Mex waar ben je??? Joost jij alweer 7 dpo wat gaat dat snel zeg het word dus weer ff spannend voor jou! Hier 4 CD ongie zo goed als over dus op naar me eitje alleen duurt nog ff helaas. Deze ronde geen ovutesten en tempen dus ben benieuwd gewoon om de dag heel gezellig hebben met manlief hihi Anne breekt het nog niet echt door?
Ik dacht dat ik iets van Mex over het hoofd gelezen had, maar Mex, waar ben je??? Gaat het goed meis? Joos, spannend zeg! Ik duim voor je hoor. Baby, ik hoop dat je snel je ei mag vinden!
Hallo dames, Baby, het is hoe jij het er heen zet; het breekt niet door. Niet even flink 2 dagen ongi en dan wat minder en dan over. Nee het is nu alleen nog maar bruin en soms een beetje rood. Word er een beetje flauw van.... maar ja, mijn vriend gaat voor een zomerkindje, dus wie weet over 2 maandjes. Ik temp dan ook nog niet. Bekijk het deze maand rustig en zien volgende maand wel. Maar wat ik heb is flink balen!
Hey meiden! Was een weekje weg he? Amy!! SUPER!! Gefeliciteerd meid! En nu genieten maar! (zei toch dat het goed zat!) Anne, ik zou echt even langs een dokter gaan hoor, op welke dag van je cyclus zit je nu? Baby, ook weer de ongi achter de rug! Op naar een leuke maand Joos, spannend!! Weet je, deze maand voor mij ook geen testen en zelfs het tempen is er flink bij ingeschoten. We waren weg en ik dacht er helemaal niet aan, behalve dan als ik op de wc vruchtbaar slijm spotte, maar verder niet. En wat dan echt opvalt is dat je er gewoon veel minder van merkt. Als je met testen en tempen bezig bent en je ziet dat je ei eraan komt of je ziet aan je temp dat ei geweest is, kun je op allerlei kleine dingetjes letten. Een krampje als je een positieve test hebt? O... dat is vast mijn ei. Krampje na een tempverhoging? O...misschien wel innesteling? Of ongi? Enz enz Mij is echt wel duidelijk nu dat lichaam en geest zo met elkaar in verbinding staan, dat je lichaam dus gekke dingen gaat doen. Geen enkele kramp, pijn of wat dan ook kan je duidelijkheid verschaffen, alleen een positieve test een week of 2 na je ei kan dat geven. Mijn ei?Geen idee welke dag, al vermoed ik gisteren. Maar kan net zo goed vandaag zijn, echt, geen enkel idee. Geklust? Bar weinig, want de bedden waren voor mij veel en veel te hard en dus had ik halverwege de eerste nacht al barstende rugpijn... Hele week gehouden en we zijn ipv vanmorgen gisteravond al thuisgekomen. Scheelt 's morgens stress en ik kon lekker in mijn eigen bed! Nog 2 weken vakantie, dan zitten er alweer 6 schoolvakantie weken op! Ik zet mijn NOD dus lekker op de dag dat ik weer moet beginnen: Vrijdag 31 Augustus! 'vakantie' was leuk, echt genieten, maar net als het weekendje weg, ons meisje is niet in haar goede doen ergens anders. Ze was soms echt een draak en we hadden constant conflicten. Duidelijk "nee, ik ben twee!" Nu weer thuis en tot nu geen vuiltje aan de lucht, ze is echt superblij,zoals ik haar echt ken!
Hoihoi. Dag 9 en mijn onderbuik begint te rommelen. Als ik ongesteld aan het worden ben, begint dat vaak met wat lichte bloedingen. Dat komt dan mee samen met 'de grote boodschap'. Nu ik eigenlijk niet ongesteld wil worden maar toch hetzelfde soort gerommel voel, durf ik de ochtend haast niet te drukken. Want dan kan de bloeding misschien wel beginnen. Herkennen jullie dat? Viel me zo op vanmorgen dat ik dat weer voelde. En ik was nieuwsgierig of anderen zo ook hun tics hebben hihi. Tuurlijk kan ik er niet onderuit toch naar de wc te moeten. Zet me er dan snel overheen. Maar ik denk dat niemand die eerste slierten rood of bruin bloed wil zien ... Toch? Ik zou kunnen testen aangezien ik meestal dag 12 of 13 nod heb. Maar heb mijzelf beloofd dat niet te doen. Over een paar dagen zal het duidelijk zijn. Nou moet toch echt naar de wc. Haha. Wat een bizarre gevoelens allemaal. Groetjes!
Mex,Ik dacht al dat ik een uitje van jou vergeten was hihi.sorry. Maar ik miste je meteen hoor! Ik reageer later uitgebreider. Nu erst ff met meisje naar pierenbadje!
Hey meiden! Ei is geweest, zichtbaar aan het feit dat ik geen vruchtbaar slijm meer heb. Vanmorgen nog wel even getempt, 37.1, dus dan is het zeker. We wachten af, ik verwacht er niet veel van aangezien we niet echt bewust hebben geklust en omdat het bed verrot lag en ik rugpijn had. Ik laat NOD op 31/8 staan en ga nu 2 weken mij nergens druk om maken, aangezien we er toch niet erg mee bezig zijn geweest deze keer. Wel kan ik op de wachtbank, met dit weer helemaal niet erg om even lekker rustig te zitten
Hallo dames, bij mij is het een stuk rustiger weer. Heel soms nog een beetje bruin en vanmorgen even een beetje buikpijn, maar meer niet. Ik weet nu dus echt niet meer hoe ik in mn cyclus zit. Wanneer mn ei zal zijn? Ik heb geen flauw idee. Wanneer ik maandag nog steeds soms bruine afscheiding heb zal ik naar het ziekenhuis bellen. Misschien kan ik even langs komen. Een echo om te kijken of het allemaal oke is. En hoever mn eitjes zijn. We zullen zien. Joos: spannend, hoop met je mee dat het raak zal zijn nu. Andere dames, een nieuwe ronde,dus nieuwe kansen... Ook voor mij natuurlijk, al voel ik me er wel een beetje vreemd onder
Hoi meiden, Anne, wat vervelend die onzekerheid zeg... Mex, Jij mag nu dus even uitrusten op de wachtbank. Wel spannend hoor dat je eigenlijk geen idee hebt of je goed geklust hebt. Maar misschien brengt het ook een stuk rust met zich mee, omdat je er nu wat minder mee bezig bent? Joos, wanneer is je nod? Baby, hoe is het met jou? Hier vanmorgen heerlijk met ons meisje naar een pierenbadje geweest. Ze vond het geweldig en kreeg er geen genoeg van! Eind van de ochtend waren we weer thuis. Broodje gegeten en toen heeft ze een paar uurtjes lekker geslapen en vanmiddag heerlijk in het badje in de tuin gespeeld. Wat was het warm! Maar wel genieten hoor, want de kleine vond het spelen met water super Morgen maar een rustig dagje weer inplannen, want het wordt weer heeeeeel warm hihi. En maandag gaat ons meisje voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Spannend!
Hoihoi, Mijn nod is dinsdag à woensdag. Vorige maand was 10e dag. Andere maanden rond 12 à 14. Tot nu toe geen afscheiding waar mijn ongi meestal mee begint. Meestal de ochtend dus morgen weer spannend. Morgen dpo 10. Groetjes!
Hoihoi, vanmorgen weer spannend bij het wc bezoek. Lol! Wel nog steeds wat buikkrampachtige activiteiten, en geen heel zware borsten als gewend, al zijn ze wel aanwezig zoals altijd. Verder te zien op mijn afgelopen maanden dat dag 10 vaak al wel lichte afscheiding, dus ik ben benieuwd wat mijn lichaam gaat laten zien aankomende paar dagen. Oh ja, temp was nog steeds mooi hoog: 37,0. Groetjes, Joos.
Spannend Joos! Ben benieuwd! Hier geeft, ondanks niet consequent en iedere dag tempen, FF toch een rood kruis, op CD15. Volgens FF zou ik nu dan op DPO3 zitten. CD15 was donderdag, ik had zelf iets van woensdag/donderdag in gedachten, klopt dus wel. Woensdag wel geklust, wie weet is die ene keer vlak voor ei voldoende geweest, maar omdat ik er echt weinig mee bezig ben dit x,stel ik mij nergens op in. Amy, ja, dat geeft wel rust, er minder mee bezig zijn. Ook al vind ik tempen en testen totaal geen belasting, het was toch wel zo dat als ik dan positief testte, ik dacht van "gaan we weer". Dat verplichte is niets voor mij. Okee, het is bij mij dan ook duidelijk aan het vruchtbare slijm, maar toch geeft het meer rust. Vandaag weer warm, dus siësta dag , lekker rustig aan. Bad is gevuld, dus we kunnen er weer een 'playa del garden' van maken!
Moet er nog wel even bijzeggen dat ik wel verwacht dat mijn ongesteldheid eraan komt. De buikkrampen zoals bekend blijft aanwezig en dat is me maar al te bekend. Enige verschil met andere maanden is dat er nog steeds geen afscheiding aanwezig is, wat meestal wel al zo is een paar dagen vooraf. Wat niet is, kan nog komen. Dus ga er eigenlijk vanuit dat ik onbewust de ongesteldheid tegen hou omdat ik stiekum natuurlijk erg graag wel zwanger wil zijn. Dus ik wacht sowieso nog tot dinsdag. Mocht er dan nog niets aan afscheiding aanwezig is, dan pas kan ik gaan denken aan testen... Wie weet komt het zover...misschien ook niet. Groetjes, en rustig aan vandaag allemaal.
Hey dames Hier cd 6 dus weinig te vertellen hihi! Wij gaan lekker naar het strand want gister al in de achtertuin geweest en vanavond een bbq! Fijne dag allemaal
Joos, dit warme weer kan ook een rol spelen he? Dat kan er ook voor zorgen dat het net even anders loopt dan anders. En misschien maar goed ook, want met deze warmte is ongesteld zijn gewoon echt niet leuk! Baby, veel plezier vandaag op het strand! Wij liggen in de tuin in het zwembad. Meisje in bed, hopelijk slaapt ze, want vanavond bbq bij schoonouders met zwagers, schoonzus en neefjes!
Wat een hitte zeg... Wat hebben we vandaag gedaan??? NIKS Vanmorgen had ik al moeite met opstaan en ben gelijk beneden op de bank gaan hangen. Meisje lekker in de tuin gaan spelen, want daar was toen nog volop schaduw. Toen ze vanmiddag naar bedje ging, hebben manlief en ik heerlijk een filmpje gekeken, want het is echt veeeeeel te warm buiten. Ons meiske wordt zo wakker en dan kan ze lekker in het badje in de tuin spelen. ff afkoelen Veel plezier met de bbq meiden!!!
Jhaaaa, ik heb geen bruine afscheiding meer, hé hé. Bijna een week geduurd (6dagen) Vanmorgen wel wat buikpijn nog. Dat vind ik steeds wel vreemd. Heb vaak sochtends en savonds wat last van buikpijn. Even kijken of het vanavond ook zo is. Hebben meer van jullie dit wel eens? Ben ik wat onbekend mee, meestal is dag voor ongi feest met buikpijn en de 1e dag,daarna zakt het af. En heb ik dag 3 van mn ongi nergens meer last van. We zijn heerlijk aan het genieten van het mooie weer. Joos: morgen is het al maandag, hoop voor je dat je kunt testen op de dag dat anders je menstruatie zou komen en dat je een dikke smile zult hebben.
Nou...wat was het warm vandaag niet? Trouwens, het is nog hartstikke warm... voorlopig lig ik niet in bed. Meisje ligt in bed te zweten, alleen een onderbroekje aan, ze zweet al zo snel en nu helemaal! Anne, hoop voor je dat je nu wat duidelijkheid krijgt, al blijf ik het vreemd vinden dat je alleen maar bruinverlies hebt gehad. Een goede menstruatie moet namelijk helderrood bloed geven. Bij een menstruatie is de eerste dag pas als je helderrood bloed hebt. Jij hebt dit zover ik weet niet gehad, dus geen menstruatie. Persoonlijk zou ik het wel aankaarten bij je huisarts en/of gyn Volgens FF heb ik dus mijn ei gehad en gezien de temp zou dat kloppen ja,maar ook gezien ik geen vruchtbaar slijm meer heb. Maar.... ik heb vandaag ineens enorme ongi-achtige krampen, wat ik de hele cyclus verder nog niet heb gevoeld, ook niet op de dagen voor en op de dag van de eisprong. Nu wel en dit was vorige maand ook zo, begin bijna te twijfelen of mijn ei dan toch niet later zal zijn. Maar meiden, dat kan toch niet? Een temperatuurstijging is toch een heel duidelijk teken van een ei? Of ben ik gek?
Hi Mex, Een temperatuurstijging lijkt mij echt een teken dat je ei geweest is hoor. Ik zou niet gaan twijfelen en je nod op 31-8 laten staan! Ga zo mijn meisje wakker maken. Vandaag voor het eerst naar de psz!!!
O ja.... daar wilde ik nog op reageren, helemaal vergeten.... Superspannend Amy, je kleine grote meid naar de psz! Succes en veel plezier, ik ben benieuwd hoe ze het vindt! En jij mag nu even zonder schuldgevoel genieten van een paar uurtjes voor jezelf! je hebt gelijk hoor, niet twijfelen, een lijf doet toch wel wat hij/zij wil en het is zo'n overduidelijke stijging, dat kan dan toch niet anders. Vandaag rustig aan. Na 2,5 week is mijn man weer aan het werk en hoe fijn het ook was, ik ben ook wel weer blij dat hij aan het werk is. Ons meisje maakte er een sport van om ons uit te testen en wist dat ze bij haar vader veel meer gedaan krijgt. Maar ik zit dan met de gebakken peren, want het was zelfs zo dat als ik haar toesprak, ze meteen begon te huilen en om papa begon te roepen! En mijn man heeft er een handje van om steeds te zeggen dat ze naar mij moet luisteren. En dat vind ik zelf absoluut not done, omdat dan de kans bestaat dat ze alleen maar naar mij luistert als hij het zegt. Dus vandaag even kalm aan, het gewone ritme weer oppakken en straks even flink wat boodschappen inslaan, dat was er niet van gekomen met die hitte. Dus gaan we zo even. En verder zal straks het badje wel gevuld worden en gaan we lekker zwemmen samen. Ik heb er wel even aan getwijfeld, want meisje hoest weer erger, vooral 's nachts/in bed, maar wie zegt dat het komt van het zwemmen? Ze hoest al sinds 27 juli, dus ja...