Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hallo Amy,

Wat fijn dat je redelijk klachtvrij bent! Dan is het helemaal genieten! Nog eventjes en je gaat voor de 12 weken echo, kunnen jullie het daarna aan iedereen vertellen, of hebben jullie het al verteld?

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Volgens mij heb ik jou nog niet eens gefeliciteerd, bij deze dus!!! geweldig.. hoe voel je je?

Hier nog geen ei kunnen opsporen, mar goed zit net 2 wk na de miskraam.. hoop zo dat t niet lang duurt, en al die stomme klachten snel verdwijnen. Mn lichaam maakt me echt onzeker:(...
    Vandaag druk dagje, Ben jarig;) gister was mn mannetje jarig.. dus vandaag alle visite in een keer.. beetje dubbel wel maar wilde t toch proberen. K heb voor mn armbandje waar de kinder"kopjes" aan hangen, een hartje gehad, als aandenken van ons "beebje". ben er erg blij mee..
    verder een konijnenhok, met lief jong konijntje gekregen;) en de rest zal vast wel kome vandaag:D..

gister weer heerlijk taarten gebakken, en s avonds wezen uit eten met mannetje..heerlijk!!!

k hoop snel weer te posten hier..

3. Anne1984

#2203 Anne1984, 7 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2012
    Hier pijn in onderbuik en rug op komst... zegt genoeg dacht ik zo. Dus kom maar op! Want heb dan deze maand een normale cyslus! En zonder tussenbloeding! (zou het dan toch na een jaar ontpillen,normaal worden nu....)

4. Anne1984

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je toch een fijne dag zult hebben met alle lieve mensen om je heen. Prachtige kado's gekregen lees ik!
    Je lichaam heeft tijd nodig, het komst vanzelf weer op de rit. Maar snap best dat je onzeker bent!
    Liefs Anne

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey ladies

Anne dan hopen we op een normale cyclus! Of misschien nog een mooie test!?

Krullletje gefeliciteerd met je verjaardag mooi kado heb je gekregen!

Mex jij hebt dan wel mooie korte cyclussen :)

Amy81 Fijn dat alles gOed gaat!

Hier met vlagen weeïg/misselijk en mijn borsten voelen pijnlijk aan en nu ook al 2 dagen vroeg wakker ben bang dat mijn lichaam mij weer voor de gek gaat houden! Woensdag is mijn nod

6. Anne1984

Baby1985... spannend!
    Hier nog steeds niks. Heb steeks rechts steken. Soms wat last van de rug. Dus ja, mijn ongi zal een dezer dagen wel komen.

Wat een rust hier verder, iedereen lekker van het weekend aan het genieten denk ik!

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Anne,

Wij hebben het alleen aan onze ouders, mijn oma en mijn beste vriendin verteld. Dinsdag de 12wkn echo en daarna mag iedereen het weten!! Heerlijk!!:D

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dank je.
    Jij gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik hoop voor je dat het snel (weer) raak mag zijn!! Succes!!

9. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ga morgen proberen op iedereen te reageren hoor..!!! maar wilde dit even laten zien ;)

10. Anne1984

Ziet er goed uit amy82! Aan de slag dus ;)
    Hier nog steeds geen ongi, wel last van onderbuik,vooral rechts en wat in de liezen.
    Heb nu mijn baarmoeder mond eens gevoeld, heb er wat over gelezen. Deze voelt zacht aan,maar wel met een opening. Goed of slecht teken?

11. Anne1984

Slecht teken weet ik nu.... mn menstruatie is door gebroken. Heb me toch een buikpijn nu. Hopelijk dat het deze keer goed rood is. Zit op een cyclus van 30 dg deze keer. Zeer netjes toch! Ben dus blij dat ik nu ongi ben en snap ook best dat het niet raak is. Want als ik kijk naar 2 weken terug is er dat weekend niet veel gebeurd.... we gaan de komende maand toch maar wat meer plezier maken!
    Fijne zondag allemaal! Ik ga me vermaken in het zonnetje met een goed boek, doosje prufen en groot glas water ;)

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Anne@ balen dat t is doorgebroken:(....zoals je zegt, meer plezier hebben deze ronde;)...

Hier net ovu gedaan. gister ook zag licht streepje dus nog lang geen knaller..die van net was nog veel lichter as die van net.. toch maar paar dage overslaan met testen, bben anders bang t dak nogal vaak die teste moet gaan bestelle;)

Fijne dag all.. en geniet van t weertje..

13. Anne1984

Hier rood bloed! Gelukkig dat het dus weer normaal is. Vanmorgen en vanmiddag een brufen genomen want had me toch een pijn! Nu geen pijn meer. Ben niet erg ongi, gelukkig.
    Nu hopen dat het volgende ronde weer zonder tussenbloeding van mn ei is en weer een normale cyclus. Nog mooier zou zijn dat het natuurlijk de volgende ronde raak zou zijn.
    Ene kant baal ik natuurlijk, andere kant fijn om te weten dat ik ook weer een normale cyclus heb. Ik weet nu hoe mijn bm aanvoelt.
    Wat een rust verder hier. Krulletje, idd even wachten, anders kost het je handen vol geld. Ik ga ook de komende ronde geen testen bestellen. Ik probeer nu gewoon wat meer plezier met mijn vriend te beleven.

14. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ooh Anne balen van je Ongie! Maar wel fijn dat het normaal gaat!
    Hier 10 dpo en testje gedaan en wat denk je omowit natuurlijk!
    Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg:(
    Straks maar aankleden en dan aan het werk!

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Amy, super dat het goed gaat! Nog even en dan de 12 weken echo!

Anne.... knap balen dat je toch ongesteld bent geworden, maar het is dan wel een goed teken, want het is rood en rood is echte menstruatie en geen twijfelachtige! Wat dat betreft ben ik blij voor je!

Baby.... je weet, ik kan wel gaan zeggen, misschien te vroeg, maar je kent jezelf het beste en meestal is het bij jou net als bij mij...wit is wit. Hopelijk heb je een leuke dag vandaag, en zet bij jou de menstruatie snel door. Hoe lang is je cyclus nu?

Ik zit nu op dag 10, nog geen teken van ei, behalve wat slijm, maar moet denk ik deze ronde maar weer eens met testen aan de slag.
    Alleen.... ik wil niet weer met die van sensitest, de gevoelige laten steeds wat zien, de normale lukten niet om ei te vinden.
    Dus misschien doe ik eens heel wat anders, bijvoorbeeld die van testpoint, bij de etos.

verder rustig aan, de menstruatie heeft er goed ingehakt, ik ben nog steeds een beetje van de rel. Erg moe, maar maak ook geen normale nacht meer. Meisje komt of uit bed, of schrikt ergens van en zet een keel op. Dus ik ben er zeker een keer uit per nacht en daarna slaap ik slecht verder.

O, ze moet plassen, staat te springen op haar benen, maar zeggen dat ze plassen moet ho maar ;)
    Ik ga haar even op de wc zetten!

16. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

hier piek!
    Donor komt straks...

Ondanks dat ik momenteel het idee heb dat het niet zal lukken, heb ik er toch wel weer zin in!

Groetjes,

Joos

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Anne, balen van je ongi! :(

Joos, spannend zeg! Hoop dat het gaat lukken deze maand!

Krulletje, jammer, weer een licht streepje.. door blijven testen dus..

Mexicang alweer vruchtbaar slijm, ben je ook snel mee telkens he.. en toch maar weer aan de ovutesten deze maand? Ik had ze op ebay besteld, 30 stuks voor 5 euro ofzo, met 5 zwtesten erbij..

ik dacht dus zaterdag positieve test te hebben, nou nee dus denk ik, gisteren knalde hij namelijk nog meer! Had gistermiddag ook echt flink buikpijn, echt menstruatiekrampen, was echt niet grappig. dacht vanmorgen dat streepje wel weer lichter zou zijn, maar niet dus, nog steeds knal! Buikpijn is gelukkig wel weggezakt.

We hebben zaterdag en zondag geklust, dus dat lijkt me goed! Nu maar hopen dat het bevrucht wil worden en blijft zitten!

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Amy@ dan moet t goed zijn;).. Ik duim voor je!!

Joos@ Spannend.. ook voor jou duim ik!!

Hier@ pff.. moedeloos van die ovu's haha.. kon het weer s niet laten, maar nu nog lichter als die van eergister....nou t zal wel.. allemaal in ieder geval nog geen knaller gehad.. dus we blijvn maar door testen...hoop dat ei snel gevonden is..

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    krulletje, welke dag zit je nu dan? Ik zit op cd 21 vandaag.. en dus op dag 20 pas een positieve ovutest.. hoop dat mijn lf nu ook goed is, dacht eerst dat mijn nod de 19e zou zijn, maar dat zal nu ook wel later worden...

20. Anne1984

Heel wat getest hier op dit moment dus...
    Joos, ik duim voor je! Spannend weer.
    Hier lekker ongi, geen buikpijn meer, maar heb ik ook alleen maar de dag voor mn ongi en de 1e dag. Hopelijk deze ronde niet al te lang, dan kunnen we weer genieten. Mijn borsten zijn weer pijnvrij, dus hopelijk zijn we ook snel weer bloedvrij!

Deel Deze Pagina