Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Vanmorgen een temp daling en paar uur later begon voorzichtig mijn ongesteldheid. Helaas. Dus op naar ronde 5.
    Groetjes, Joos.

2. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hey Joos,
    Ach nee.... helaas idd. Maar wel weer balen.

Hier gelukkig niet meer ongi (nouja was steeds bruin met beetje rood wat ik maar mn ongi noemde).
    Wel een paar keer vandaag weer last gehad van krampjes, hoop dat dat ook snel voorbij is. Morgen bel ik even naar het ziekenhuis toe of ik een afpraak kan krijgen. Ze zijn bekenden onderhand van me, dus mag vast langs komen en kunnen ze me misschien vertellen hoe dit kan....

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Neeee Joos... BALEN!!!!!

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Even ego berichtje, want ben zooo trots op ons meisje! Ze deed het zo ontzettend goed op de psz. Niet gehuild, ze heeft met alles goed mee gedaan en toen ik haar ophaalde zei ze: mama ik wil niet naar huis! hahaha... Ze heeft het erg naar haar zin dus!
    Ben erg trots!!!!!

5. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    He meiden, hier weer terug van vakantie. Nog niet ongesteld, maar test was vanmorgen Ok weer negatief :(

Jammer dat weet nog geen nieuw zwangeren bij zijn gekomen zo te zien..

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos...balen meid!

Amy, wat ben je dan trots op je meisje he? Hartstikke goed van haar, ik ben ook trots op haar! Want het is niet niks hoor, en een hele stap!

Amy82, toen je bij de gyn was, zag hij toch een eitje wat wellicht zou gaan springen? Dit is dan dus niet gebeurd lijkt mij. Ik weet dat het nog even kan duren omdat je lichaam helaas ontzwangeren moet, maar hou het in de gaten he? Anders gewoon weer aan de bel trekken hoor! Je gyn zag een rijpend ei, waar is die dan gebleven?

7. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Mexicang, klopt, hij had een eitje gezien.. Denk dat ik morgen de ha of de gyn ga bellen..

Mensen zeggen wel eens, geef je lichaam de tijd o te herstellen, maar dat is nu zo makkelijk gezegd dan gedaan..

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy82, laat kletsen meid! Natuurlijk heeft je lichaam tijd nodig om te herstellen, dat weet je zelf ook wel, maar zo makkelijk is dat niet.
    Je hebt heel wat te verwerken gekregen, en dat is nog niet zo lang geleden, mensen zeggen vaak dingen om iets te zeggen, maar vergeten even je gevoel en kunnen het zich niet eens voorstellen...

Echt, bel je gyn, want hij zag een eitje. Simpeler kan ik het niet maken, zoals ik al zei "waar is dat eitje gebleven dan?" ja, het kan gesprongen zijn, maar dan had je toch ongesteld moeten worden als het niet bevrucht was, of anders een positieve test hebben gehad.

Had je eigenlijk een positieve ovulatietest in die tijd?

9. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Sjonge, weer flink heftig hier.
    Om 7 begonnen met medicijnen.
    Rond half 9 nog meer genomen.
    Pijn barste los.
    11 uur werd het nog erger en nu ko in bed.
    Tis dat ik kinderen wil,
    maar heb weleens gedacht de boel te laten verwijderen.
    Niet normaal dit vandaag.
    Nou goed, meestal blijft het hier dan ook bij.
    Morgen weer een nieuwe dag.

Groetjes.

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dank je Mex:)

Amy82, Fijne vakantie gehad?

Beterschap Joos!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, dat is echt waardeloos wat jij meemaakt...
    Zo hoor je niet ongesteld te zijn!
    Weet je ook de oorzaak waarom het zo heftig en zo vreselijk pijnlijk is?
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt en die ellende zeker 9 maanden ,maar vaak langer, niet hebt!

Hier geen bijzonderheden. Vanmiddag lekker ijsje gegeten in de stad met mijn meisje en daarna door naar de speeltuin. Nu aan het koken.

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Denk dat ik de gyn niet meer hoef te bellen.. Vanmiddag, 2 uur na thuiskomst, ben ik ongesteld geworden! Begon met bruin, daarna al snel rood :) nu lijkt het wat minder, benieuwd hoe dit dit verder gaat lopen. 23 juli begin mijn week bruinverlies, 29 dagen geleden.. Vorig jaar had ik na verwijderen van mirena eersteen onbekende ronde, toen 29 dagen en toen was ik zwanger... Hopelijk gaat het nu hetzelfde ;)

Joos, wat erg dat je er zo'n last van hebt joh :(

Amy, ja was lekker. Aan het Gardameer geweest, mooie omgeving, leuke mensen gesproken heerlijk eten en ijs.. Wel veel babytjes gezien en vrouwen met dikke buiken, was wel confronterend..

13. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Denk dat ik de gyn niet meer hoef te bellen.. Vanmiddag, 2 uur na thuiskomst, ben ik ongesteld geworden! Begon met bruin, daarna al snel rood :) nu lijkt het wat minder, benieuwd hoe dit dit verder gaat lopen. 23 juli begin mijn week bruinverlies, 29 dagen geleden.. Vorig jaar had ik na verwijderen van mirena eersteen onbekende ronde, toen 29 dagen en toen was ik zwanger... Hopelijk gaat het nu hetzelfde ;)

Joos, wat erg dat je er zo'n last van hebt joh :(

Amy, ja was lekker. Aan het Gardameer geweest, mooie omgeving, leuke mensen gesproken heerlijk eten en ijs.. Wel veel babytjes gezien en vrouwen met dikke buiken, was wel confronterend..

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy82, dat zou toch super zijn!! IK hoop echt dat je ongesteldheid is doorgebroken en zeg dan bij deze: Gefeliciteerd!! Want dan is je lijf alles weer aan het oppakken en kun je echt weer gericht gaan klussen!

Joos, hoe is het met jou?

Amy, hoe voel jij je?

Hier geen bijzonderheden, als het goed is 'pas' 6dpo, maak me nergens druk om, komt ook omdat we er niet actief mee bezig zijn geweest.

Ben inmiddels na 4,5 week vakantie zowat weer toe aan vakantie, want sinds de vakantie slaapt ons meisje erg slecht.
    Vannacht ook weer, ik hoor haar veel huilen. Toen ik rond 6.30 bij haar ging kijken lag ze maar op haar hoofd en achterhoofd te wrijven, zal mij niets verbazen als ze weer ergens pijn heeft.... :(. Maar waar? Oren? Of toch die kiezen?

15. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Sneu dat je meisje ergens last van heeft :(

Bedankt voor de felicitaties :) het is echt doorgebroken hoor, geen twijfel mogelijk ;) en nu hopen dat dit niet te lang gaat duren en dat er een eitje gaat rijpen..

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy82, super!! Ik ben blij voor je!! Eindelijk doet je lijf weer wat jij wilt, je kan binnenkort weer aan de slag met ovutesten ;)

Ja, mijn meisje geeft zelf aan dat ze naar de 'dokker' wil, maar ik weet niet of ze dat zegt omdat er iets is, of dat ze het ons een x heeft horen zeggen.
    Ik weet dat er een buisje niet goed zit, misschien dat ze daar toch last van heeft.
    Ik twijfel dan ook wat de beste weg is, de huisarts of gewoon haar kno-arts bellen.

Nu ligt ze in bed, misschien straks even zwemmen, maar eerst kijken hoe ze wakker wordt ;)

17. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    He wat sneu voor je meisje Mex! Heb je inmiddels al een idee waar het door komt?

Net heerlijk met m`n meisje een patatje gegeten. Had geen zin om de hele dag binnen te zitten.

Hier gaat het wel. Ik ben blij als ik 4-9 de termijnecho heb en kan zien of alles goed is. Mijn buik groeit alleen 's avonds en de volgende ochtend is ie weer weg... Wordt er zooo onzeker van. Ben blij als we de 12wkn grens gepasseerd zijn.

18. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hier gaan we weer beginnen met een nieuwe cyclus. Heb sinds vandaag wat slijm. Goed teken lijkt me. Dus wij gaan gezellig om de dag aan de klus. Wanneer mn ei komt weet ik niet, ga ik geen test voor doen. wie weet helpt het. Wel soms nog wat buikpijn. De komende cyclus kijk ik het nog even aan en anders ga ik er even mee heen. Weten jullie nog dat ik zei dat ik last had van rechts onderin mn buik, dat is eigelijk nog steeds zo. Beetje in de buurt van mijn eierstok. (ik denk tenmiste dat die daar zit)
    Amy82 wat fijn dat ht allemaal weer wat op de rit is. Hopelijk snel raak straks!
    Volgens mij zitten we allemaal een beetje op 1 lijn. Of net menstr gehad of het is er... Dus hopen dat we allemaal kunnen juichen na de komende ronde!

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    mexicang, hoe is het nu met je meisje? en dat buisje moet toch goed gezet worden lijkt mij? heb er geen verstand van ;)

idd, kan dan weer met ovutesten aan de slag :D heb er nog 5 liggen, twijfel of ik ze deze maand ga doen of niet.. wil er niet te veel mee bezig zijn. maar aan de andere kant, dat doe ik toch wel ;) :D

heb op ebay ook nog gekeken voor ovutesten en niet dure gevonden. misschien bestel ik die ook wel, kan ik gewoon bezig blijven met testen :p

Hoop echt dat het deze ronde raak is. als het volgende ronde is, ben ik uitgerekend rond de uitgerekende datum van Quincy. En aangezien ik 3 weken eerder ingeleid zal worden, zal dat ongeveer samenvallen met de geboortedag van ons meisje..

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Anne, op naar de volgende ronde dus, en ook voor jou nu even zonder allerlei poespas lees ik! Doe je goed, mij geeft het -ondanks dat ik er wel rustig onder kon blijven- meer rust.

Amy, leuk is dat he? Lekker een patatje eten met je meisje, ik kan daar ook zo van genieten!
    Dat je buik 's avonds boller is dan in de ochtend is heel normaal hoor! Je darmen kunnen meer rommelen en ik hoor en lees het wel vaker. Maak je geen zorgen (makkelijk gezegd dan gedaan), voor je het weet is het 4/9 en dan weet je weer meer.
    De vorige x was het even twijfel, maar daarna had ze een juiste meting gedaan. Nog even meid, dan ben je de 12 weken voorbij!

Amy82, hoe bijzonder zou dat zijn zeg? Dan is het letterlijk 'de cirkel is rond'! Ik geloof soms echt in toeval, dus wie weet krijg je hulp van boven deze ronde!

Nee, ik weet echt niet wat dat is 's nachts met mijn moppie.
    Wat ik wel weet, is dat ze het niet zomaar doet. Daarvoor is de slecht slapen geschiedenis met al die medische toestanden te duidelijk.
    Ook mijn man zegt het, dus er zal iets zijn.
    Eerst kreeg ik vandaag een ingeving dat het erger is geworden nadat we vorige week met haar hebben gezwommen op vakantie. Maar de nachten ervoor was het ook al zo, dus of die ingeving nu de juiste is... denk het niet.
    Mijn gevoel blijft zeggen het buisje. Ik heb nu al meerdere keren gehoord dat het buisje er niet helemaal recht in zit, of niet helemaal goed (net hoe ze het verwoorden).
    Het dochtertje van een kennis van mij heeft dit ook en die heeft ook pijn aan dat oor.

Helaas doen ze er niets aan, het moet er vanzelf uitgroeien.
    Maar aangezien een geplaatst buisje er al na 2 maanden, maar ook pas na jaren uit kan vallen, vraag ik mij af of het normaal is haar dan zo lang door te laten lopen.
    Ze heeft inmiddels 1 jaar en 2 weken de buisjes, dus denk niet dat het buisje er morgen uit zal vallen ;)

Vanmiddag wel gaan zwemmen met haar, en o, wat vond ze het leuk zeg, ze genoot echt en ze was al een stuk vrijer dan vorige week.
    Ik zie nog wel wat terughoudendheid t.o.v andere kinderen, maar hee, ze heeft 2,5 jaar niet kunnen zwemmen, dus het is nieuw, spannend en het is wennen.
    Alleen...ik zal er altijd moeite mee houden, ze heeft een aantal keer een flinke golf water over haar rechteroortje (waar buisje niet goed zit), gekregen en dan hou ik meteen mijn hart vast. Maar goed, dan is het zo, dan schrijf ik het op in het dagboek voor de kinderarts en dan kan dat ook aangepakt worden.
    Toch denken we wel aan speciale oordopjes, misschien echt de moeite waard!

Ik ga naar boven, morgen op tijd eruit, ben wel nog vrij, maar meisje gaat naar het kdv. Dan kan ik even een kluslijstje afwerken ;)

Deel Deze Pagina