden, en ik heb de rollen omgedraaid. Zij zegt bij alles Nee en Hoeft Niet, dus als we nu iets willen doen of moeten doen, zeg ik... "oh nee.... meisje wil niet eten..... jij hoeft niet buiten te spelen" enz enz. Ben benieuwd hoelang dit werkt ;)

Ik ga mij eens aankleden, ben zo traag en moe, waardeloos. Lang geleden dat ik mij echt zo voelde. Opvallend is wel dat ik weer een kortere cyclus had en daarna mij zo ben gaan voelen. Is alle keren na een korte cyclus zo geweest. Vreemd.

2. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Morgen als het goed is nod dus we zullen zien temp vanochtend wel naar beneden gister 37.1 en vanochtend 36.8! Dus laat ongie maar komen!

Amy wat goed dat je het voor je kan houden zeg! Ooh spannend nog 2daagjes :)

Mex jullie alweer druk aan de klus?!

3. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hallo dames,
    Hier toch nu wel de menstruatie door gebroken. Het is nog niet veel,maar wel rood bloed. Maar wanneer je gaat tempen moet je toch elke ochtend zelfde tijd? En hoe werkt het dan? ik ben hierin nog nieuw. Ik koop nog geen nieuwe ovulatie testen en Joos, ik ga deze maand nog niet aan de capsules die jij slikt. Misschien in september als het nog niet raak is. Misschien is het ook van de rel nu ik de laatste tijd erg druk heb gehad, zo voor de vakantie. Veel heen en weer gevlieg en weinig tijd voor mezelf. Ook wel wat stress dus wie weet is dat ook de boosdoener.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Stress kan zeker een boosdoener zijn Anne! Je hebt het druk gehad en dan kan je lijf daarop reageren. Maar leuk is het niet!

Baby, bij jou is dus ook wit is wit?? Niet Leuk!
    Op naar een volgende poging , ook weer zonder alles erop en eraan?

Nee, wij zijn nog niet aan de klus, ik merk ook dat ik wel een beetje klaar ben met het verplichte klussen, om eerlijk te zijn. Ik spot dan vruchtbaar slijm en denk dat echt... "nee he? echt geen zin in hoor!"
    Dus we zien wel wat er van komt, merk nu ook door dat gedrag van mijn meisje en hoe ik mij zelf voel, dat ik mij er af en toe op betrap dat ik gedachten heb het er toch bij één te laten.
    Maar goed, we zien wel, eerst maar eens proberen om het gedrag van mijn meisje weer in goede banen te leiden.
    Peuterpuber eerste klas, echt een peuter van 2. Ze heeft dit weleens eerder gehad, maar niet zo erg als nu. Vreet energie kan ik je zeggen, zit ook even helemaal stuk.

5. Anne1984

Wanneer moet ik beginnen met tempen? Nu al, wanneer mijn menstruatie is?

6. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

Mex: vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Hopelijk knap je snel weer op!
    Beterschap!

Amy: oh spannend bijna de echo. Denk dat ik ook zenuwachtig zou zijn.
    Ben heel benieuwd!

Anne: De werking zal vaak pas na 4/6 weken merkbaar zijn. Soms eerder en soms zelfs later. Ik blijf ze slikken tot ze op zijn (heb voor 1,5 maand in huis...dus zal dan nieuwe aan moeten schaffen als ik wil zien of ze echt werken) Ze waren ook niet heel goedkoop, maar ben erg benieuwd of ze me gaan helpen. En eigenlijk neem ik ze voornamelijk om te zien of ik er mijn cyclus wat regelmatiger door kan krijgen en voor mijn klachten als ik ongesteld ben.
    Dat ze ook helpen voor de voortplanting en goede eieren etc...is mooi meegenomen natuurlijk.
    Wel denk ik dat deze medicijnen ook andersom zouden kunnen werken.
    Ik ben wel benieuwd of die uit de winkel meer verdunt zijn...tenminste weet ik dat dat wel het geval is met de druppels teunisbloem.
    (als ik het goed heb)
    Ik slik 2x per dag 2 van elk...dus 8 pillen per dag.

Ik zit op 3 dpo...geen klachten, en geloof ook dat dat ook niet hoeft?
    Enige waar ik soms onzeker van voel is dat er vrouwen zijn die vanaf dag 1 al zeker wisten dat het raak was...en ik voel niets!
    Dus kan alleen maar hopen.
    Ben er minder mee bezig als vorige keren en dat geeft rust.
    Tegelijk ook onrust...moet ik er juist wel mee bezig zijn?
    Ach ja...

Ik ga nog even lekker muziek luisteren...heerlijk!
    Heb trouwens 2 weken geleden een tattoo laten zetten!
    Wilde ik al zolang!

Als jullie misschien willen zien...wil ik wel foto downloaden!
    En zo niet, ook goed hihi.

Groetjes!

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Joos,

Ik had zowel bij mijn eerste zwangerschap als nu totaal niet het gevoel dat het raak zou zijn hoor;)
    Ik ben van mening, dat als je het juist niet verwacht wel eens raak kan zijn.

Ik hou zelf niet van tattoos, voor mezelf dan he. Maar bij sommige vrouwen past het gewoon. Ik wil wel een foto zien hoor.
    Gaaf dat je het durft. Veel plezier ermee!

Hoi Mex, Ik hoop dat je je vandaag weer wat beter hebt gevoeld!!!
    Wat was het heerlijk weer vandaag he?
    Toen wij vanavond thuis kwamen, hebben we ons meisje nog even gauw in de tuin laten spelen met de waterpartij. Geweldig vond ze het!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, ik wil je nu alvast veel succes en plezier wensen voor de echo voor morgen! Ik ben straks weg, mocht ik hier niet meer komen en/of het vergeten, bij deze alvast!
    Volgens mij zit alles goed hoor, ik ga hard voor je duimen en aan je denken!

Anne, temperatuur nemen doe je iedere dag op hetzelfde tijdstip. Dat is de bedoeling. Ik ben er zelf soms ook wat laks in, ik zet er geen wekker voor.
    Je kunt beginnen op de eerste dag van je menstruatie en doorgaan tot de volgende menstruatie (die eigenlijk gewoon weg moet blijven ;)). Zo krijg je een duidelijk beeld van je temp voor, tijdens en na je eisprong.
    ALs je ei springt,is er een dip in je temp te zien, maar om er zeker van te zijn dat je ei daadwerkelijk is gesprongen, moet na die dip je temp zeker 3 dagen achter elkaar met 0.2/0.3 graden omhoog zijn gegaan.
    Succes!

Baby, hoe is het? Al tekenen van ongi?
    Amy82, hoe is het met jou?

9. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hier helaas ongie geworden:(

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hè bah Baby wat BALEN!!!

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dank je wel Mex! Erg lief van je!
    Vind het zo spannend en onwerkelijk tegelijk. Pfff... ik hoop op goed nieuws morgen!

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O baby wat kl*te! Bij jou is wit dus ook echt wit... Meid,eet lekker alles wat je wilt en geniet van wat je hebt. Hopelijk kom je de menstruatie goed door. Knuff!

13. Anne1984

Hier zet de menstruatie niet door... word er moedeloos van. Wanneer ik denk dat het rood word en ik een tampon gebruik, komt hij er zowat wit weer uit.... bah. Ik ga morgen beginnen met tempen. Ben benieuwd.

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Tjonge, wat was ik vanmorgen nerveus zeg... We hadden om 10.15u de echo. Eerst allerlei intake-vragen en daarna de echo. Ze zag gelijk een kloppend hartje!!! Joehoe!!! Ben zooo blij!!!:D
    Wel zei ze bij de eerste paar metingen dat ze wat minder ver uit kwam 7w+3d. Ik schrok daar van, omdat ik ovulatietesten heb gebruikt. Ik weet bijna zeker wanneer mijn eisprong geweest is. Ik gok dat mijn LF 13 of 14 is, dus vandaar dat ikzelf op 7w+6d òf 8w uitkom. Later kwam ze met de meting een paar keer uit op 8w, wat me enigszins weer wat geruststelde hihi. Over 2 weken nog een keer een echo en dan kunnen ze beter zeggen hoever ik ben en wat de uitgerekende datum is.
    Ze heeft eerst uitwendig een echo gemaakt en daarna nog inwendig. Oh wat mooi om het kloppend hartje te zien zeg. Ik hield het niet droog hoor:)

Hoe is het met jullie meiden? Sorry, maar moest mijn verhaal even kwijt hoor.

15. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Amy!

Ik heb vanmorgen voor het eerst een heel licht streepje op mijn ovulatietest gehad. Dat kan ook wel kloppen, aangezien ik morgen mijn ei verwacht. Hopen dat ie vanavond donkerder wordt en anders morgen. Vanavond in ieder geval maar even gezellig maken en morgen weer denk ik ;).

In ieder geval wel geruststellend dat we hiervoor inderdaad in de juiste periode druk aan de klus zijn geweest. We zitten nu in ronde 8.

16. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Heey Amy wat fijn zeg gefeliciteerd!!!

17. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Amy, wat super te lezen! Gefeliciteerd!!

Vraagje aan jullie. Ik zit op 6 dpo.
    Temp nog elke ochtend. Dit zijn de temps van afgelopen dagen:
    36, 9
    36, 8
    36, 9
    36, 8
    37, 0
    36, 6 (!?)

Vanmorgen dus dikke keldering. Nooit eerder gehad!!
    Iemand idee??

Groetjes, Joos.

18. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Ohw ik zag net dat ik in juni en juli ook een dipje heb gehad.
    Maar dan beide keren op dag 8.
    Hè ik schrok al.
    Pff net wel even kramp bij wc bezoek met drukken.
    Gaat mijn hoofd dan soms vreemde dingen denken.
    Zo overdag houdt het wachten me niet zo bezig.
    Maar met deze momenten dan echt wel!
    Nou goed, over ongeveer 6 à 8 dagen heb ik nod.
    Dus moet nog even.

Groetjes!!

19. Anne1984

Hallo dames,
    Ik hier ook weer even. Tot nu toe heb ik alleen nog maar bruine menstruatie gehad. Wel zeer vervelend. Heb heel soms een sliertje rood erbij zitten,maar verder komt het niet.... ken dit echt niet.

20. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi.

Hier was vanmorgen mijn temp weer netjes 36, 9.
    Mooi hoog voor deze lf periode. Nu op 7 dpo.

Heb wel steeds wat last van onderbuikkramp. Alsof ik ongesteld moet worden.
    Nou kan dat van alles betekenen of niets. Dus blijf een zieltje welkom heten.
    Meer kan ik niet doen.

Mijn vriendin vertelde dat ze er gelijk een goed gevoel over had deze keer.
    Wie weet ...

@Anne: geen idee waarom je lichaam zo doet. Ik weet van mijn lichaam dat sinds immers bezig ben met insemineren, mijn lichaam nog vreemder is gaan doen als ik gewend was.

Groetjes Joos.

Deel Deze Pagina