Dank je wel lieve Baby en Amy82!! Jeetje,wat zijn jullie allemaal handig! Ik ben benieuwd naar het kussenset Baby! Hmm... jij zit dus ook in een fijne fase met je mannetje..?? Kan soms erg vermoeiend zijn he? van alles proberen, niets dan helpt, niets is goed... Meestal is het inderdaad een fase, maar dan nog, voor beide partijen is het niet fijn.
Goedemorgen meiden! Vanmorgen de gordijnen open en gelukkig prachtig mooi weer! Heerlijk, weer die zon! Alleen vond ik 13'c wel erg koud! Gisteren dus een drukke dag, meisje kon de slaap niet vatten en sliep pas om 22u! Om 2u was ze dus wakker en na een slokje water hoorde ik haar om 2.30 weer. Ze leek klaarwakker, dus nu heel duidelijk gevraagd "moet jij plassen?" ja dus. En daarna is ze gewoon weer gaan slapen en werd ze wakker om 8u. Aankomende nacht ga ik toch proberen om dit weer zo te doen, want ineens bedacht ik, misschien moet ze wel plassen, voelt ze dat, maar weet ze niet wat ze ermee aan moet, omdat ze een luier om heeft, half slaapt, het donker is enz enz. Vandaag een rustige dag, voor ons beiden wel even lekker denk ik. Deze week nog wel een x de kermis op met meisje, want Dora en Diego komen! Die vind ze momenteel geweldig, dus laat ik dat dan maar even doen. Vanmorgen was mijn temp 37.1, dpo 11. Ik denk dat mijn luteale fase deze x toch weer wat langer is. testdrang begint licht te komen, maar meer om dan maar te weten hoe of wat
Zit nu met de kat op schoot in de zon. Zegt genoeg,dus ik kan de testen in de kast laten! Toch handig,zo'n kat .
Hallo meiden, Hier ben ik ook weer. Hebben een erg druk weekend gehad. Het bevalt me prima om het deze ronde zonder ovu testen te doen, aan mijn slijm kan ik ook veel zien natuurlijk en dat is sinds gisteravond wel erg rekbaar! Dus dat is wel fijn.Dus vanavond aan de klus! Gistermiddag ook al gezellig gehad, maar wil toch vanavond wel. In het afgelopen jaar heb ik of op za/zo mn ei gehad of op woensdag. Dus vandaag maar en woensdag. Best gek dat je toch een beetje er aan denkt wanneer je het vruchtbaarst bent. Maar toch op een andere manier er mee bezig bent dan met ovu testen. We zullen zien deze maand. Toch ook wel spannend, wanneer het niet raak zal zijn, hoe mijn menstruatie is. Mijn blaasontsteking heb ik trouwens zelf overwonnen!!! Samen met advil en cranberry tabletten/sap. Hoef ik niet aan de kuur. Mex, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Enne hoop dat de kat het mis heeft! op welke dag zit je? Ik heb trouwens even een berichtje gestuurd naar een pendellaarster. Heb er 1 terug. Januari,meisje.... hoop niet zo lang te moeten wachten.
Ben ik weer. Heb gisteren naar mijn mening een best wel positieve ovutest gehad maar ben benieuwd hoe jullie er over denken! Alleen nu hij ingedroogd is, lijkt hij minder positief. Deze foto is gisteren na 20 min ofzo gemaakt. Zometeen nog een keertje testen, kijken wat de uitslag dan is. Maar ik heb nog wel een vraagje, misschien beetje ranzig maar sorry. Jullie hebben het over het rekbaar slijm. Nou zou ik daar ook wel naar willen kijken maar ondertussen hebben we om de dag sex en blijft er dus wel langere tijd sperma achter dus dan vraag ik me af of het wel echt rekbaar slijm is wat ik kan testen. Hoe doen jullie dat?
Hallo, Volgens mij komt je ei aardig dicht in de buurt. Ik zou gewoon dan vanavond nog een keer testen. Wanneer de test steeds donkerder werd teste ik 2x per dag.(rond 11.00 uur en 18.00 uur) Tussen sperma en rekbare slijm zit wel verschil. Ik heb nu bij het afvegen na een toiletbezoek ook echt slijm op mijn wc papiertje. Goed teken denk ik altijd! Want dat heb ik bv over een week niet. En ook niet als ik dan om de dag sex zou hebben. Maar dat is mijn ervaring. Als ik savonds sex heb gehad, heb ik de volgende ochtend bij het plassen soms nog wat last van sperma, maar daarna niet meer. Dan is het bij mij zo goed als weg. Rekbaar slijm is slijm wat je tussen 2 vingers doet en dan doe je je vingers uit elkaar en moet er een sliert tussen komen van een paar cm, hoe langer het sliertje hoe dichterbij je ei. Heerlijke verhalen dit, maar dan is het wat duidelijker voor jou. Maar misschien hebben andere meiden andere ervaringen. Liefs Anne
Anne, lekker om het zonder ovutesten te doen he? Vind ik ook wel zo prettig! En super dat je blaasontsteking zelf over is gegaan! lvh85, je test gaat aardig naar knal, nog wel even door blijven testen, inderdaad 2x op een dag nu. Heb je vandaag nog een x getest? Anne, meestal klopt het wel dat met de kat hoor, dus ik ga er van uit dat ik over een dag of 4 ongi wordt. Ik heb inmiddels ook weer overal kleine pukkeltjes, en dat opgeteld bij de kat, is het duidelijk voor mij. Maar het was ook wel wat te verwachten, ik was er niet zo erg mee bezig dit x vanwege die verrotte bedden op vakantie .
Hoi hoi, Ik heb nog getest vandaag, maar duidelijk minder kleur dan gisteren. Morgen nog een keertje testen en klussen. Gisteren hebben we ook geklust dus nu duimen maar! Laten we het hopen, willen heel graag! Maar dat willen we allemaal hier wel
Wij waren laatst ook een weekendje weg. en hadden ze ook zulke bedden, plus nog een heerlijke kraak en dunne wandjes! Nou dan doe je niks en toen had ik waarschijnlijk mn ei gehad. Baal baal baal. Want de maandagnacht dat we weer voor het eerst in ons bed lagen waren we zo moe... dat er niks gebeurde,hihi. Wij gaan vanavond hopelijk weer aan de klus. Vind ik ook weer even gezellig. Soms is het moeten, maar dat voelt deze maand ook niet zo. We doen gewoon wanneer we zin hebben. Fijn he dat ik mn blaasontsteking zelf heb overwonnen! Dacht zondagochtend nog wel, ohjee ik bel morgenvroeg de dokter. Maar vanmorgen kon ik zonder pijn plassen. Nu nog steeds veel aan het drinken, lekker fruit aan het eten en Cranberrysap! Begin het nog lekker te vinden ook. Al heb ik op een gegeven moment erg veel last van mn maag ervan. Dus er gaan hier ook heel wat glazen water doorheen. Ach zo blijven we ook op gewicht!
Anne, er zijn ook capsules/pillen van he? Die zijn misschien wat vriendelijker voor de maag. Hihihi, ja, dat soort bedden zijn funest voor je klusleven en omdat je dan zo slecht slaapt, ook voor de dagen erna.... Ik had hier ook nog flink last van mijn rug, dus als ik ongi word, is het zo gek niet. Zelfs mijn man zei tegen mij dat we het maar moesten laten, anders konden we helemaal niets meer doen overdag!
Ik slik ook de pillen ervan, maar dat sap helpt me ook altijd. Bedacht me alleen dat niet het sap de boosdoener is (misschien) maar ook wel de ibuprufen.... Ik neem nu elke dag 1 tablet van A.Vogel Cranberry, ipv 2 wat ik het weekend heb gedaan. Hier gisteravond hopelijk raak geschoten, tja wanneer mn ei is,ik weet het niet Omdat ik snel last van mijn blaas heb, plas ik altijd vrij snel na het vrijen,heeft dat ook gevolgen voor het zaad? Weet jij of 1 van de andere meiden dat???
Nee hoor, volgens mij heeft dat geen gevolgen. Als je maar wel even blijft liggen, maar goede zaadcellen zijn rap weg! En naar beneden zwemmen zullen ze niet doen. En ja, er zal altijd wel wat uitlopen,maar dat is meestal het vocht waar sperma ook uit bestaat. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Ik inmiddels op dag 27. dpo 12. Nog geen test gedaan, puur vanwege de kat gisteren en de kleine pukkeltjes. vanmorgen 37.0 Ik hou dit x toch een LF van 15 aan, net als de vorige maand,ipv 13. Dat zou dus betekenen dat mijn NOD 1 sept is. Afwachten, wat wonder boven wonder echt heel goed gaat, de dagen gaan werkelijk supersnel voorbij! En kan er nu toch niets meer aan veranderen,we zien het wel. Het zou overigens wel heel erg lachwekkend zijn als het nu wel gelukt zou zijn, want niet ermee bezig zijn en nauwelijks geklust zouden nu niet echt de juiste ingrediënten zijn. Maar ja...misschien wel
Ik weet niet op welke dag ik zit. Ik heb afgelopen keer maar een klein beetje rood bloed gehad (sliertjes) en daarnaast alleen maar bruin bloed... Maar als ik die reken als een menstruatie is begon die op 10 aug. Zit dus nu op cd 19. Als ik weer 1 zal hebben van 38 kom ik uit op 16 sept dat ik mijn menstruatie weer zal hebben, maar kijkend naar de cyclussen van afgelopen maanden,kan dat ook anders zijn...... Als ik kijk naar januari tot nu zijn mijn cd's:34.28.21.36.30.35.38. Zit totaal geen logica in. Vooral afgelopen maand een hele lange cyclus gehad. Dus afwachten hoe het deze keer is. Mijn tepels staan op dit moment in de brand. Wat 9 van de 10 keer aangeeft dat mijn ei is geweest. Is sinds gister zo. Au dus.
Waardeloze cyclus heb jij zeg Anne! Echt inderdaad geen touw aan vast te knipten! Mexicang, goed dat je het niet testen weet vol kunt houden! Ik zit vandaag op cd9, als ik uit ga van een cyclus van 29 dagen. Zit te twijfelen wanneer ik met ovutest ga beginnen. Heb sinds gisteravond af en toe steekjes links onderin. Zou dit kunnen komen van een eitje dat aan het groeien is?
Amy, ja, dat is goed mogelijk, dat proces kun je ook soms voelen. Gewoon beginnen met testen, al kan het denk nog wel een dag of 2 wachten. Anne, wat heb jij inderdaad een waardeloze cyclus! Geen touw aan vast te knopen hoor! Hier cd28, dpo 13, temp 37.0. Maar.... als ik de 'tuning/override' methode op FF verander van 'advanced' naar 'research', dan is het dpo 12, want de research methode geeft ei aan op dag 16 ipv 15. Ik ga ervan uit dat LF weer lang is, als vorige maand, en dan moet ik echt nog even wachten, vorige maand lf15. Vanmorgen even test-twijfel, maar aangezien ik niks merk, niet gedaan.
Goedemorgen, Ja, ik dacht dat mijn cyclussen redelijk normaal zijn. Maar heb ze nu eens geteld. Sinds ik in het ziekenhuis ben geweest, in november ben ik het gaan opschrijven. Je kan in mijn rijtje precies zien wanneer ik naar het ziekenhuis ben geweest voor een cyclus analyse, februarie want dan zie je 28 staan. In november was dat ook zo. Altijd zo hé als je dan in het ziekenhuis bent, dat het normaal is.... we wachten deze cyclus weer af. Ben er deze keer rustiger onder, heel raar gevoel heb ik nu. Haha. Niet dat ik denk, misschien deze keer raak. Maar gevoel, we zien het wel. Als het niet gaat lukken weet ik dat ik in het ziekenhuis kan komen, geeft me een rustig gevoel. Spannend mex, maar als je zelf al aangeeft niks te voelen, dan ben je ook geneigd om niet te testen. Maar wie weet. Amy voor jou ook spannend! Misschien is het een teken. Ik had zondag en maandag wat last van steekjes, kleine krampjes. Zondagmiddag geklust en maandagavond. Deze week ook nog maar 2 keer aan de slag gaan,dan hebben we goed ons best gedaan. Want ja zijn de steekjes van een eitje wat groeit of is het mijn eisprong??? Niemand zal het weten,haha.
Ik vind het wel vervelend en goed tijdstip te zoeken in te testen. Als ik's ochtends rond 7 uur naar de wc ga, moet ik een uur later alweer hartstikke nodig. Vind het dan zo moeilijk om het nog anderhalf uur op te houden.. en met het warme weer drink ik graag een flesje water in de middag.. Help! Anders in de avond, uurtje of half 8, als ik om 5 uur voor het laatst ga plassen? Dan drink ik namelijk ook niet zoveel...
Poeh, dat is dan idd even uitzoeken wanneer het beste is om te testen. Maar moet je echt langere tijd niet plassen en drinken? Dan heb ik het altijd verkeerd gedaan. Ik lette niet op wanneer ik dronk of laatste keer geplast had.... hmmmm. Ik deed het altijd om 11 uur. Maar tussen opstaan en het volgende toiletbezoek dronk ik wel mijn kopjes koffie of thee....En rond mn ei deed ik het nog een keer rond 6 uur.
Het is het beste om een uurtje of 2a3 niet te drinken voor je gaat testen, omdat je urine dan geconcentreerder is. Maar ik begrijp dat dit ontzettend moeilijk kan zijn,net als vaste tijden. Die eerste plas mag je niet gebruiken. Wat je kunt doen is dat je na die plas wat drinkt, dan gewoon weer een keer gaat plassen als dat nodig is en dan drink je nog iets en dan wacht je 2u Zo deed ik dat meestal, ook zat er weleens 1,5u tussen hoor. Dat is echt goed te doen, je moet dan natuurlijk geen heel glas vol achterover slaan, maar een klein slokje ofzo. En mocht je dan echt dorst krijgen, helpt gek genoeg een heel klein slokje of je lippen nat maken ook. Word het dan echt te gek en hou je niet vol, dan gewoon gaan testen. Ik testte altijd rond 13.30 en bij een donker wordende test ook nog een x rond 17.00-18.00. Anne, ik persoonlijk vind jou cyclus niet helemaal normaal hoor, ook niet met zulke vage menstruatiedagen. Er kan (kan!) iets onderliggends zijn wat dit veroorzaakt, dus ik zou het echt niet te lang aankijken. (en nu maar hopen dat je deze cyclus een goede hebt en dit zo blijft! ) Ik ga zo met mijn meisje naar de kno, ben benieuwd. Verder rustig aan, ben moe, heb vannacht zelf erg slecht geslapen, ik lig maar te draaien, ik word er gek van, niet normaal meer, zo erg is het. Ook mijn man begint er nu echt last van te krijgen, want ik begin na een paar uur goed slapen en dan ga ik door tot de ochtend. Meestal begin ik rond 1u-2u met draaien en dan aan één stuk door. Ik weet dat dit niet helemaal normaal is, maar om er nu mee naar een dokter te gaan...