Goedemorgen, Mex hij wat zichtbaar! Hmmm, even afwachten dus wanneer je ongi op gang komt. Balen dat er bij jou ook slecht word geslapen. Ik heb vanacht weer slecht geslapen. Rond 4 uur kom ik een beetje in mijn slaap. Word er gek van, wil zo graag slapen!!!! Morgen vrij, dus uitslapen dan maar, want sochtends ben ik er niet uit te branden. Heb even iets smerrigs: had gisteravond bij het afvegen een hele dikke klont slijm. Weet iemand wat dit is. Het was heel dik. Vroeger hadden we van die potjes gekleurde slijmie. Was van dat dikke slijmerige spul. Zo was het bij mij ook gisteravond. Is dat vruchtbaar of niet.... jakkie ik weet natuurlijk niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, soms is het wat slijmerig,andere keer wit. Als ik kijk naar de vorige keer dat ik mijn (bruine) menstruatie had, begon die op vrijdag. Als ik over 2 weken weer mijn menstruatie heb, net als toen, kan het zijn dat ik misschien ook vandaag mijn ei heb. Ene kan heel fijn geen ovu testen, andere kant ik heb geen idee hoe mijn cyclus is. Hmmm.... Vandaag ben ik lekker een dagje vrij. Moet zo naat dfe tandarts. Verder even niks doen. Heb voor vanmiddag afgesproken om met een vriendin te shoppen, maar het weer werkt niet echt mee.... even kijken of dit door zal gaan.
Ik dacht, ik ga toch testen... Heb ik geen test meer in huis! Whahahaaa...!! En nu moet ik naar mijn werk, ik reageer later! Fijne dag!
Hi Mex, Nog geen tekenen van ongi? Heb je kaartje bekeken, sorry nog niet op gereageerd... (drukdrukdruk) Heel mooi kaartje. Heb alleen wel zelf ervaren dat het altijd nog alle kanten op kan gaan... Ik hoop het zo voor je meis!!! Succes met werken vandaag! Begrijp ik nou goed dat je tot half 2 moet werken? Wat een weer he... Ons meisje gaat vanmiddag naar de psz en dan ga ik ff boodschappen doen. Hoop dat het droog is.
ohhh Mex , weer ongi onderweg. raar hoor, net nadat je besloten had dat je toch ging testen. Ik vanmorgen om half 10 ovutest gedaan. een van sensitest, andere weet ik het merk niet van had er 30 voor een paar euro via ebay. zit nogal een verschil tussen de twee streepjes.. denk doe ze tegelijk (met dezelfde urine dus), omdat die van sensitest bijna op zijn, en ik wel vergelijkingsmateriaal wil hebben hoe hij test.
Ach nee mex, bah. Maarja je voelde het dus goed aankomen. Hier ook buikpijn, maar waarom?? Ik weet het niet. Maar weet iemand wat echt heel dik slijm inhoud? Zie vorige bericht van mij
Anne, ik heb dat dikke slijm ook wel eens, weet niet precies wat het is.... echt van die lekkere dikke klodders
Haha, lekker onderwerp, sorry. Het is opzich wel vrij doorzichtig, ik schrok wel even, is mijn 1e keer. En zo groot.... brrrr.
Hier lijkt het wat gelig te zijn.. Vind het moeilijk te omschrijven.. Volgens nij net wat vruchtbaar slijm gehad, bmm schijnt ook wat open te gaan staan
anne, het kan ook-afhankelijk van de structuur- 'opgedroogd' vruchtbaar slijm zijn, wat er nog uitkomt. ER wordt daar van binnen toch van alles gemaakt, dus het is niet gek dat er weleens wat naar buiten komt, meestal heeft het niets te betekenen. Behalve dan als het vruchtbaar slijm is. Bruin verlies is nog heel licht, zal morgen wel doorzetten, gezien mijn hoofdpijn. was natuurlijk nog wel te verwachten deze ronde. Alles is alweer ingeslagen, na het werk ipv een test, maandverband gehaald. Alleen de aleve feminax vergeten, dat haal ik zo even bij de apotheek.
Oké Mex, ach ik was ook niet heel ongerust, maar vond het wat appart. Dus je bent bijna weer op alles voorbereid lees ik. Mijn middag verloopt iets anders. Zit lekker op de bank, komt me niets uit handen, bah. Nergens zin in, zal wel het weer zijn. Middagje shoppen doen we volgende week.
Anne, een dagje helemaal niets kan zo ontzettend lekker zijn!! Had ik gisteren, echt heerlijk! Echt weer om te shoppen was het niet he? Hopelijk volgende week beter weer! Ik wil morgen even naar de stad rijden, heb een hoop serviesgoed nodig, maar dan moet het wel goed weer zijn, anders heb ik er geen zin in. Ik heb sowieso zin om te statten, in 6 weken vakantie geen enkele keer voor mezelf geweest, ben er wel weer aan toe, vooral aan nieuwe kleding! Ja, ben op alles voorbereid, laat maar komen dan. Bruinverlies is nu zo goed als weg, dat zegt niets, dat heb ik heel soms wel vaker. Had net wel heel sterk het gevoel ongi te worden, dus hup, naar de wc, niets. Even rare praatjes: bij het afvegen dacht ik wel meteen, toen ik het voelde 'glijden', dat ik flink ongi was, maar niet dus. Maar wel wat slijmerig dus. Zal vannacht wel komen.
Hey dames had nog 1 digi ovutest liggen gevoel zei toch testen gedaan en kijk het resultaat vanaaf wat uitgebreider reageren! http://i.imgur.com/lfBWP.jpg
Hi Baby, heeee das mooi! Dat wordt klussen meis Mex, spannend hoor. Ik duim nog dat je je vergist hebt en alsnog met een knaltest in handen gaat staan!
Hallo dames, Wat een rust hier. Vandaag ben ik als een gek door het huis heen gegaan. Alle ramen van binnen en buiten, hele huis eens goed met de stofzuiger en dweil. Ben nu dus ook kappot, maar wat heerlijk als ik om me heen kijk dat alles nu lekker netjes is en lekker ruikt. Hier dag 3 dat ik van dat dikke slijm heb. Helemaal doorzichtig. Soms ook een beetje buikpijn, maar ik heb heel vaak buikpijn. Ik denk dat mijn lichaam heel erg reageert om elke hormoonverandering. Aangezien ik dat vaak had ben ik toen ook in febr al naar de gyn geweest (ook om mijn eisprongbloeding) om te kijken of ik een cyste heb of vleesboompje. Maar niks, en in juni ook niet. Ik kan dus ook niet aanvoelen of ik misschien zwanger zal zijn, mijn eisprong dit gevoel is. Het is geen menstruatiepijn,maar kleine vlindertjes die door mijn buik dwarrelen en kleine steekjes geven soms. Vooral eind van de dag heb ik er meer last van nu. Maarja zoals ik al zei, ik heb het eerder gehad en toen was ik ook niet zwanger, dus zal wel weer vals allarm zijn.... hoezo waarom heb ik geen normaal lichaam. Ach ik weet dat er in een cyclus heel wat dingen veranderen in je buik en dat je sommige veranderingen kunt voelen. Ik hoor daarbij. Hier dus de beentjes omhoog en heerlijk genieten van de avond voor de tv. Liefs Anne
Anne, kun je geen test doen? Vlindertjes? Steekjes? Dat zijn termen die ik hoor als iemand zwanger is hoor! Maar goed, je hebt ook slijm. Is het rekbaar? Of hard/taai? Hier inderdaad ongi geworden. Gisteren zette het door, maar na een paar uur werd het alleen bruin, en weer een paar uur later weer helderrood. Vandaag dus al de 2e dag, maar ergens..... ik ben echt een enorme stolsel verloren. Ik heb er echt met grote ogen naar zitten kijken, want zelfs na mijn bevalling- waarna ze waarschuwen voor grote stolsels- heb ik ze niet zo groot gehad! Het is dat ik niet heb getest, maar ik vermoed dat het misschien wel een vmk was, is ook een gevoel. Komt ook omdat ik werkelijk geen enkele voortekenen van ongi had zoals ik ze altijd heb. Maar goed, blijft gissen, dat zij zo. Straks even met ons meisje naar de kermis, al heb ik weinig fut, ik ben echt helemaal op, gisteren een drukke dag/avond, veel wakker geweest om te plassen en natuurlijk ontzettend veel bloedverlies... Beetje off-day dus vandaag.