Balen mex, dat het heeft doorgezet Ik heb vruchtbaar slijm, streepje op ovutest was wat donkerder, benieuwd wanneer hij gaat knallen!
Hoihoi, ben er nog wel, lees alles wel mee. Hou mijzelf op de hoogte van alles wat jullie meemaken etc. Maar even minder druk met kinderen maken/krijgen etc... Wel druk met allerlei verwerkingen die afgelopen weken op verschillende manieren op mijn weg gekomen zijn. Ik ga natuurlijk gewoon door met proberen, en ik ga aankomende week even langs de huisarts overleggen wat ze eventueel kunnen onderzoeken bij mij. Zit op cd 13...gister was er kleine streep, vandaag vergeten te testen. Dus morgen weer oppakken... Nu op het werk dus ik ga weer verder. Groetjes, Joos.
Idd balen Mex. Hopelijk heb je snel weer energie. Weet je waarom ik niet test... omdat ik zoals altijd bang ben op negatief. Heb vaker tekenen gehad dat ik dacht zwanger te zijn. Ben op dit moment wel erg emotioneel. Wat ik al eerder schreef, dat ik een huilbui had en ongelovelijk boos was op alles. Gister weer lopen huilen en vanmorgen weer. Mijn slijm is doorzichtig. Echt van dat slijmie. Niet stug of zo. Ik kan het uit elkaar rekken. Niet van dat slijm wat je tussen je vingers doet, maar allebei de handen een vinger kan ik het duidelijk uitelkaar trekken tot een sliert. Ik kijk aan tot volgende week. Heb gelukkig weer geen tussenbloeding gehad, misschien is het nu,na een jaar ontpillen, weer een beetje normaal. Volgende week vrijdag zit ik op 28 dg cyclus. Maarja kan dan wel testen, afgelopen keer had ik wel een erg lange.... Afwachten afwachten afwachten... bah. Wij gaan straks lekker een groot stuk wandelen. Even lekker eruit! Amy82, het komt dus dichterbij die dikke streep! Spannend
Ooh Mex balen zeg Pff het duurt nu wel lang zeg het mag bij jullie nu wel een keertje raak zijn Hier cd 19 ei gehad nu 2 dpo dus dus nu maar afwachten heb een druke 2weken voor de boeg en dan ook nog op vakantie Mallorca! En ook nog druk bezig op de naaimachine dus echt veel tijd heb ik er niet voor om er mee bezig te zijn! Deze ronde ging echt snel mijn ei ook een dag eerder gehad dus nu een cyclus van 32 dagen Amy82 kom op met dat ei Anne voor jou ook spannend allemaal! Joos fijn dat je er weer bent! Jij ook opzoek naar je ei dus!
Hallo dames, ik kom hier ook maar weer mee lezen.. (en schrijven).. na de miskraam vorige week willen we toch proberen door te gaan, ik wil eerst proberen m'n "ei" te vinden..(hopelijk is het niet helemaal van slag) gebruik nu ovutesten van sensitest. Hopelijk vind k m zo gauw
Ik hoop het ook voor je krulletje! Gistermorgen had ik best een duidelijke ovutest.gisteravond nagenoeg geen streepje te zien, terwijl ik 3 uur niet hoelaat en gedronken had. Vruchtbaar slijm lijkt ook weg, en bmm staat heel hoog.. Raar hoor...
Krulletje, welkom! Ontzettend naar, als je eerst zo blij bent en dan een mk krijgt....sterkte! Je weet dat het wellicht even kan duren voor je lijf weer alles oppakt he? Niet te vroeg met die testen beginnen lijkt mij, anders duurt het misschien zo lang... Maar ik hoop voor je dat je heel snel je ei hebt en dat je cyclus dus snel weer op gang is! Amy, vandaag evengoed nog eens testen, dan heb je meer duidelijkheid. Raar is het niet hoor, dat je test later minder duidelijk is, het hangt er namelijk net vanaf op welk moment van je LHpiek je test. Als je aan het begin test, heb je meestal wel 2 +testen, test je halverwege/einde LHpiek, dan kan de test al snel minder duidelijk zijn. Baby, jij hebt echt een heerlijk vooruitzicht!! Heerlijk naar Mallorca! Ga je naar een hotel of een appartement? Wij willen misschien in de herfstvakantie een weekje naar Mallorca, maar ik wil wel graag ergens heen waar het ook kindvriendelijk is. Joos, ik hoop dat je er snel uitkomt, met alles wat je wilt verwerken! Hier een vreselijke nacht, ik moest er om de 2u uit omdat ik gewoon helemaal leegloop.... dat had ik de laatste cyclussen toch niet, maar nu blijft het maar gaan... Ook enorme rugpijn erbij. De ingeslagen maandverband gaat hard zo, moet misschien de stad in straks. Zodirect langs de dokter voor mijn gewrichten. Ik blijf last houden van mijn handen en op een teen heb ik een raar knobbeltje zitten en die teen staat ook wat scheef. Zal wel niets bijzonders zijn, maar wil er toch even naar laten kijken. Verder rustig na zo'n nacht en met zoveel bloedverlies kan ik beter maar even kalm aan doen. Het wordt redelijk lekker weer, dus dat moet gaan lukken!
Ach Mex, drama dus even. dan heb je het idd goed te pakken deze maand. Niks aan! Hier alles nog rustig, geen klachten in mijn buik op dit moment. Borsten zijn niet anders dan anders. Vrijdag zit ik op cyclus dag 28. We zullen zien. Ben nog steeds wel erg emotioneel. kwam net iemand tegen met een kinderwagen. Ik ken haar wel, babytje is nu 4 weken. Kreeg gewoon tranen in mn ogen. Bah, ik kan om alles wel janken en ben soms onredelijk.... mijn omgeving vind me niet leuk volgens mij.... Daarnaast heb ik sinds enige tijd (3 weekjes) vet haar. Ik douche mijn haar altijd om de dag. Maar kan dit beter elke dag doen, is echt niet normaal. Maar kan dit allemaal wel afschuiven op een eventuele zwangerschap... maar dames, jullie weten ook dat het zo niet werkt. Het kan natuurlijk van alles zijn.... hormonen ook.... Ik heb gelukkig een lekker druk weekje voor de boeg. Dus hopelijk gaat deze week lekker snel. Mex; hoe ging het bij de huisarts?
Anne meid, je hebt het momenteel echt even niet makkelijk he? Alles wat je zegt, kan inderdaad duiden op een zwangerschap, zeker je emoties, maar we weten ook dat het anders kan zijn. Dat is het vervelende... Nog een paar dagen, dan kun je een test wagen! Dat vette haar....erg is dat he? Met vaker wassen kan het zo zijn dat het erger wordt, het heeft vaak met je hoofdhuid te maken. Wat je kan doen is het goed uitspoelen met lauw water, dan wel iedere avond en dan 's morgens licht wassen, niet teveel shampoo. En wat voor shampoo gebruik je? Er zijn namelijk shampoo's die een laagje achterlaten, waardoor haar sneller vetter is. Bijvoorbeeld shampoo's voor glanzend haar, of waarmee het steiler zou worden/zijn. Moisturizer shampoo heeft het ook. Mijn menstruatie is er één die ik niet zo goed herken. Ik heb nu al 3 dagen buikpijn, dat heb ik eigenlijk altijd maar één dag. Ook verlies ik echt heel veel stolsels, iets wat ik normaal wel heb bij een hevige menstruatie, maar ook slechts één dag. Nu inmiddels al 3 dagen. Dus zet ik wel mijn vraagtekens bij deze menstruatie. Vanmorgen even huisarts, ze vermoed dat het overbelasting is. Bij mijn teen zit een ganglion (of zoiets) en dat wordt minder als de teen meer ruimte krijgt. Die teen staat iets schever, dus er moet iets tussen de tenen komen, wat een podoloog moet doen. Nou, ik zie wel... En van de pols moet een foto gemaakt worden, omdat dit de pols is waar ik 2 jaar geleden het syndroom van De Quervain in had. Ze raadde mij aan om wel alvast een brace te gaan dragen. Ik heb er wel één, maar dat is een 'duimbrace', die zet alleen het 'de quervain-deel' vast en niet de pols. Ik ga niet op stel en sprong een brace aanschaffen, ik fiets er na mijn werk wel even langs. Zat trouwens 50(!!) minuten te wachten in de wachtkamer, liep even een beetje uit...
Oh Mex, misschien is er toch iets gebeurd in je baarmoeder.... Voeten en tenen ook, gelukkig kan er iets aan gedaan worden lees ik. En je pols dus even afwachten, wanneer je foto's hebt. Ja ik zit niet zo lekker in mn vel. Het wil even allemaal niet meer. Bedankt voor de tip voor mijn haar. Zal het gaan proberen! Ik douche nu ook niet elke dag, ik doe er maar de 2e dag wat haarlak in,valt het vette haar niet op,haha. Want idd elke dag douchen veroorzaakt ook vaak vet haar. Ik doe het ook ineens niet anders dan anders. Heb andrelon laagjes accent. heerlijke shampoo. Maar dan moet ik savonds alleen spoelen zonder shampoo en sochtends wassen met een beetje shampoo? Hier vanmiddag op kraambezoek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, het zit me niet mee. En heb er tot maart nog 5 te gaan in mijn omgeving.
Het viel me gisteren mee met kraambezoek. Een prachtig meisje. Heerlijk mee geknuffeld. Gelukkig weet zij hoe ik me voel en kan er met haar goed over praten. Verder alles rustig hier, weer lekker geslapen. Hoe is het nu met je mex? En de andere dames? Al goede ovutesten?
Hey dames Wat een rust hier Hoe is het met jullie? Hier vandaag 5dpo geen klachten helemaal niks misschien een goed teken! Anne fijn dat je zo goed met haar daar over kan praten en dat je je ei kwijt kunt! Mex balen van je ongie zeg weer een ronde verder Amy heb jij je ei al gevonden?
Ik voel me goed, vandaag wat last van pijnlijke borsten, maar heb dit vaker gehad, hoeft geen teken te zijn. Verder een beetje last van mijn buik. We wachten rustig af.... Als ik maandag nog geen menstruatie heb, kan ik altijd een testje wagen. Mijn emoties heb ik wat meer in bedwang. waar het weg kwam weet ik dus niet. Zal wel met de hormonen te maken hebben. Heb nog steeds weinig witte afscheiding. Alleen doorzichtig en niet droog. Ik weet niet wat ik van mijn afscheiding moet verwachten mocht ik wel zwanger zijn. Weet wel dat het per vrouw zo ontzettend verschillend is. Die vriendin die net bevallen is had ook helemaal geen klachten toen ze er achter kwam dat ze zwanger was. Een andere vriendin had soms wat buikpijn en wachte dan ook op haar menstruatie, wat niet kwam en ze was zwanger. Je kan jezelf wel gek maken zo.... een test is het enige betrouwbare wat er is.
Dilemma....gevoelens in de war.... 5e ronde is in zicht en ben er een heel stuk minder druk mee als al de rondes ervoor. Gestopt met tempen (kon er toch niets uit ophalen als het om de piek ging) en op cd14 begonnen met testen. Meer ook niet...en ineens raakt het me...ik ben niet meer bezig met kinderen krijgen. Waar is mijn gevoel van het leuke en goede wat ik in het begin voelde over het krijgen van een kindje? Is het zo ver weg? En wat betekend dat? Is het dan wel goed om ermee verder te gaan? Is het angst? Voor verandering? Voor de 'wat als-en'? Ben ik zo bang geworden? Bang gemaakt? En toch ook wel gevoeld...nieuwsgierigheid, spannend een eigen hummeltje om op te voeden in deze wereld. En ook weer grote twijfel....krijg ik er echt zoveel voor terug dat het bijna niet erg is dat je niet meer lekker je eigen gang kan gaan, lekker uit kunt slapen en de hort op wanneer je maar wilt? Zouden jullie misschien jullie ervaringen omtrent de veranderingen etc met mij willen delen? Ik zit op dag 17 en de test was vandaag toch al aardig richting donkere kant (zouden de tabletten helpen?) en dus nu de keuze wel of niet ronde overslaan... Ik twijfel... Liefs!
Hoi meiden! Anne, ik ben blij dat de kraambezoek meeviel, en dat je ook je verhaal kwijt kon! Ga je morgen testen? En hoe is het nu met je haar? Baby, op de wachtbank meid, spannend! Duimen draaien voor je. Joos, ik kom zo bij jou Hier CD6 en ik heb echt een rare menstruatie achter de rug. Veel buikpijn, meer dan anders en ook veel rugpijn, kon amper op mijn rug liggen. Ik heb het al eerder gezegd hier, bij deze x had ik echt dikke twijfels, maar ja, heb niet getest, dus kan niets met zekerheid zeggen. Gisteren nog een redelijke dag, meer spotting dan bloeding en vandaag weer 'normaal'. Nou ja...normaal.... Het is cd 6 en ik vermoed dat er al vruchtbaar slijm aankomt... Deze ronde ga ik waarschijnlijk wel weer een ronde testen gebruiken, want al zo snel slijm... Maar goed, moet ik ze eerst aanschaffen en daar ontbreekt het bij mij een beetje aan, even bestellen Joos, ik herken veel van wat je zegt meid, het is ook niet niks hoor. Puur vanuit mijn eigen ervaring steekt bij mij iedere ronde ook de twijfel of een tweede wel verstandig is. Ik heb natuurlijk heel wat achter de rug en dit is wel eerder uitzondering dan regel. Maar, het moet gezegd, er veranderd inderdaad heel wat, dat is gewoon zo. Maar, en dat moet ook gezegd, je krijgt er ook heel veel voor terug. (in mijn geval vooral slapeloze nachten ). Iedere situatie is anders, maar feit blijft dat als er een kleine is, je niet zomaar even spontaan de deur uit kunt lopen. Je moet een ander ritme aannemen en je moet jezelf bepaalde manieren 'aanleren' om het structureel te houden en het jezelf makkelijk te maken, anders loop je als een kip zonder kop rond als je weg moet. Maar goed, ik zeg dat wel zo, ik ben nog steeds iemand die dan regelmatig als een kip zonder kop rond kan lopen, want het ontbreekt bij mij nog weleens aan energie. Een klein hummeltje om je heen is heerlijk. Naarmate ze groter worden, wordt het makkelijker. Nee, ik kan nog steeds niet even uitgebreid de stad in met haar, maar dat is logisch, want wat heeft een peuter aan winkelen? Dus dat doe ik als er oppas is, of in de vakanties. De liefde voor je kind is onvoorwaardelijk, wat er ook gebeurd. Ben je boos omdat hij/zij iets doet wat echt niet mag? Die boosheid is zo weer weg. Je kind boos? Hij of zij houdt echt van je, no matter what. Jij bent het allerbelangrijkste voor je kind, samen met jou ontdekken ze de wereld en dat is echt heel erg leuk. Loslaten? dat begint al snel, ze hebben hun eigen karakter, ontdekken dat ze een eigen individu zijn. Dat loslaten is soms best moeilijk. Maar voor mij is mijn dochter een liefde die ik niet kan beschrijven, hoeveel woorden er ook bestaan, het is onmogelijk om dat even uit te drukken. En dus ga ik nu snel even langs de AH vlees halen voor vanavond, en dan snel naar het kdv, mijn moppie halen. Want één ding is zeker... soms heb je echt wel even behoefte aan tijd voor jezelf, maar als ze er dan niet zijn, mis je ze enorm!!
Hallo allemaal, Hier alles redelijk, heb wel vandaag al wat meer buikpijn. Soms van die lichte golfjes in mn onderbuik. Denk een slecht teken.... Ik zie gewoon hoe het morgen is en hoe ik het weekend door kom. Ben ik het maandag nog niet, dan doe ik een test. Mijn haar is nog steeds niet best. Volgens mij komt het van de hormonen. Heb ik natuurlijk ook flink last van deze ronde, had niks voor niks huilbuien enzo.... Heb trouwens nog steeds geen wit slijm,korrelig of echt wit wit. Heb ik anders wel eens een beetje in mn slipje zitten. Nu niet, maar misschien komt dat nog. Wat een verhaal Joos, heel begrijpelijk in veel dingen. Ik zie er dan natuurlijk anders tegenaan, nog niet zoals jij. Mex, wat een prachtige woorden voor Joos van jou! Wat raar dat je nu al vruchtbaar slijm hebt. Dan ben je er deze keer wel snel mee. Ik ga, wanneer het deze maand niet raak is, ook weer testen. Vond het echt niks, elke keer raden, slijm voelen etc..... Testen geven me toch wat meer zekerheid
Hihihi Anne, ja, dat kan knap lastig zijn dat kijken naar de signalen van je lijf! En als je testen meer zekerheid geven, gewoon doen, niets mis mee! Ja, mijn lijf... ik heb ook al behoorlijke krampen in mijn buik, wat kan betekenen dat er al wat wordt gerijpt, maar het kan ook nog zijn van die enorme menstruatie. Maar dat blijft gissen. Zo heb ik nu ook behoorlijke krampen, bijna niet leuk meer, maar goed, gaat ook wel weer over. Moet er wel bij zeggen, heb wat meer last van mijn darmen de laatste dagen, dus dat kan het ook zijn he? Jeetje Anne, dat je het zo lang kunt volhouden om niet te testen! Knap hoor, zeker omdat je zo'n last hebt van je hormonen! Ik ga voor je duimen!!
Tja hormonen ook... het is hopelijk allemaal goed om het doel te bereiken.... heb nog steeds wel lichte pijn als ik op de bewuste plek druk. Lijkt wel mijn rechter eierstok... wanneer ik wel mn menstruatie krijg, dan ga ik toch voor de zekerheid even naar de gyn. Straks zit daar iets niet goed. Zijn niet mijn darmen, die functioneren prima Maar ja in juni was alles nog top.... Afwachten dus. Ik kan nu wel testen,maar zit morgen pas op 28 dg.....
Hey meiden, Alles goed met jullie? Hier even ego berichtje voor wie geinteresseerd is hihi... Afgelopen dinsdag de termijnecho bij de verloskudige en we hebben een mooi druk beebje gezien!! Ik ben 2 dagen vooruit gezet, dus nu 11w+4d. Dinsdag a.s. hebben we de 12 wkn echo. Spannend!! Ik voel me goed, geen vlagen van misselijkheid meer, dan ben ik wel mijn 'houvast' kwijt, maar als ik zo terug kijk naar de afgelopen weken ben ik niet noemenswaardig misselijk geweest. Wel met vlagen moe, maar verder heeeeel weinig klachtjes. Op naar dinsdag!! Spannend!! Liefs, Amy.